STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

WISHLIST BANGOOD II

środa, 20 kwietnia 2016

Kiedy kilka miesięcy temu gdy zapoznawałam się ze stroną internetową Banggood, nie była tak rozbudowana i nie miała tylu pozycji i tak ciekawych rzeczy jak ma teraz. Asortyment był znacznie mniejszy ale wybór rzeczy na wishlistę łatwiejszy - im mniej pozycji tym szybciej możemy wybrać coś co naprawdę nam się podoba. Teraz przeglądając stronę mogłabym wybrać o wiele więcej rzeczy, które podobają mi się ale ponownie zdecydowałam się na dziewięć pozycji, które najbardziej przypadły mi do gustu.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9

1. Koszula z nadrukiem w koty. (uwielbiam takie!) :)

2. 500ml termos na kawę lub herbatę

3. Żelowe skarpetki nawilżąjące

4. Żelowe rękawiczki nawilżąjące

5. Oczyszczająca gąbeczka do twarzy - Konjac Jelly Fiber

6. Jagodowa maska w płachcie

7. Maska oczyszczająca, zmniejszająca pory

8. Black Mask - wybielająca maska w płachcie do twarzy

9. Urocza maska na oczy do spania


Mnie najbardziej urzekły 1, 2 i 9! A was? :)
Lubicie sklepy z chińskim asortymentem?

38 komentarzy:

  1. Same wspaniałości pokazałaś :)
    Lubię takie sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie tylko jedna rzecz a mianoowicie bluza w koty, chociaz wolalabym zeby zamiast kociakow byly psy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam od nich paczkę ostatnio i jestem bardzo zadowolona! :) poklikałam Ci w linki ;* mam prośbę, czy możesz zrobić to samo dla mnie tu? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/04/ubrania-z-banggood-pierwsza-przesyka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, żelowe skarpetki nawilżające :D. Ciekawe, czy to działa :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy zamawiałam z tego sklepu, głównie akcesoria kosmetyczne :) Poklikałam we wszystkie linki, mogłabyś kliknąć też u mnie w poście z wishlistą tutaj? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zelowe,skarpetki i termos fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie żelowe skarpetki oraz rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje, teraz tyle tych sklepów, że tylko kasy brakuje w portfelu.

    OdpowiedzUsuń
  9. 7 by się przydała :)
    Pozdrawiam i obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutkie typy, widzę konjaca i czarna maskę od dawna mam na nią ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula z kotami skradła moje serce :)
    P.S. Kliknięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj 2!!!! Śliczny ten termosik a my kochamy wszystko co urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ciekawi ta wybielająca maska do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się przez chwilę co kryje się pod 9 i masz racje UROCZA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te termosy na Alli po 7$ :) jest wiele obrazków - wszystkie prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr 2 i 3 mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula w koty mnie urzekła;) ostatnio mi się takie ubrania z motywem kotów baaardzo podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maska pod oczy do spania prezentuje się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Im mniej tym szybciej i lepiej nam coś wybrać! Te skarpetki to mogłaby być dobra sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kliknięte :) jak dla mnie ulubieńcy to maseczka w płachcie i gąbka konjac.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaskoczył mnie Twój wybór jeżeli chodzi o wybielającą maskę. Nigdy czegoś takiego nie stosowałam i nawet nie pomyślałabym aby coś takiego kupić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne rzeczy! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej strony,ale widzę ciekawe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń