STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

WISHLISTA

wtorek, 21 lutego 2017

Pierwsza wishlista w 2017. Na załączonym obrazku przedstawiam wam kilka pozycji, które mam zamiar nabyć w najbliższym czasie. Nie jest ich za wiele, ale są to głównie rzeczy które bardzo chcę zakupić i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować tą listę.

➤ ZOEVA 105 Luxe Highlight - Wykonany z mieszanki włosia naturalnego i syntetycznego. Idealny do rozprowadzania wszelkich pudrów brązujących, róży i rozświetlaczy.

➤ Holika Holika Aloe 99% Soothing Gel - Wielofunkcyjny aloesowy żel, który zawiera 99% ekstraktu z aloesu. Stosowany do każdego rodzaju skóry twarzy i ciała.

➤ The Balm Mary-Lou Manizer - wielofunkcyjny rozświetlacz przeznaczony do ciała, powiek i policzków. Dzięki niemu uzyskamy promienny efekt.

➤ Makeup Revolution by chocolate - jedna z kultowych paletek, niestety jeszcze nie zdecydowałam się, którą wersję wybiorę ponieważ wszystkie mają bardzo fajne odcienie.

Lakier hybrydowy UV Hybrid Semilac - 165 Boyfriend Jeans. Elegancki odcień niebieskiego z nutą szarości w tle.

➤ Zoeva Graphic Brows - dwustronna kredka do stylizacji, która pozwoli nadać brwiom pożądany kształt i kolor. Dostępna w czterech odcieniach. 

➤ Yves Saint Laurent Black Opium - Woda perfumowana - połączenie czarnej kawy, jaśminu, kwiatu pomarańczy i różowego pieprzu, przeplatających się z akordami paczuli oraz wanilii. 

➤ New Balance GW500BR - Damskie buty klasyczne wykonane z materiałów syntetycznych najwyższej jakości. Kolor modelu to czerń połączona z bielą i brązem.

Czy znacie coś z moich pozycji? Jeżeli tak, to podzielcie się opinią! :)

42 komentarze:

  1. Same fajne rzeczy :) Życzę Ci, żeby jak najszybciej znalazły się u Ciebie :) Pędzle Zoeva jak mi się marzą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) A zoeve naprawdę warto kupić. :)

      Usuń
  2. mam Mary 2 lata i wciaz uzywam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mary Lou tez miałam długo na swojej liście i w końcu ostatnio ją kupiłam:) Jest niesamowita i uważam, że porównywanie ją do drogeryjnych rozświetlaczy jest nie na miejscu bo daje o wiele piękniejszy efekt! :) A co do pędzelka Zoeva - lada dzień wyjdzie nowa kolekcji Hani z Glam shopu i jakościowo pewnie będą równie wspaniałe a cena na pewno bardziej przyziemna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie Mary Lou też mam takie przeczucia, ale dopiero jak zakupię to przekonam się ostatecznie. :) A do Hani zaglądam i z przyjemnością rzucę okiem na pędzle, chociaż Zoeva to Zoeva i mam do niej słabość. :)

      Usuń
  4. Żel Holika Holika też bardzo nas interesuje od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę kupić ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten aloesowy żel też bym sobie sprawiła!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel wpisałam na listę, przyda się na pewno. A buty też są ma moje liście, to prawdziwy szok bo ja sportowych butów nigdy nie noszę hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bez sportowych butów nie wyobrażam sobie życia. :D

      Usuń
    2. Już mam swoje NB jestem w szoku, że się wreszcie zdecydowałam :)

      Usuń
  8. Black Opium to zdecydowanie nie moj zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A no ten zel aloesowy tez za mną łazi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post,photos are amaizing!
    If you want that we follow each other, let me know by leaving a comment on my last post--> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/empties.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna lista! Z rozświetlacza, jak i zapachu "YSL" na pewno będziesz zadowolona - sama je mam i kocham :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wątpię, dlatego też się pojawiły w mojej wishliście. :)

      Usuń
  12. New balance od dawna na niego poluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, najlepsze sportowe obuwie jakie miałam! :)

      Usuń
  13. Mnie to się marzy cały set pędzli z Zoevy, i wszystkie możliwe paletki Morphe :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Set to i moje marzenie, a poza tym paletki z too faced! <3 :)

      Usuń
  14. ja choruję ostatnio na pędzle ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi by się przydał żel aloesowy, a ten jest godny zainteresowania, skoro 99% to ekstrakt z aloesu ;) Stosowałabym go na twarz i włosy ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również chciałabym ten kolor lakieru Semilac :) Widziałam go u koleżanki i jest naprawdę bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna lista , znalazłam wiele rzeczy , ktore rownież sama chciałabym nabyć miedzy innymi rozwieszam z the balm , paletkę czekoladę , lakier semilac , nb oraz perfumy opium , ktore są obłędne :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Posiadam paletki czekoladowe, zdecydowanie polecam są rewelacyjne :)
    Rozświetlacz z The Balm również mam i jest cuudowny :)


    Też zamierzam kupić żel aloesowy Holika Holika
    :)

    +dodaje do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyznam się że i ja myślałam o hybrydach

    OdpowiedzUsuń
  20. Też wpadł mi w oko ten odcień Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spełnienia całej listy Ci życze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ten kolor Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń