STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

FASHIONABLE&COMFORTABLE
STYLEWE.COM

sobota, 29 października 2016


1 / 2 / 3

Moda, a właściwie ubiór od zawsze odgrywał dosyć ważną rolę w życiu człowieka. Stare przysłowie powiada „Jak nas widzą, tak nas piszą". To, jak nas inni postrzegają niejednokrotnie ma wpływ na naszą przyszłość. 

Każdy z nas ma swój styl, swoje wyczucie, nosi to co lubi i to co mu odpowiada. Lecz też nie zawsze, pomijając np. pracę gdzie czasami obowiązuje wygodny a nawet niewygodny ubiór służbowy. Lecz na co dzień możemy nosić to co chcemy, najważniejsze aby było wygodnie. Czy modnie? Zależy co każdy z nas rozumie przez pojęcie modne.

Dzisiaj przygotowałam dla was kilka wariantów ubrań,
 które przypadły mi do gustu a pochodzą ze strony

www.stylewe.com


1 / 2 /



1 / 2 / 3 / 4

Jak zauważyliście moja "wishlista" składa się bardziej ze sportowych ubrań niż z eleganckich dlatego też one tutaj przeważają. Jednak największą perełką wśród całej listy jest JUST STAR Green Small PU Casual Satchel czyli torebka z kocimi uszkami! :)

Stylewe.com - to sklep online, zawierający oryginalny asortyment od różnych projektantów z całego świata. Możecie znaleźć tam odzież codzienną, sportową, elegancką, różne dodatki m.in czapki, torebki i szaliki. Do wyboru do koloru. Sklep ma dosyć wysokie ceny, ale nie od dawna wiadomo, że indywidualni projektanci cenią się za swoje projekty. :)

Zapraszam was do oglądnięcia asortymentu!
Dajcie znać czy coś przypadło wam do gustu. :)

38 komentarzy:

  1. Świetna ta torebka z uszami :D Bardzo uroczy dodatek do outfitu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to torebka z uszami jest mega ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mają rzeczy, nie wiem czy pomogłam ale poklikałam :)
    Klikniesz : https://goo.gl/E9vJx0 ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka z uszami jest po prostu extra ^^ I bluza z kotami świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi także torebka wpadła najbardziej w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kliknęte, świetne rzeczy

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. taki stanik sportowy by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy, poklikane :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zajrzę do tego sklepu, fajna bluza w koty

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa torebka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka w ptaki cudna :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest genialna, byłaby idealnym dopełnieniem większości jesiennych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mają świetnej jakości ubrania
    mam od nich płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam przyjemność przejrzeć ich asortyment i również uważam ze ceny sa troszkę wysokie :)
    Ja również dostałam propozycję współpracy z nimi, więc miałabym kilka pytań do ciebie odnośnie tego. Byłabyś zainteresowana, by odpowiedzieć mi na nie? Interesuje mnie głównie czy rzeczywiście warto jest podejmować z nimi tą współpracę, czy może jest to kolejny shit jaki oferują zazwyczaj zagraniczne firmy blogerkom.
    Prosiłabym cię o kontakt mailowy ze mną jeśli znajdziesz czas: fafelek1@vp.pl
    Pozdrawiam i życzę sukcesów :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się torebka i portfel:)

    OdpowiedzUsuń