STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

WISHLIST BANGOOD

czwartek, 26 listopada 2015


Chińskie sklepy i ich wręcz zaskakujący asortyment z niskimi cenami zaczyna zwracać coraz częściej naszą uwagę. Ja właściwie przeglądałam takie sklepy ale niestety nigdy nie mogłam zdecydować się w pełni co chciałabym zakupić aby nie trafić na bubel czy też wadliwą rzecz. Ostatnio przeglądając stronę Banggood, trafiłam na ciekawe dodatki i postanowiłam podzielić się z wami co najbardziej przypadło mi do gustu, tworząc wishlistę.



01 // 02 // 03 // 04 // 05 // 06 // 07 // 08 // 09

1. Pilaten Kolagen - maska nawilżająca do twarzy

2. Black mask - oczyszczająca maska do twarzy peel off

3. Pendrive 16GB w kształcie loda w czekoladzie 

4. Stojak na pędzle w kształcie serce

5. Zestaw 10 pędzli do makijażu

6. Brushegg - jajeczko do czyszczenia pędzli

7. Poduszka w kształcie Donuta

8. Stylowe i funkcjonalne dwustronne lusterko

9. Złoty scrub do stóp


Znacie może Banggood? Jest to sklep, który w swoim asortymencie posiada ubrania, kosmetyki, biżuterią elektronikę i wiele innych ciekawych gadżetów.

Jeżeli korzystacie z innych chińskich sklepów, to chętnie dowiem się z jakich, co ciekawego ostatnio zakupiliście i jakiej jakości są te rzeczy! :)

75 komentarzy:

  1. Nie znam tego sklepu :) Ale te pędzle chińskie polecam jak najbardziej i Brushegg również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie słyszałam o tym sklepie, ale faktycznie chińskie sklepy robią furorę u nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pendrive wygląda super, od razu wpadł mi w oko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie. Sama chętnie kupuję w chińskich sklepach, ale tych w Polsce, czasami można trafić na fajne produkty niezłej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko z tej listy bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozycje 6 i 9 też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej stronie, ale przedmioty maja bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pendrive, ale ja mam swojego minionkowego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio dowiedziałam się o istnieniu tej strony :) Pendrive jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego sklepu, ale skusiłabym się na pędzle.:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. No wydaje mi się, że jest dosyć popularne i wiele osób posiada takie jajeczko. :)

      Usuń
  12. pendrive jest uroczy :) i kto by znalazł jego prawdzie przeznaczenie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem raczej fanką takich drobiazgów.

    OdpowiedzUsuń
  14. już kiedyś wpadłam na ten sklep
    mają mnóstwo ciekawych rzeczy
    oczywiście kliknełam

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że w wiele ciekawych rzeczy można się tam zaopatrzyć , np. stojak na pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pendrive i lusterko wymiatają!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pendrive i mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na mojej wishliście też jest ta czarna maseczka, wypatrzyłam ją kiedyś na ebayu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Maseczki i pędzle wydają się ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Lustro mi się podoba, mam takie rzeźbione ale duże i mosiężne. Jest bardzo ciężkie a ostatnio moja toaletka to zamykany sekretarzyk. Za każdym razem kiedy go zamykam muszę lustro przestawiać bo się nie mieści i szukam czegoś mniejszego :> Może się zastanowię nad taką alternatywą, choć obawiam się że na żywo ten plastik będzie średnio wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej stronki, ale rzeczy, które zaprezentowałaś są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lusterko przepiękne, właśnie poszukuję jakieś stojącego, bo nie posiadam, a dobrze jakby przy okazji było takie ładne. Poza tym ten złoty peeling wygląda mega kusząco. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pendrive i poduszka urzekły mnie zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy o nim nie słyszałam, jednak zajrzałam i mają rzeczywiście ciekawy asortyment, mozna znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne, przydałyby mi się takie pędzelki do makijażu :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tego sklepu. Miałam styczność z sklepem dresskink i cndirect i jak dotąd jestem bardzo zadowolona z produktów i ich jakości.
    Wszystko poklikałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  27. pendrive świetny :D poklikałam, fajnie że ustawiłaś linki jeden obok drugiego.. poszło szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też miałabym mieszane uczucia zamawiając coś w tych sklepach, chyba bałabym się o jakość. Ale te drobiazgi, które zamieściłaś fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego sklepu. Lusterko fajnie wygląda, ale podoba mi się bardziej wersja srebna. Takie na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam niestety, ale pendrive mnie zauroczył szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. My chcemy pączka i lodzika :D Kochamy takie urocze gadżety :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pendrive świetny. Szukam właśnie takiego niecodziennego na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne lusterko! Pędzelków nigdy za dużo :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tego sklepu. Z Twojej listy znam jedynie Brushegg i jest to zdecydowanie świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz w życiu słyszę o tym sklepie ;) Ale przejrzałam ofertę tego sklepu i może na coś się skuszę ;) Może zrobię sobie prezent świąteczny hehe ;) Z Twojej listy podoba mi się pendrive w kształcie loda i poduszka w kształcie donuta ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie,a szkoda bo z tego co widzę,można w nim dostać ciekawe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałem nr 2 i zdecydowalem, że nei dla mnie ....

    OdpowiedzUsuń
  38. nr.3 genialny ! :D
    www.pauladowlasz.blogspot.com
    zapraszam do mnie bloguje o odchudzaniu, sama schudłam 37kg i teraz pomagam innym :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny pendrive! :-)

    Nie spotkałam się z tym sklepem, ale też mało się orientuję w chińskich sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam brushegg, bardzo ułatwia mycie pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie dowiedziałam się o istnieniu tego sklepu i przeglądam ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie dowiedziałam się o istnieniu tego sklepu i przeglądam ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Sklepu nie znam, ale z chęcią przeglądnę co mają :D

    OdpowiedzUsuń
  44. O rany, jak świetnie wygląda ten pendrive :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam taką poduszkę Donata, wygrałam w Legolandzie :), czasami korzystam z tych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten pendrive mnie rozwalił! Uwielbiam takie smieszne a jednocześnie przydatne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten stojak serce jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam tego sklepu ,ale gadżety mają jak widzę bardzo ciekawe. Takie "loda" sama bym chętnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie pogardziłabym tym stojakiem na pędzle ;-) bardzo fajny gadżet!

    OdpowiedzUsuń
  50. Pendrive wymiata :D też chce taki :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne, gustowne lusterko! Widziałam podobne w TK Max. Pędzelków, nigdy za dużo :) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Jajko do mycia pędzli jest fajne:) i lusterko!:))

    OdpowiedzUsuń
  53. Kurka to chyba pierwsza whishlista która naprawdę zachęciła mnie do zakupów. Pendrive genialny!

    OdpowiedzUsuń