STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

AUTUMN - COLD AND BEAUTY

niedziela, 16 października 2016

Jesień - jedna z czterech podstawowych pór roku w przyrodzie, w strefie klimatu umiarkowanego. Trwająca od 23 września do 22 grudnia, czyli pożegnanie ciepłych, letnich dni a wejście w chłodny, ponury a jednocześnie kolorowy okres. Nie pałam miłością do jesieni, ale też nie jest tak że jej nie lubię. Niskie temperatury i wilgoć nie są czymś za co mogłabym chwalić tą porę. Wczesna jesień jest czymś co właśnie lubię. Mimo, że wiek dziecięcy już dawno za mną to nadal cieszy mnie szelest pod stopami, kolorowe liście i pięknie wyglądające parki, a nawet pojedyncze drzewa, które często dostrzegamy z naszych okien. Jesienią wszystko jest inne, nawet kawa smakuje inaczej niż latem czy zimą, a nocne rozmowy z najbliższymi nabierają znacznie innego klimatu.

Jesienią zmieniamy garderobę, poszukujemy ubrań must have, wyciągamy z szafy grube swetry, zakupujemy pachnące świece a ilość napojów rozgrzewających zwiększa się

Choć jesień trwa już jakiś czas to z sentymentu do bloga nie mógł nie pojawić się post

A wy lubicie jesień?
Co pomaga wam ją przetrwać?


*zdjęcia umieszczone w poście
 pochodzą z tumblr oraz pinterest
i nie są moją własnością


21 komentarzy:

  1. Jesień niewątpliwie kojarzy mi się z łażeniem po parku i kopaniem w liście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, dlaczego ale dla mnie jesień jest taka obojętna nie wpływa złe na moje samopoczucie. I jakoś nie potrzebuje niczego by ją przetrwać, jednak jest to jedyna pora roku razem z zimą, w której pijam herbatę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam jesień <3 świece, kolorowe drzewa, ciepłe swetry, gorąca czekolada... ten klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię jesień ale kiedy jest ciepło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam słoneczną i kolorową jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. so cute photos!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak jest ciepła jesień to nawet lubię :) Obserwuję :)
    Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jesienne inspiracje :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię jesień gdy nie jest zbyt deszczowa... a temperatury bardziej mi odpowiadają od letnich upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wytęsknieniem czekam na wiosnę.. jesienią to najchętniej zaszyłabym się pod kocem z kubkiem gorącej herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio pogoda była tak depresyjna, że mam już dosyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam jesień, mam wtedy najwięcej energii do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się doczekać kiedy będzie wiosna i będzie ciepło. Jesieni nie lubię, ale przyznaję, że jest inspirująca :) Dodatkowo kocham duże szaliki, więc noszę je teraz bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń