STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

AUTUMN FASHION
STYLEWE.COM

piątek, 11 listopada 2016


Jesień trwa! Winter is coming! Temperatury zmieniają sie a wraz z nimi nasza garderoba. W związku z tym przychodzę dzisiaj do was z kolejną wishlistą od STYLEWE.COM  z mocnym akcentem na obecnie panującą porę - będzie ciepło i przyjemnie.



 1 / 2 / 3 / 4

Jak widzicie w mojej wishliście występują wyłącznie ciepłe rzeczy. Szalik, czapka, gruby sweter i bawełniane getry są idealnymi ubraniami na jesienną pogodę! Dodatki, których nie mogłoby zabraknąć to szalik i czapka - najważniejsze aby aby nie marznąć.




1 / 2 / 3 / 4



Wychodząc na zewnątrz zawsze ubieram się ciepło ponieważ zaliczam się do zmarzlaków. Gruby sweter, płaszcz i ciepłe rękawice są obowiązkowym outiftem w jesienne i zimne dni, a żeby było ładnie całość dopełnić można klasyczną, czarną torebką.



Wszystkie rzeczy pochodzą ze strony Stylewe.com. Jesienna lista powstała na podstawie asortymentu ze sklepu. Jak pisałam w poprzednim poście firma ma bardzo fajne rzeczy. Często w sklepie pojawiają się różne promocje więc można zakupić coś w atrakcyjnej cenie.

Coś dla kobiet, coś co szczególnie przykuwa moją uwagę, a są to oryginalne, minimalistyczne a jednocześnie ekstrawaganckie torebki, które warto zobaczyć. :)


Zapraszam was na stronę sklepu, a także na social media, 

gdzie często pojawiają się informacje odnośnie nowości.

Facebook Stylewe & Instagram Stylewe 

Ps. Nie musicie klikać w linki. :)

26 komentarzy:

  1. lubię cieplutkie szaliki :) do tego żeby były mięciutkie i przytulne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mają rzeczy, nie wiem czy pomogłam ale poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu przeglądałam już ofertę tego sklepu i jest zachwycająca! Podoba mi się bardzo wiele rzeczy, szczególnie te z azjatyckimi motywami ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze za bardzo nie znam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane Kochana, zapraszam do mnie troszkę poklikać ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Torebki na ich stronie są szczególnie fajne. :)

      Usuń
  7. Nie znam sklepu, ale asortyment całkiem fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jak i płaszcz bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana poklikane! :)

    Zapraszam Cię do obserwacji mojego bloga- odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę nabyć czarną torebkę :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  11. ten szaliczek skradł moje serce <3
    pozdrawiam :)
    http://ylali.blogspot.com/ <- odpowiadam na obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham jesień ze względy na swetry <3 kocham


    Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterki uwielbiam. Oj teraz tych sklepow, że nie wiadomo gdzie i co kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze świetne propozycje na jesień i zimę. Ja niestety nie mogę na razie nic kupować.. ;9

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią zerknę na asortyment tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sklep posiada dużo fajnych rzeczy i naprawdę jest w czym wybierać.
    :*

    OdpowiedzUsuń