STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

ULUBIONE KANAŁY URODOWE NA YT

piątek, 6 listopada 2015

Bardzo lubię przeglądać filmiki na YouTube ale głównie najbardziej te o tematyce urodowej połączonej z innymi tematami życiowymi lub kulinarnej. Odwiedzam przeróżne kanały i oglądam filmiki. Wybór jest ogromny ale wśród nich mam swoje ulubione, do których wracam lub oglądam systematycznie. Dlatego w dzisiejszym poście przedstawię wam swoje cztery ulubione Vlogerki urodowe - Polskie i zagraniczne.



Zoella czyli Zoe Elizabeth Sugg. Dwudziestopięcioletnia Brytyjska vlogerka prowadząca swój kanał na youtube o urodzie ale jednocześnie i o swoim życiu. Przemiła, wiecznie wesoła, bardzo rozgadana i śmiejąca się dziewczyna. Uwielbiam brytyjski akcent, więc oglądanie jej filmików to sama przyjemność i właśnie ją odwiedzam najczęściej.
 

Maxineczka

Maxineczka - Joanna Ferdynus-Gołuszko, lecz na pewno większości znana pod swoim pseudonimem. Vlogerka, prowadząca swój urodowy kanał na youtube. Jest to moja ulubiona polska vlogerka. Według mnie profesjonalistka, tworząca przepiękne makijaże. Z jej filmików możemy naprawdę dużo nauczyć się a jednocześnie dowiedzieć się wiele o kosmetykach. Zawsze jest uśmiechnięta, a każdy jej filmik jest naturalny i świetnie dopracowany.



My Pale Skin - Em Ford, czyli kolejna Brytyjska vlogerka prowadząca swój urodowy kanał na youtube. Często krytykowana przez różnych ludzi przez stan swojej skóry, Postanowiła nakręcić mocny materiał video pokazujący jak social media wpływają na opinię publiczną. Reakcja internautów była szokująca bo wiele osób czuło się tak jak ona. Podziwiam ją za to co zrobiła. Poza tą akcją dziewczyna przepiękne wykonuje makijaże, jest naturalna, uśmiechnięta i bardzo lubię ją oglądać a brytyjskim akcent jeszcze bardziej temu sprzyja.



Red Lipstick Monster - Ewa Grzelakowska-Kostoglu, kolejna Polska vlogerka prowadząca kanału Red Lipstick Monster o tematyce urodowej, ale poza nią pojawia się bardzo dużo filmików lifestylowych oraz takich gdzie gości innych vlogerów. Zdecydowanie jest jedną z charakterystycznych osób wśród wszystkich youtuberów. Uwielbiam ją za poczucie humoru, kolorowe włosy i tak duży talent w kwestii wizażu.


A WY MACIE SWOICH ULUBIONYCH YOUTUBERÓW?

88 komentarzy:

  1. Maxineczkę bardzo lubię za to z RLM nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie mam, z pewnością przeglądanie ich filmików zajmowałoby mi sporo czasu, więc nie kuś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam i pierwszy raz o niej słyszę. Aż muszę sprawdzić! :)

      Usuń
  4. Także oglądam Maxi i Red Lipstick Monster, zaglądam także do Zmalowanej czy Katosu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja zaglądam od czasu do czasu do Katosu. ;)

      Usuń
  5. Ja nie oglądałam takich kanałów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę nadrobić zaległości i w końcu zacząć oglądać jakieś filmiki urodowe na YT :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wiekszość oglądam zagranicznych, choć czasem oglądne szusz czy Ewkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie oglądam kanałów urodowych na YT, więc nie znam żadnej z przedstawionych youtuberek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na youtube prawie nei zaglądam. Zwykle czas na kompa mam kiedy mój M. ogląda coś w TV, wiec nie chce mu przeszkadzać ani zarazem uciekać od niego co innego pokoju,

    OdpowiedzUsuń
  10. rzadko kiedy wchodzę na youtuba, chyba czas zacząć :)

    _______________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak ! moim ulubiencem youtubowym jest red lipstick monster!!1 rzadko ogladam cos na yt ale jak juz sie zdecyduje to tylko ją !:))

    pozdrawiam

    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. RLM taak! Maxineczka niekoniecznie;)
    Karoline ze stylizacji :D
    Agnieszka Grzelak rowniez lubie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. ja oprócz RLP i Maxineczki lubię też Katosu i Zmalowaną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. My Pale Skin nie znam, ale zajrzę ,za Maxineczką jakoś nie przepadam a Ewę lubię i oczywiście pasuje mi też Katosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko oglądam takie kanały, ale oczywiście kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja rzadko oglądam kanały urodowe wolę blogi

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda z tych vloggerek ma swój wyjątkowy styl. Chociaż ja ich regularnie nie oglądałam bo nie lubię Słuchać wolę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię Zoellę i Maxi, RLM ostatnio mnie denerwuje, bo jest przesadnie wesoła i to wypada jakoś sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądam filmów na yt wolę poczytać recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawie wszystkie znam :) Najbardziej jednak lubię stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzę te kanały i od czasu do czasu oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony kanał to Stylizacje, za Maxineczką i RLM nie przepadam, a brytyjski akcent mnie irytuje xD czasami oglądam również jakieś niemieckie vlogerki

    OdpowiedzUsuń
  23. Kojarzę wszystkie ;) oglądam częściej bądź rzadziej w zależności od czasu

    OdpowiedzUsuń
  24. RLM lubiłam, teraz irytuje mnie jej sposób mówienia ale wiedzy na pewno nie można jej odmówić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie mam czasu na vlogerki... wszystkie moje wolne chwile pochłaniają za to blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosz co za czasy, że trądzik to koniec świata dla niektórych... ciekawe, co powiedzieliby na ciężką chorobę nieuleczalną. Bardzo mi się podoba, że laska pokazuje go i brawa jej za to!
    Ja niestety nie oglądam vlogerów...

    OdpowiedzUsuń
  27. Bosz co za czasy, że trądzik to koniec świata dla niektórych... ciekawe, co powiedzieliby na ciężką chorobę nieuleczalną. Bardzo mi się podoba, że laska pokazuje go i brawa jej za to!
    Ja niestety nie oglądam vlogerów...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam kilku stałych youtuberów od lat, przyznam że dawno nie szukałam czegoś nowego i myślę że czas to zmienić ! W każdym bądź razie jakoś lepiej ogląda mi się zagraniczne :P Może temu że np. w Angli czy USA ludzie mają taką inną bardziej wesołą osobowość

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za filmikami na YT, wolę czytać blogi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Red Lipstick Monster - bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie znam i czasem oglądam :) Pozdrawiam Cię serdecznie, miłej niedzieli :*

    OdpowiedzUsuń
  32. od czasu do czasu oglądam takie kanały, ale nie mam ulubionych youtuberów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie znam i również bardzo lubię, jednak moim numerem jest zdecydowanie Maxi! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię polskie kanały, dziewczyny z energią i uśmiechem. Z zagranicznych zrezygnowałam - jest ich za dużo, żeby na spokojnie wybrać coś idealnego, chociaż może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja oglądam często Maxineczkę oraz czasami zaglądam do katOsu i PannaJoannaMakeUp :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chyba żadnych nie oglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. oglądam RLM i Maxineczkę.. pierwszą uwielbiam, druga mnie drażni ale ma ciekawe filmiki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, że lubimy te same kanały ! :D niestety teraz nie mam aż tyle czasu i mam sporo zaległości :( najbardziej przemawia do mnie RLM

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście Ewę znam i uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jeszcze uwielbiam Martynę Molendę i Karolinę Ziętek natomiast Zmalowana budzi we mnie mieszane uczucia- robi piekne makijaże, jest wulkanem pozytywnej energii ale czasem lubi robić z siebie ofiarę hejterów :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam tylko Red Lipstick Monster i uwielbiam! ;) Fajny kanał jak dla mnie ma też Karolina - Stylizacje ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Maxineczkę też oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Red Lipstick i Maxineczkę, reszty nie znam:(

    OdpowiedzUsuń
  44. Rzadko oglądam tego typu kanały, ale oczywiście Maxineczkę i RLM znam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja uwielbiam Nikkie z kanału NikkiTutorials i Mykie z kanału Glam and Gore :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja uwielbiam Red Lipstick Monster!! Normalnie uwielbiam :) A reszty nie znam ale zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oglądam je ale tak sporadycznie, jakąś wielką fanką nie jestem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciałabym mieć czas,by móc obejrzeć choć połowę z nich...

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja bardzo rzadko oglądam tego typu kanały ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też oglądam i moją ulubioną jest Ssaruska
    Zapraszam do mnie http://zuzaneex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciałabym mieć więcej czasu :) kiedyś zaglądałam na yt, teraz jakoś brakuje mi na to chwili.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja z takich mniej kosmetycznych to jeszcze Mimi Ikonn :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jeśli mam czas to oglądam My Pale Skin i czasem Maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Maxineczka spoka, ale RLM zdecydowanie nie

    OdpowiedzUsuń
  55. większość znam i oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakoś nie jestem fanką vlogów, ale jak już mam ochotę coś zobaczyć to zaglądam na kanał RLM

    OdpowiedzUsuń
  57. zdarzyło mi się pooglądać parę filmikow, ale raczej nie mam na to czasu :P

    OdpowiedzUsuń
  58. nie ma swojego ulubionego
    zazwyczaj wyszukuję co mnie interesuję i oglądam

    OdpowiedzUsuń
  59. Znam te wszystkie kanały i czasami odwiedzam, ale ostatnio bardzo spodobały mi się te bardziej lifestyle'owe np. Aspyn Ovard lub rclbeauty101.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem taka zacofana, nie znam tych vlogerek :D Moją ulubioną jest BoogieSilver ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. nieesia25, boogisilver, rockglamprincess i szusz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Maxineczkę i Red Lipstick Monster czasem oglądam, choć wolę Red Lipstick Monster ;p

    OdpowiedzUsuń
  63. Nasza młodsza siostra ogląda namiętnie 3 z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  64. ja najbardziej lubię Red Lipstick Monster :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Znam Maxineczke i Red Lipstic Monster, którą bardzo lubię oglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie przepadam za oglądaniem jutuberek, ale do Red Lipstic Monster zaglądam i do Agnieszki Grzelak od czasu do czasu. Obie są równie sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Z tych dziewczyn, które przedstawiasz znam Maxineczkę i RLM, ale żadnej z nich systematycznie nike oglądam.

    OdpowiedzUsuń
  68. RLM lubię :) Ale zdecydowanie wole zagraniczne youtuberki ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam Maxi i Ewę :) A My pale Skin baaardzo podziwiam. Mam masę polubionych youtuberek i oglądam je codziennie do śniadania i makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Oj ja mamduzo ulubionych,ale przede wszystkim Maxineczka i Katosu.

    OdpowiedzUsuń
  71. Znam Maxineczkę i RLM, obydwie bardzo lubię, choć maniera RLM czasem mnie denerwuje. Ale ostatnio kupiłam nawet jej książkę, bo rady ma świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam kilka ulubionych kanałów "beauty", ale są to osoby, które nie są jeszcze aż tak znane i mają niewiele widzów, więc jeszcze nie odbiła im palma :D Zagranicznych nie oglądam, a Maxineczka i RLM jakoś do mnie nie przemawiają:]

    OdpowiedzUsuń