STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

NIEZAWODNE ZAPACHY NA WIOSNĘ

czwartek, 30 marca 2017

Mamy w końcu wiosnę! Czym pachnie? Według mnie radością. W końcu jest porą, za którą tak bardzo tęsknie! Skoro wiosna pachnie radością, to czym powinny pachnąć kobiety o tej porze roku? Kobiece gusta są tak zmienne i tak różne... mogłoby wydawać się, że każda z nas w takim czasie chciałaby otulać się zapachem świeżych owoców czy też kwiatów.

Dlatego też, w dzisiejszym poście przygotowałam zestawienie tych zapachów, które pobudzają mnie do życia i są idealne na obecną porę.




1. Chloe Fleur de Parfum - zapach kwiatowo-owocowy połączony z mydlaną nutą. Niezwykle ciepły i subtelny a do tego trwały. Te perfekcyjne połączenie sprawi, że poczujesz się wyjątkowo kobieco.

2. Rihanna Reb'l Fleur - specyficzna słodycz, zapach zaskakuje, olśniewa i zapada w pamięć na długi czas. Rozpylony na skórze przeobraża się w intensywny, uwodzicielski i przyciągający. Ambra, paczula, piżmo, wanilia sprawiły, że zakochałam się w tym zapachu.

3. Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh - ponownie zapach kwiatowo-owocowy. Przeważają tutaj świeże, zielone nuty z odrobiną jabłka, jaśminu i fiołków. Woda toaletowa ma świetną trwałość, jest dość intensywna ale na pewno nie przytłacza. Must have wiosny!

4. Prada Candy - Candy to ciepły karmel kapiący z łyżki, różowy obłoczek waty cukrowej i słodka, mlecznobiała śmietanka. Wszystko w 100 % naturalnie pachnące i uzależniające od pierwszego spotkania! Nic więcej nie trzeba dodawać. :)

5. Moschino Funny - to cudownie świeży i energetyzujący zapach, zawierający w sobie nuty pomarańczy, pieprzu, herbaty, fiołka i piwonii. Ta kompozycja sprawia, że zapach jest idealny na wiosnę a przy tym wywołuje u nas tęsknotę za latem.

6. Thierry Mugler Angel - moja miłość! Must have każdego miesiąca. Według mnie idealny na każdą porę roku więc i obowiązkowo na wiosnę. Angel to wata cukrowa, czekolada oraz migdały w polewie cukrowej. Jedna, wielka słodycz! 

Wszystkie wybrane przeze mnie zapachy możecie znaleźć na stronie perfumeria.pl

Znacie te perfumy? Lubicie? Jakie zapachy preferujecie na wiosnę?

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam, ale czas to zmienić. :)

      Usuń
  2. Chętnie bym powąchała każde z osobna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prada Candy i Daisy od Marca Jacobsa już dawno mam na liście, ale jakoś nie mogę się zebrać do ich zakupu - ciągle go przesuwam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zainwestować i zakupić. Szczególnie Pradę Candy. :)

      Usuń
  4. perfumy znam z nazw, ale nie wąchałam ich jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są też dwa najnowsze zapachy Riri :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się moschino funny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie markowe zapachy typu Chloe w ogóle nie ujęły. Były zdecydowanie zbyt mocne i nużące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh ma mega wiosenne opakowanie :D zawsze się nim jaram jak widzę ten flakonik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Poza tym prawie wszystkie zapachy Marc Jacobs mają zdecydowanie nietypowe i jednocześnie piękne opakowania. :D

      Usuń
  9. Szczerze nie znam ani jednej pozycji co do zapachów ja zawsze muszę najpierw powąchać je na żywo i np dać na nadgarstek i zobaczyć jak się utleniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo! Dlatego najpierw sprawdzam zapach w stacjonarnej drogerii a potem zamawiam online, ponieważ ceny różnią się bardzo. :)

      Usuń
  10. Moschino Funny mam, a na MJ się czaję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko Chloe, ale jako mnie nie zachwycaja

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje. Troszkę standardowych i dobrze znanych zapachów, jednak często coś perfekcyjnego po prostu zostaje w pamięci i sie nie porzuca dobrego zapachu. Za to ceny troszkę rozczarowują. Stacjonarnie już przestałam kupować perfumy, teraz juz tylko z drogerii internetowych. Ostatni mój faworyt to makeup.pl - niskie ceny, darmowa wysyłka i mnóstwo ciekawych produktów. Celuje teraz w jakiegoś niszowca od Kiliana :) Ktoś ma może swojego faworyta?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapach Rihanny jest jednym z moich ulubionych, obecnie już nie mam perfum, ale mgiełkę o tym zapachu i właśnie sobie uświadomiłam, że zaczyna się robić idealna pora na mgiełki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wszystkie zapachy znam ale Prade Candy to bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego nawet nie wąchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chloe Fleur de Parfum znam i uwielbiam ten zapach :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam Chloe i Angel a chciałabym Daisy I Candy ;)

    OdpowiedzUsuń