STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Wedding reception
with Pickedlooks

wtorek, 21 marca 2017

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, wraz z nią różne przyjęcia, festiwale, koncerty a przede wszystkim jak wiecie rozpoczyna się sezon ślubny, choć tak naprawdę trwa on cały rok to jednak wiemy że zakochane pary preferują wiosenno-letnie miesiące do zawarcia związku małżeńskiego czy też wyprawienia wyczekiwanego wesela.

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić wam wybrane przeze mnie kreacje, w których z przyjemnością zobaczyłabym siebie na niejednym przyjęciu, a pochodzę one ze strony - Pickedlooks, przy wyborze kierowałam się głównie ulubionymi kolorami i krojami.



1 / 2 / 3

Chodzenie w eleganckich kreacjach nie jest u mnie codziennością, ponieważ na co dzień lubuję się w sportowym stylu, a gdy muszę wyglądać "elegancko" to celuję w galowe koszule o przeróżnych wzorach i klasyczne spodnie. Piękne sukienki zazwyczaj zdarza mi się kupować wyłącznie na większe okazje m.in właśnie przyjęcie weselne.


 1 / 2 / 3

Pickedlooks w swojej ofercie zawiera masę przepięknych sukienek, od klasycznych po błyszczące. Znajdziecie na ich stronie suknie wieczorowe w zakładce, "evening dress", suknie balowe "ball dresses", studniówkowe "prom dresses", a także suknie dla druhen "bridesmaid". Wszystkie modele są w przeróżnych krojach i kolorach. Wszystko zależy od tego na co stawiacie - szykownie czy klasycznie? 

Ja postawiłam na czerń i nude. Wybrałam kreacje bez błyskotek i zbędnych dodatków. Klasycznie ale jednocześnie elegancko. Wybór był duży ale znalazłam swoje ideały.

A wy jakie kreacje lubicie? :)


30 komentarzy:

  1. Ta czarna z odkrytym brzuchem cudowna, aż mi się taka zamarzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko jakie cudowne. Każda ma coś w sobie 💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sukienki, aż musiałam sobie je na stronie podejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedlugo bede musiala wystapic w bialej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają takie długie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię rozkloszowane sukienki do kolana :) W zeszłym roku miałam swój ślub, więc kreacja była jasna :D W tym roku akurat w sierpniu, gdy przypada czas mojego porodu mamy trzy wesela, ale jak wiadomo, nie będziemy mogli na nich być :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się z pierwszej trójki nr dwa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne sukienki bardzo podoba mi sie sukienka numer 2 :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka to jednak nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też, dlatego od wielkiej okazji zakładam. :)

      Usuń
  11. Mam wielką ochotę na jakieś wesele, a u mnie w rodzinie raczej prędko nie dojdzie do takiego wydarzenia :D Sukienki piękne. Z chęcią bym się w takie wystroiła :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bombowe kreacje.. marzy mi się taka dwuczęściowa.. ale chyba w tym roku nie mam żadnego wesela :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się długie spódnice i sukienki, ale do mojej figury nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. I ja uwielbiam! :) Kiedyś miałam odmienne zdanie ale mój gust zmienił się. :)

      Usuń
  15. no sukienki wybrane przepiękne sama bym na takie zwróciła uwagę :) pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie w szafie jest tylko jedna długa sukienka :D ale te są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają ładnie, ale raczej żadnej z nich bym nie założyła.

    OdpowiedzUsuń