STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Bania Agafii - peeling odżywczy z 5 ziaren

poniedziałek, 2 listopada 2015

  Jestem w trakcie zapoznawania się z kolejnymi, nowymi saszetkami Bania Agafii. Z racji, że kosmetyki do włosów niekorzystnie wpłynęły to postanowiłam przerzucić się na pielęgnację ciała a właściwie na - zdzieraki, scruby, peelingi, jak kto woli. Przy najbliższej okazji zakupiłam dwie saszetki i z wielką chęcią zabrałam się za ich testowanie.

Wybrałam peeling odżywczy do ciała z 5 ziaren - jęczmień, żyto, gryka, owies, pszenica i amarantus - seria wychwalana, więc jak przejść obojętnie?

Od producenta

Peeling delikatnie złuszczający wyprodukowany na bazie 5 ziaren każdej procedury z kolei absolutnej przyjemności i korzyści dla ciała . Naturalne składniki aktywne delikatnie oczyszczają, odżywiają, nawilżają oraz wygładzają skórę

Peeling odżywczy z 5 ziaren - Kolejna 100ml saszetka. W złoto-czarnym kolorze, z logiem Banii Agafi i standardową, brązową nakrętką. Ta wersja wygląda naprawdę fajnie i wśród wszystkich saszetek wyróżniała się. Jestem peelingomaniaczką więc nie obeszłoby się bez kupna, bo bardzo lubię poznawać przeróżne peelingi nowych firm.

Skład

Aqua, Lauryl Glucoside, Acrylates/Vinyl Neodecanoate Crosspolymer, Potassium Hydroxide; Avena Sativa Kernel Flour, Hordeum Vulgare Seed Powder, Secale Cereale Apluda, Polygonum Fagopyrum Seed Powder, Organic Amaranthus Caudatus Seed Oil, Organic Triticum Vulgare Germ Oil, Polyethylene, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid, Iron Oxides, Parfum

Już po odkręceniu zaciągam się zapachem i wyczuwam, przesłodką woń, kojarzy mi się z palonym cukrem, karmelem i wszystkim co jest strasznie słodkie. Kolor bursztynowy, konsystencja gęsta, a w niej zatopione ziarna zbóż łącznie z innymi drobinkami, które peelingują naszą skórę. Drobinki świetnie ścierają nasz naskórek i według mnie peeling nie zalicza się do delikatnych zdzieraków, chociaż wszystko zależy od tego jak intensywnie będziemy masować naszą skórę. Efekty są zadowalające już po pierwszym użyciu. Miękka, wygładzona, oczyszczona i pięknie pachnąca skóra jeszcze długo po zakończeniu pielęgnacji. Wersja 5 ziaren jest bardzo chwalona w blogosferze i nie dziwię się. Jestem bardzo zadowolona z zakupu i polecam ją każdemu! Ja z wielką chęcią wrócę do tej saszetki. 

Znacie peeling Bania Agafii z 5 ziaren?
A może używałyście innych peelingów tej firmy?

91 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nic Banii Agafii, ale przyznam, że ten peeling najbardziej mnie zaciekawił, z wszystkich produktów, o których czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam ogrom pozytywnych opinii na temat produktów do włosów (i nie tylko) tej marki, a ja jeszcze nigdy nie wypróbowałam! Opakowanie mnie trochę odrzuca, ale myślę, że sięgnę po coś, żeby przekonać się jak działają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie to tylko opakowanie, nie ma co zniechęcać się. :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam żadnego produktu od Banii Agafii, ten peeling bardzo mnie zaciekawił :) może kiedyś sobie zamówię :)
    Fajnie, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak napisałaś Tobie produkty do włosów nie przypadły do gustu, tak ja z aktywatora wzrostu włosów jestem zachwycona, ale wiadomo każdy jest inny :) Co do tego peelingu to nie miałam jeszcze okazji go wypróbować, ale już wiem że przy najbliższej okazji go zakupię. Lubię produkty Banii Agafii, zachwycają tym że są bardzo naturalne, bez SLS i parabenów, a cena zaskakująco niska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupię przy najbliższej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jakiś rosyjski peeling w saszetce ale kompletnie nie lakierami jaki :) chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Banii Agafii posiadam kilka kosmetyków do ciała i włosów a także maski do twarzy i własnie rozważam zakup pierwszego peelingu tej serii. Zdecydowanie zachęciłaś mnie do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto zakupić ten peeling, jest to mój pierwszy z Bani Agafii a jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń
  8. Szkoda, że ja nie znam tego produktu. Uwielbiam mocne zdzieraki i pewnie byłabym zadowolona, chociaż opakowanie nie do końca mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lecz nie kupujemy kosmetyku dla opakowania, a dla działania. :)

      Usuń
  9. Uwielbiam tą firmę i praktycznie wszystkie kosmetyki które miałam okazję testować do tej pory świetnie się u mnie sprawdziły. Tego peelingu jeszcze nie miałam ale przymierzam się do zrobienia większego zamówienia i na pewno wyląduje on w moim koszyku;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kusi mnie ta Agafia strasznie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że polubiłabym ten peeling za sam zapach :-)
    Chyba jeszcze nie miałam peelingu z tej firmy ale nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam kremy do twarzy tej firmy i bardzo mile je wspominam, lekkie ale nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tego peelingu nie miałam, znam Banię Agafii i lubię ją właśnie za te saszetkowe peelingi i maseczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale wolę kosmetyki do pielęgnacji ciała Agafii niż szampony czy maseczki do włosów. Maseł do ciała tej firmy używam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, ale wolę kosmetyki do pielęgnacji ciała Agafii niż szampony czy maseczki do włosów. Maseł do ciała tej firmy używam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tą firmę i chętnie sięgam do jej asortymentu, jednak ze zdzierakami nie miałam do czynienia. Mam ich zapas więc pewnie za szybko tej saszetki nie kupię.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam parę rzeczy tej firmy i jestem zadowolona, na ten peeling się skuszę o ile będzie dostepny u mnie w sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam parę rzeczy tej firmy i jestem zadowolona, na ten peeling się skuszę o ile będzie dostepny u mnie w sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. polecam od nich maseczkę dziegciową;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze peelingu tej firmy. Mam jedynie szampony, ale może kiedyś przekonam się też do innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi ciekawie, niestety jeszcze nie miałam nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi zachęcająco chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nigdy nie miałam nic z ich firmy. Na razie muszę wykończyć peeling, który mam, ale gdy już dosięgnie dna to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z bani miałam produkty tylko do włosów, nie wiedziałam że inne są tak chwalone

    OdpowiedzUsuń
  25. ale kusisz, chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  26. W sumie to jeszcze nie miałam z tej serii nic do twarzy więc warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej zaciekawił mnie zapach kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dopiero zaczynam przygodę z kosmetykami z tej serii i postawiłam na maski. Lubię peelingi do włosów więc chetnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam wyłącznie do ciała, nie pokusiłabym się aby nałożyć go na włosy. :)

      Usuń
  29. Bardzo ciekawy produkt, aż chciałoby się go powąchać;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ten peeling i ogólnie też go polubiłam, choć mój entuzjazm był umiarkowany :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam w planach poznać tę serię kosmetyków i na ten peeling na pewno się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezentuje się rewelacyjnie, niestety w mojej okolicy raczej nie dorwę tego peelingu :( pozostaje zamówienie przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale gęsty, dobrze ściera a i zapach na pewno przypadłby mi do gustu:) Chyba sie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nawet nie wiedziałam, że z Bani Agafii jest peelingi do ciała - zaskoczyłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę się w końcu skusić na jakiś kosmetyk tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Też bardzo ją lubię nawet ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam pare tych produktów, ale nic mi nie służyło :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kosmetyki babci Agafii! Świetne składy i rewelacyjne działanie :) Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami większych pojemności w przypadku takich peelingów jak ten! :D

      Usuń
  39. O chętnie wypróbuje ten produkt jak będę miała okazje ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam jej, ale już widzę, że koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam jeszcze nic od Babci Agafii. Gdzie można kupić te produkty? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można dostać je stacjonarnie ale to też kwestia tego gdzie mieszkasz i czy są u Ciebie drogerie z naturalnymi kosmetykami. Mogę Ci doradzić jedynie sklepy online, m.in: lawendowaszafa24.pl i skarbysyberii.pl :)

      Usuń
  42. Spodziewałam się raczej ziołowego zapachu, a jestem mile zaskoczona, że to tak ładnie pachnie. No proszę, i jeszcze wpasowuje się aromatem w jesiennę aurę. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam nigdy peelengów od Agafii, szczerze to rzadko używam peelingów, nawet nie wiem czemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często używam peelingi, uwielbiam je! :)

      Usuń
  44. lubię Agafii ale tego peelingu jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hm, ciekawy ten peeling... muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  46. jakoś ich kosmetyki mnie nie zachęcają, w dodatku pewnie, taka saszetka nie pozwoli na wydobycie 100% produktu

    OdpowiedzUsuń
  47. Miałam ten peeling i mój śmierdział... na prawdę śmierdział - spleśniałe, zgniłe zboże, bądź ziemniaki, nie szło wytrzymać. Peeling nic nie robił po za zapychaniem wanny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała ilość jest w stanie zapchać wannę? :) Może jakiś feralny egzemplarz skoro tak śmierdział.

      Usuń
  48. ja szukam nowego peelingu enzymatycznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię enzymatycznych, kompletnie nic nie robią z moją skórą. :)

      Usuń
  49. ciekawe opakowanie jak na peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Używałam z tej serii peeling do ciała i maseczke do twarzy chyba kamczatkową :) Były super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapowiada się ciekawie, fajnie opisałaś jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeśli będę miała jak to kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Chciałabym kiedyś wypróbować produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie bym go wypróbowała ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Wiele czytałyśmy o tej firmie ale nic nie testowałyśmy na sobie :) Bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie testowałam, a przyznam, że ciekawy opakowanie przypomina mi jakiś sos do sałatek lub keczup. A sam wygląd od razu kojarzy się z zapachem palonego cukru:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Seria Agafia ma peelingi do ciała. No nie wiedziałam. I to jeszcze całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie miałam peelingu ale lubię kosmetyki Agafii, zapachy są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Akurat szukam dobrego peelingu :) Czytałam dużo dobrych recenzji o tym produkcie :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  60. Dużo słyszałam o tej firmie ale jeszcze nie dane było mi jej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ogólnie jeszcze nic nie miałam z tej firmy, ale nie widziałam ani JEDNEJ złej recenzji na temat Bani Agafii :d Więc chyba to oznacza, że czas się zaopatrzyć w coś z tej marki :))

    OdpowiedzUsuń
  62. Również uwielbiam peelingi ale styczności z tym jeszcze niestety nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Akurat z tej firmy nie używałam żadnego peelingu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajna recenzja :) Nigdy nie uzywalam peelingow z tej firmy :) w wolnej chwili zagladnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo chciałabym wypróbować kosmetyki tej firmy, może zrobię sobie paczkę od Mikołaja na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto poznać firmę, a że Mikołaj zbliża się to jest okazja. :)

      Usuń
  66. Tej saszetki jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie miałam jeszcze peelingu tej marki, jak dotąd używałam jedynie jednej maski do twarzy oraz zestawu do włosó, który miał rzekomo przyspieszać ich wzrost, ale średnio się u mnie sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie miałam jeszcze,ale chętnie przetestuję.
    Obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń