STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

PIERWSZA WIZYTA W LUSH

piątek, 15 kwietnia 2016

Jakiś czas temu odwiedziłam jeden ze sklepów, o którym marzyłam już od czasów gimnazjum. Niestety przez te wszystkie lata nie miałam takiej możliwości aż do niedawna. Swoją wizytę uwieczniłam kilkoma zdjęcia i małym zakupem na początek, którymi postanowiłam podzielić się z wami na blogu. A mowa tutaj o brytyjskiej marce Lush i jej naturalnych kosmetykach o wspaniałym designie.


KILKA SŁÓW O MARCE

Lush jest producentem wyłącznie naturalnych kosmetyków, sprzedawanych w rozsianych po całym świecie kilkuset sklepach firmowych Lush'a lub wysyłkowo (Polska jest już na liście odbiorców). Filozofia firmy opiera się na prostych zasadach: kosmetyki produkowane są ze świeżych owoców i warzyw (w ofercie są również produkty dla wegan), naturalnych olejków i minimalnych ilości bezpiecznych syntetyków, z absolutnym wykluczeniem składników pochodzenia zwierzęcego czy domniemanie testowanych na zwierzętach. Produkty Lush są "testowane na ludziach". Kosmetyki są wytwarzane ręcznie, nie pakowane (ochrona środowiska), w większości pozbawione konserwantów

ZAPRASZAM NA FOTORELACJĘ 





















Ja póki co skusiłam się wyłącznie na jeden kosmetyk. Wybrałam maskę do twarzy i ciała Cup O'Coffee. Wybór był naprawdę ogromny tak jak widzicie na zdjęciach. W asortymencie są szampony, maski do twarzy i ciała, mydełka, peelingi, kule do kąpieli, szampony, maski oraz odżywki do włosów, podkłady a nawet peelingi do ust i wiele innych ciekawych kosmetyków. Ceny są dosyć wysokie, ale podobno płacimy za naturalny kosmetyk i świetną jakość. 

Z odwiedzin w Lush jestem bardzo zadowolona. Nie można napatrzeć się na te wszystkie kosmetyki bo są tak śliczne i kolorowe, a dodatkowo w całym pomieszczeniu unosi się przepiękny zapach. Mam nadzieję, że to nie była moja ostatnia wizyta! :)

Niedługo podzielę się z wami opinią o Cup O'Coffee!

Znacie kosmetyki Lush?
Odwiedziliście ten sklep?

48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? :) Oczy aż się świecą na sam widok! :)

      Usuń
  2. Też mi się marzy wizyta w Lush, mam nadzieję że moje marzenie kiedyś się spełni ;) Ale znając mnie to tylko z jednym kosmetykiem bym nie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełnią się, trzeba być dobrej myśli! :) Mnie powstrzymywały ceny kosmetyków, lecz cieszę się, że są tak wydajne. :)

      Usuń
  3. Świetnie to wszystko wygląda ♥ W sumie większość rzeczy wygląda jak do zjedzenia :D

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym się przeszła do takiego sklepu, kosmetyki wyglądają cudownie

    OdpowiedzUsuń
  5. aleee cuda.. kurcze ja to bym stamtąd nie wyszła chyba :) a jak już, to wykupiłabym wczesniej połowę asortymentu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym tam pobuszowała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaa bym tam chyba oszlała ze szczescia :))
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)) moze Tobie tez sie u mnie spodoba tak jak mi u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj bardzo bym chciała coś od nich spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają kusząco i pachnąco !

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko! Nie dodawaj takich wpisów bo normalnie choruję.... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Istny raj kolorów i zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile wspaniałości ! Pewnie cieżko wyjsć z tego sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym tam oczopląsu dostała i trzeba by było mnie dźwigiem wynosić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ileż tam cudowności i jak pięknie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam w tym sklepie we Włoszech i bardzo milo wspominam tą wizytę :) Sama nie wiem czy będę miała ponownie okazję go odwiedzić, a chciałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tylko raz i również mam nadzieję, że to nie była moja ostatnia wizyta. :)

      Usuń
  16. W tym sklepie można dostać oczopląsu. Wszystko kusząco wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. ekstra, ja jeszcze nigdy w nim nie byłam , wszystko wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie ma ich sklepu niestety

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze nigdy nie byłam w tym sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie byłam nigdy, ale widzę, że jest tam jak w raju :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zaglądać do Lush'a, wybór kosmetyków i feria zapachów zapierają dech w piersiach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądając niektóre zdjęcia miało się wrażenia, że to zdjęcia cukierni xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie, że powstaje coraz więcej kosmetyków, m.in mydełek, które rzeczywiście przypominają słodycze! :D

      Usuń
    2. Zawsze widząc Lush odnoszę dokładnie takie samo wrażenie :D

      Usuń
  23. Ileż wspaniałości w jednym miejscu! Zazdroszczę wizyty;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja zdecydowałam się na czyścik Angels On Bare Skin i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. RAJ - jakbym tam była chyba bym wykupiła totalnie wszystko :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze okazji używać ich produktów, ale też chętnie wybrałabym się do ich sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W Lushu byłam tylko raz, miałam tylko pooglądać, a wyszłam z produktem do oczyszczania buzi:) Pachnie tam nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
  28. w takim sklepie można się zapomnieć :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  29. pamiętam swoją wizytę w Lushu, byłam zachwycona :) szkoda, że na naszą polską kieszeń te kosmetyki są tak drogie, a dla osób z kraju w którym znajduje się sklep zwykle całkiem tanie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Lusha mam zaraz przy moim miejscu pracy, ale niestety ceny trzykrotnie wieksze niz te u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń