STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

PIERWSZE URODZINY BLOGA

wtorek, 17 listopada 2015

 PIERWSZE URODZINY BLOGA

16.11.2015 minął rok od kiedy na SOCIETY GIRL TESTUJE pojawił się pierwszy post. Bardzo dobrze pamiętam ten dzień, sobota wieczór, zabawa z aparatem i pierwsze słowa na temat recenzji pianki do golenia. W blogosferze kręcę się już od najmłodszych lat lecz jest to mój pierwszy blog kosmetyczny. Kiedyś nie byłam systematyczna i z czasem wszystko zaczynało mnie nudzić i kasowałam tak po prostu. Z obecnym blogiem jest inaczej, zaglądam tu systematycznie z wielką chęcią. Każde wyświetlenia, komentarze i przybywający obserwatorzy dają mi ogromną motywację aby wciąż tworzyć nowe recenzje.

Rok tworzenia, pisania, robienia zdjęć naprawdę wiele mnie nauczył. Z dnia na dzień mam co raz więcej pomysłów a pomysły na zdjęcia i recenzje są znacznie kreatywniejsze niż na początku. Słownictwo rozwinęło się, a w czasie pisania w głowie pojawia się masa nowych słów, które jak najszybciej przelewam do edytora postów. Porównując moje obecne i pierwsze recenzje czasami chce mi się śmiać jak na początku ciężko mi szło, a dobór słów i zdjęcia były bardzo zabawne i dosyć ubogie. Lecz im więcej postów tym szło lepiej i nadal idzie.
 Nie chcę rozpisywać się i tworzyć tasiemca. Właściwie chcę podziękować mojemu J oraz WAM, moim obserwatorom i komentatorom, dzięki którym ten blog przetrwał AŻ ROK i mam nadzieję, ze wytrwa jeszcze więcej.
 W RAMACH PODZIĘKOWAŃ POSTANOWIŁAM ZORGANIZOWAĆ URODZINOWE ROZDANIE Z KOSMETYKAMI MARKI TUTTI FRUTTI

ZESTAW FRUITY SORBET SKŁADA SIĘ Z:

BALSAMU I MGIEŁKI DO CIAŁA ORAZ ŻELU POD PRYSZNIC
 O ZAPACHU LIMETKI I MIĘTY
Aby wziąć udział w konkursie należy spełnić następujące warunki

Obowiązkowo:
1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga 
2. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe w formularzu

Dodatkowo
1. Zostać obserwatorem mojego instagrama 
2. Dodać banner konkursowy z linkiem na swoim blogu



Regulamin:

1. Fundatorem nagród jest autorka bloga: societygirl-testuje.blogspot.com.
2. Rozdanie trwa od 17.11 do 17.12.2015 do północy.
3. Paczkę wysyłam na swój koszt, wyłącznie na terenie Polski.
4. Wyniki zostaną ogłoszone do 7 dni po zakończeniu rozdania, a zwycięzca proszony jest o kontakt mejlowy w ciągu 3 dni od podania wyników, w przypadku braku kontaktu wybieram nową osobę.
5. Wygrywa wyłącznie jedna osoba.
6. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane, a w przypadku ich niepoprawności osoba zostanie wyeliminowana z rozdania.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn.zm)
8. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie odpowiedzi, która spodoba mi się najbardziej.

147 komentarzy:

  1. Gratuluję!!! Kolejnych rocznic zyczę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że będzie ich znacznie więcej! :)

      Usuń
  2. Kochana gratulacje i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę Ci kolejnych owocnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że będę jak najbardziej owocne. :)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych lat miłego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ten rok był jak najbardziej miły, mam nadzieję że kolejny też taki będzie. :)

      Usuń
  6. Gratuluję, mój blog również za niedługo będzie obchodził swoje pierwsze urodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) W takim razie życzę wytrwałości w blogowaniu, oby tak dalej! :)

      Usuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych blogowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roku! Wiem, co czujesz, chociaż u mnie rok mija w połowie stycznia, to już nie mogę tego pojąć jak to zleciało :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas leci bardzo szybko, niedawno był początek a już mamy rok. :)

      Usuń
  9. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i życzę kolejnych latek blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczka i oczywiście biorę udział, bo zapaszek jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Cieszę się, że zapach przypadł Ci do gustu. :)

      Usuń
  12. Gratuluję i życzę Ci kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że takie będą. :)

      Usuń
  13. Gratuluję bardzo z okazji pierwszych urodzin bloga ;) Życzę dużo przyjemności i wytrwałości w prowadzeniu bloga ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i wszystkiego dobrego z okazji tej pierwszej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, przemyślę odpowiedź i się zgłoszę :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dobrze, w takim razie życzę powodzenia i już odwiedzam twojego bloga. :)

      Usuń
  16. gratulacje i życzę kolejnych lat z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję. Życzę Ci dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się i życzę powodzenia. :D

      Usuń
  19. Gratuluję udanej rocznicy. Twój blog jest na naprawdę wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje blogowej rocznicy :) Przyznam że bardzo dobre wyniki osiągnęłaś, jestem pod wrażeniem ! Życzę kolejnych sukcesów blogowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że wyniki są zadowalające. :)

      Usuń
  21. Gratuluję roczku, świetnie Ci idzie w blogowym świecie. Życzę kolejnych sukcesów.
    Mój blog ma nieco więcej niż Twój ale rocznicę będę mu jednak liczyła od czasu kiedy zaczęłam pisać regularnie, więc to jeszcze troszkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jest mi bardzo miło czytać tak pozytywne komentarze. :)

      Usuń
  22. Życzę wytrwałości i wielu świetnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję jest co świętować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto Lat! :*

    Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje :* oby więcej było tych rocznic !:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję kochana i życzę kolejnych wspaniałych lat w blogosferze;);* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :) Również pozdrawiam! :)

      Usuń
  27. Gratuluję pięknej rocznicy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. O więc nasze blogi są w podobnym wieku :D
    Życzymy dużo radości z blogowania i żadnych epizodów nudy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że nudne epizody mnie ominął. :)

      Usuń
  29. Czyli nasze blogi są prawie równolatkami, bo ja będę świętowała za niecały miesiąc :)
    Życzę wytrwałości, bo mimo wszystko blogowanie to czasem ciężka robota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! I również życzę wytrwałości w blogowaniu. :) Zgadzam się, blogowanie to nie tylko przyjemność a jednocześnie ciężka praca jeżeli chcemy aby wszystko wyglądało jak najlepiej, a to jest czasochłonne. :)

      Usuń
  30. Kochana życzę Ci kolejnych i owocowych latek :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Brawo, jak najwięcej pomysłów na bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję iżyczę kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję roczku. Życzę wielu lat w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Mam nadzieję, że będzie ich znacznie więcej. :)

      Usuń
  34. gratuluję i oby tych urodzin było więcej!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego i życzę kolejnych wspaniałych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana, życzę Ci kolejnych udanych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję, roczek jest najpiękniejszy :) !

    OdpowiedzUsuń
  38. woooow wszystkiego najlepszego ! < 3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tam nie biorę udziału bo jakiś pech na mnie spadł i nic mi sie nie udaje od miesiąca, więc nie blokuje miejsca ale z tegomiejsc życze ci wszystkiego najlepszego, najlepszych kosmetyków, zero bubli, czasu na pisanie i samych radości, aby blog zawsze dawał Ci radośc i nigdy nie wkurzał i co by tu jeszcze.... może na koniec najlepszych czytelników ! Obrastaj sławą :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulujemy i życzymy dalszych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję! Twój blog jest świetny, tak trzymać! ;)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  42. No to życzę więcej takich 'roczków' ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłoszenie poszło ;) Wszystkiego dobrego na kolejny rok blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję a zgłoszenie oczywiście poszło :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję rocznicy, oby było takich coraz więcej i więcej :)
    z tej okazji życzę jak najwięcej czytelników :)
    wysłałam zgłoszenie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję! Życzę kolejnych lat na bloggerze, pełnych sukcesów i w otoczeniu cudownych ludzi :). Wysłałam zgłoszenie :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje Kochana! Pierwszy roczek bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj, serdecznie gratuluję pierwszych urodzin:). U mnie rok i 4 miesiące:). Nie wiem kiedy to zleciało:).
    Wytrwałości życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wszystkiego najlepszego i dalszych wspaniałych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje! I sto lat blogowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluję! mam podobnie ze swoim blogiem

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje :)
    Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne <3
    zapraszam na www.dvivstylee.blogspot.com - Inglot kosmetyki, moda.

    OdpowiedzUsuń