STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Makeup Revolution Aqua Brow - Farbka do brwi

poniedziałek, 12 października 2015

 Jakiś czas temu udostępniłam na blogu swoją jesienną wishlistę, na jednej z pozycji umieściłam farbkę do brwi Makeup Revolution Aqua Brow. Bardzo długo zastanawiałam się nad nią, nie mogłam zdecydować się, który odcień będzie odpowiedni ale w końcu zdecydowałam się i wybrałam Light a farbka trafiła w moje rączki...

Bardzo lubię podkreślać swoje brwi więc farba wydawała mi się idealny rozwiązaniem, a dodatkowo miała bardzo pozytywne recenzje. Jej koszt jest dosyć niski bo za 10ml zapłacimy od 14zł do 16zł. Dostępne mamy cztery odcienie - Fair, Light, Medium, Dark.

Farbka umieszczona jest w miękkiej, plastikowej tubce z wygodnym aplikatorem i zakrętką. Jak widzicie farbka zawiera wyłącznie informujące napisy w złotym kolorze. Aplikuje się ją bardzo wygodnie, lecz nie bezpośrednio na brwi. Ja wyciskam dosłownie troszkę na rękę i dopiero wtedy skośnym pędzelkiem aplikuję na brwi. 

Konsystencja nie jest za rzadka ani za gęsta, mogłabym określić ją bardziej jako kremową. Farbka jest bardzo dobrze na pigmentowana. Świetnie rozprowadza się po brwiach, praca pędzelkiem zdecydowanie ułatwia nam skorygowanie, podkreślenie i wypełnienie brwi. Produkt nie oblepia włosków, a wręcz zachowuje bardzo naturalny efekt.

Poza świetnym podkreśleniem, naturalnym wyglądem farbka zaskakuje swoją trwałością. Zaaplikowana na brwi potrafi utrzymywać się bardzo długo, przy tym nie ścierając się ani nie tracąc na swoim kolorze. Potarta palcem farbka nie schodzi z naszych brwi, kolor nie odciska się, a w kontakcie z wodą nie spływa. Dopiero używając wacika i łącząc go z mleczkiem jesteśmy w stanie usunąć kosmetyk. Według mnie taka trwałość i intensywność za tak niską cenę to rewelacja! Podsumowując, jeżeli lubcie podkreślone brwi to jest to kosmetyk dla was.
Używałyście farbki Makeup Revolution Aqua Brow?

91 komentarzy:

  1. Nie używałam bo nigdy nie słyszałam o tym produkcie, a efekty są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam, ale przydałoby mi się coś fajnego do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie w końcu kupić tę farbkę do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam odcień fair i uwielbiam :). Mam nietypową urodę i większość produktów do brwi jest dla mnie za ciemna lub zbyt szara. A ta jest idealna. Kolorowych jasny, neutralny w stronę ciepłego. Ale u mojej siostry która bardzo mocno maluje brwi też się sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytalam, widzialam, mialam w raczkach ale zostalam przy cieniachn:) teraz mam henne wiec moze jak mi zejdzien to sie zdecyduje ;) tez lubie podkreslone brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znalazłabym w tych farbkach odcienia dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny efekt widzę u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem czy bym sobie z takim produktem poradziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja jest prosta, wystarczy tylko skośny pędzelek. :)

      Usuń
  9. Znakomity efekt na Twoich brewkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kosmetyk :) muszę go wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już wiem co zamówię przy okazji zakupów w jakiejś drogerii online ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt!
    Mi na razie towarzyszy pomada z inglota , którą jestem zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę farbkę i muszę przyznać, że spisuje się u mnie nawet fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jednak zostanę przy pudrach i cieniach do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba bym nie dała rady się nim posługiwać :) Poza tym mam jasne brwi i ciężko trafić z kolorem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dlatego do wyboru są różne odcienie, nie każdej osobie będzie pasował ciemny. :)

      Usuń
  17. Słyszałam o niej wiele dobrego, właśnie rozglądam się za jakimś kosmetykiem do przyciemnienia brwi, może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy takiej farbki nie używałam, ale efekt boski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam takiego kosmetyku ,na Twoich brwiach wygląda super :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Daje bardzo ładny efekt, nigdy nie używałam tego typu produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym wypróbowała ale mam wrażenie że odcień tej farbki jest bardzo ciepły.
    Na migawce z farbką widać nad Twoim łukiem brwiowym taką jakby ciepłą ( pomarańczową) otoczkę.
    Moim zdaniem byłoby fajniej gdyby odcień był chłodny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Za taką formą aplikacji nie przepadam. Do brwi używam póki co kredki i żelu utrwalającego i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dla mnie całkiem niezły efekt :) ale mimo wszystko wolę malować brwi zwykłym cieniem brązowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie e jest taka trwala , muszę pomyśleć o takim gadżecie

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie za ciemna by była... ale na Tobie wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze to wygląda... Ja z natury mam ciemne bardzo i gęste brwi, już nie raz mówiono mi, że pewnie henną robione, a tu guzik, nie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze to wygląda... Ja z natury mam ciemne bardzo i gęste brwi, już nie raz mówiono mi, że pewnie henną robione, a tu guzik, nie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Tej farbki nie znam ale mam te z MUFE i NYX :) lubie efekt jaki daja.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jak na razie się przykładam do tego typu farbek, nie czuję się na tyle pewna by ich używać a do tego wprawa jest niezbędna

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny efekt, ja do brwi używam duo z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej używałam z Essence - Eyebrow Stylist Set, uwielbiam tą firmę. :)

      Usuń
  32. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie, ale chętnie bym go wypróbowała ;)

    maddiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi akurat niepotrzebna, bo mam taką urodę, że wszyscy mnie podejrzewają, że robię brwi henną haha, a nic nigdy z nimi nie robiłam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie podkreślam swoich brwi ale produkt fajnie to zrobił u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazwyczaj ograniczam się do stosowania transparentnego żelu do brwi, więc farbka jest mi nie potrzebna. Na Twoich brwiach prezentuje się jednak bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Popularny zrobił się ten produkt. Ładnie wygląda na Twoich brwiach. Chyba będę musiała zakupić, bo moim trochę brakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy chyba nie będę miała odwagi aby samemu tak dopracować sobie brwi - u mnie to jedynie delikatna kredka.. ach, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  38. zastanawialm sie nad nia ale nie pasuje mi zadenk kolor;P

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygląda całkiem fajnie :-) Ja mam Aqua Brow MUFE i jakoś leży i się kurzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wydaje mi się, że do moich brwi by nie pasował jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na tych zdjęciach porównawczych świetnie to wygląda. Na prawdę fajny efekt za rewelacyjną cene.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używam takich kosmetyków, ale przyznam to fajna opcja na optyczne zagęszczenie brwi

    OdpowiedzUsuń
  43. fajna animacja^^
    ja chyba pozostane przy mojej kredce z manhatana która nie ma sobie równych, ale dobrze wiedzieć że coś takiego jest - ja bym się bala ze przesadze i bede wygladac jak Iwan groźny :D
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Z farbek do brwi jeszcze nie miałam nic, a ta wydaje być całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  45. myślałam kiedyś o tym produkcie i prawie nawet kupiłam ale jakoś nie chciałoby mi się go używać ( stwierdziłam to po próbce) dlatego kredka z catrice wydaje mi się idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny efekt! :) sama zastanawiam się nad podobną farbką. Uwielbiam podkreślone brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja mam Aqua Brow i go uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. całkiem niezły efekt, ale jakoś bardziej kusi mnie pomada z inglota, tam większy wybór odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach zakup tej pomady, wpadła mi w oko 12. :)

      Usuń
  49. WOW! Efekt na brwiach oszałamia - muszę nabyć tę farbkę, nie wiedziałam, iż działa ona takie cuda! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy, naturalny efekt, taki jaki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Do ewentualnego podkreślenia brwi używamy kredki i jesteśmy zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wcześniej stosowałam hennę, jako że moje brwi są dość jasne. Teraz używam kredki do brwi Shiseido...

    OdpowiedzUsuń
  53. ja do brwi uzywam cieni, nie zastanawialam sie jeszcze w sumie nad farbka, ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie używałam ale podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajnie że jest taka trwała. Chyba bardzo by mi przeszkadzało gdyby się ścierała.

    OdpowiedzUsuń
  56. Używałam jej kiedyś i bardzo dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pierwszy raz o tym słyszą nie znam tej marki ale efekt bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ciekawy produkt i pewnie się skuszę na niego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Słyszałam o rym produkcie wiele dobrego, póki co ja jednak pozostaję przy starej sprawdzonej hennie :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie wiem czemu jakoś nie kusza mnie takie produkty, choć efekt końcowy jest kuszący ;) Ja swoje brewki "macam" zwykłym cieniem do powiek ;0

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz tak piękne naturalne brwi, że moim zdaniem ich dodatkowe podkreślanie jest zbędne. Dałabym ewentualnie troche barwiącego żelu, aby je odpowiednio ułożyć. Mam tę farbkę i chyba nawet pokuszę się o porównanie ze słynnym Aqua Brow z MakeUp Forever, jednak pozostaje ostatnio wierna Maybelline Color Tattoo.

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam na niego już od dawna chrapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Za nic w świecie nie mogłam sobie dobrać odpowiedniego koloru :( Wszystko u mnie wpadało w jakąś rudość, która zupełnie do mnie nie pasuje... Dlatego też nadal poszukuję ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie używałam jeszcze tego rodzaju kosmetyków do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku, ja zazwyczaj używam specjalnego cieniu wraz z wygładzającym woskiem. Może w końcu warto sięgnąc po coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja uwielbiam do brwi cienie i żele:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Farbki Makeup Revolution Aqua Brow są na mojej wishlista.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Śliczne te Twoje naturalne brwi! Niewiele im trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ładny efekt daje ;) Chyba się kiedyś skuszę :)
    Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Aqua brow chciałabym mieć u siebie, jednak na razie wystarcza mi Color Tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Fajna ta farbka, ale ja wolę bardziej naturalny efekt i używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń