STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

ZA CO LUBIMY JESIEŃ? - INSPIRACJE

piątek, 9 października 2015

 Jesień, jak każda inna pora roku ma swoje zalety i wady. Pogoda jest zmienna, dni ze słonecznych zmieniają się w szare, liście na drzewach zmieniają kolor, opadają, my zamieniamy swoją garderobą z letniej na jesienną-zimową i wracamy do nawyków, które pomogą przetrwać nam jesienną chandrę. 

Ja lubię jesień za...

Za wygodne i stylowe kalosze oraz ciepłe kominy i szaliki

Za chłodniejszy poranek w łóżku, z gorącą kawą i ciepłymi skarpetkami, 
a zmarznięte powroty, kolejną kawę i ciepły koc

Za świece bo jesień, poza zimą jest jedną z najlepszych pór właśnie do ich palenia. One nadają klimat, otulają zapachem i umilając nam czas w te chłodne dnie jak i wieczory...

Za woski, bo tak samo jak świecie świetnie sprawdzają się. Umieszczane w kominku wraz z podgrzewaczem otulają zapachowymi nutami całe pomieszczenie. Zapachy są tak różnorodne więc z łatwością można dobrać je do odpowiedniej pory roku...

Za ciepłe łóżko w którym możemy wygodnie rozłożyć się z laptopem i serfować po internecie, za ulubiony i wygodny kącik w pokoju, za patrzenie przez okno i podziwianie...

Bo skoro jesień to jedna z pór gdzie jesteśmy najbardziej narażeni na chandrę... to za ulubione jedzenie i czekoladę, która jest naprawdę dobra na wszystko

Za deszczowe dni, za krople sunące się po szybie, za szelest liści pod stopami...

Za ciepłe i miękkie sweterki, za wygodne i ładne kozaki

A WY ZA CO LUBICIE JESIEŃ?


wszystkie zdjęcia użyte w poście chodzą ze strony pinterest i tumblr

71 komentarzy:

  1. Za to niesamowite zimne powietrze, za szaliki,czapki i swetry, za kolory- bordo, szary, oliwkowy..... kocham jesień

    OdpowiedzUsuń
  2. Za brak burz :D. Chociaż za woski, czy ciepłe napoje w łóżku i jeszcze kilka innych rzeczy też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie przepadamy za jesienią :(:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię jesień najbardziej za te ciepłe wieczory pod kocem z książką,przy zapalonych świeczkach i ciepłej herbatce :)
    Obserwuję ;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie napisałam to samo co ja myślę, też uwielbiam jesień za właśnie te rzeczy. Najbardziej chyba za to że świeczki i woski pali się właśnie najlepiej jesienią i zimą, latem to to już nie to samo. Albo to uczucie gdy się wraca przemarzniętym do domu i wskakuje do gorącej wanny, no tego się latem nie uświadczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię jesień za to, że mogę chodzić w bluzie. =D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie tak:) W zupełności się z Tobą zgadzam,nic dodać nic ująć...

    OdpowiedzUsuń
  8. To moja ulubiona pora roku, kocham ten klimat, zapach powietrza, liście, kasztany. A wieczorem koc, herbata i świece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłabym jesień, gdybym mogła całą przeleżeć w łóżku pod ciepłym kocem, z kubkiem gorącej herbaty i laptopem + piękne zapachy wydobywające się ze świec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za jesienią, ale takie posty pozwalają dostrzec pozytywy tej pory roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień na zdjęciach wygląda znacznie lepiej niż prezentuje się w rzeczywistości. :)

      Usuń
  11. szaliki, świece i gorąca czekolada - za to lubię jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesienią dobrze się też biega i spaceruje ;). Temperatura jest nieco lepsza. Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za...
    Za to, że mogę chodzić na grzyby! :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham ssie w tych barwach :)
    zapraszam na konkurs,glosuj, na blogu wszystko opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za herbatki, sweterki i kozaczki lubię jesień;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień lubię z tych samych powodów co Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja Ci powiem, że co by nie było i tak oddałabym wszystko za lato!:D Jesień i zima to nie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham własnie jesień z ten klimat... :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nienawidzę jesieni i żaden z tych argumentów do mnie nie przemawia :D Ale zimy i wiosny też, tylko lato akceptuję, ale powyżej 25 stopni :P Upały typu 30 st. w ogóle nie są dla mnie męczące, wprost przeciwnie, nie założę sukienki/krótkich spodenek jak jest mniej niż 25 stopni bo zmarźlak ze mnie okrutny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też należę do tych "zmarzlaków" i temperatura latem musi być naprawdę wysoka abym założyła na siebie letnie ubranie, bo nawet latem potrafi być mi zimno. :)

      Usuń
    2. No to się rozumiemy doskonale :D

      Usuń
  20. Ja też lubię jesień za te ciepłe dodatki, kocyk, sweterki i jeszcze spacery z psem, nawet jak jest mokro i pada.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super poscik i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za jesienią, choć w pewnym sensie ma ona swoje uroki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świeczki, koce i klimatyczne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja lubię jesień za to, że gdy pada deszcz i jest zimno to można posiedzieć sobie w cieplutkim domku z gorącą herbatą/kawą i ogrzewać się :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja nie lubię jak jest zimno, zdecydowanie wolę lato ale jesienią lubię te kolorowe liście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie lubię jesieni, chyba, że mogę ją jedynie lubić za całkiem inną garderobę niż gdy jest ciepło :D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie przedstawiłaś jesień na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. po Twoich zdjęciach aż chce się ciepłej herbatki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie za to co napisałaś :) Pięknie przedstawiłaś tą jesień...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. łuuu - ja chyba za to samo, bo tak ładnie to opisałaś, choć akurat z butami na jesień i zimę mam zazwyczaj niemałe problemy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... Zakup odpowiednich butów to ciężka sprawa. :D

      Usuń
  31. Beautiful photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jedynie lubię za piękne, kolorowe liście. Kocham tylko naszą złotą polską jesień. Innej nie bo nie lubię się ubierać ciepło, nie lubię kiedy wstaje a w domu czuje chłód...

    OdpowiedzUsuń
  33. Woski i inne cuda - to ich czas:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne inspiracje :) ja lubię jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak jesień to z pewnością słodkie zapachy <3 Cynamon, imbir, wanilia ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja odpowiedziałabym podobnie, czyli. m.in. ciepłe swetry, świece, herbatka itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie przepadam za jesienią. Ta wrześniowa może być, ale potem zwyczajnie mi zimno i spaaaaać się chce ;)
    Ale co mi się w niej podoba, to kolory!

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam jesień, właśnie za to, że większa część mojej garderoby jest jesienna, przez co jesienią mam duże pole do popisu. :) No i jesienne wieczory, może dla niektórych szare i dołujące, dla mnie ciepłe, spędzone w domu, oglądając ulubiony serial, czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ja lubię jesień za to, że można nosić grube swetry i ogólnie ubierać się na cebulkę :) że nie jest za gorąco na herbatę, kawę, gorącą czekoladę i ogólnie jest taki fajny, przytulny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię ani zimy ani jesieni, jestem z tych ciepłolubnych :D

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja w jesieni lubie ten nastroj i klimatycznosc, kubek z herbata, tost z konfitura i swiece, tak swiece musza byc :D

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie to napisałaś :) Chyba trochę polubiłam jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja w sumie za to samo lubię jesień :) piękne, inspirujące zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja lubię jesień za praktycznie to samo, tylko poza swetrami, bo one zawsze mi plączą włosy, jak się o nie ocierają, więc unikam takich ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny wpis :) Po takim to można pokochać jesień na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja uwielbiam ten czas gdy mogę usiąść pod kocem z kubkiem gorącej kawy czy herbaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. potwierdzam, ja najbardziej ją lubię za kolorowe liście i długie wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam jesień za kolory, za szelest liści pod nogami, za odkrycie największej przyjemności picia ciepłej kawy czy herbaty, ale nie lubię jej za wieczne pociąganie nosem i za zimne deszczowe dni, w które muszę przedrzeć się przez miasto.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapalone świece wieczorem przy gorącej herbacie lub czekoladzie jak najbardziej na tak ♥
    Kocham jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie piękne zdjęcia! Mam nadzieję, że jesień w tym roku nas rozpieści i będzie tak kolorowo za oknem jak na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja uwielbiam jesień za to, ze wreszcie mogę wyciągnąć z szafy wszystkie woski i świece zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  52. A u mnie dziś śnieg pada, nie nacieszyłam się jesienią :(

    OdpowiedzUsuń
  53. Jesień kocham za piękne kolory na drzewach i za kasztany. I świece...wieczory ze świecami w tle, ciepłym kocem i psem w nogach są nie do zastąpienia po ciężkim dniu;)

    OdpowiedzUsuń
  54. lubie jesien za klimat - mroczny, ciemny i tajemnicyz i ten drugi złoty, radosny pełen lisci:)
    aczkolwiek aktualnie nienawidze bo nie mam w domu ogrzewania i jest mi ziiiiiimno </3
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja kocham jesień. Za piękne kolory, za zapachy, za spadające liście i za to, że mogę bezkarnie pić gorącą czekoladę na rozgrzewkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. piekne inspiracje :) kocham jesien

    OdpowiedzUsuń
  57. Lubię jesień od niedawna, jednak zdecydowanie wolę wiosnę - to moja ulubiona pora roku:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Za to samo oprócz kaloszy, bo ich nie posiadam :P Ogólnie nie przeszkadza mi klimat jesienny, deszcz itd., ale tylko wtedy, jeśli nie muszę wychodzić z domu :P

    OdpowiedzUsuń