STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

I love Semilac!

wtorek, 6 października 2015

 Moje paznokcie są kruche, cienkie, a w dzieciństwie często ogryzane przez co płytka teraz odbiega znacznie od tej idealnej. Nigdy nie były długie, twarde i pięknie prezentujące się mimo używania odżywek czy wcierania olejków lub brania różnych suplementów. Brak mi również systematyczności i często zapominam się przez co ciężko było osiągnąć porządny efekt. Zawsze marzyły mi się długie, o migdałowym kształcie, pomalowane paznokcie. 


Nadzieję na pięknie wyglądające paznokcie dały mi hybrydowe lakiery Semilac...

Od jakiegoś czasu marzył mi się własny zestaw do wykonywanie manicure hybrydowego, mimo iż nie pierwszy raz spotykam się z hybrydą bo zdarzyło mi się robić ją u kosmetyczki, to przeważnie ze względu na terminy, koszty i czas, rzadko udawało mi się umówić na wizytę. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wykonywanie takiego manicure samodzielnie w domowym zaciszu gdzie nikt nam nie przeszkadza i same ustalałybyśmy sobie dzień w którym chcemy je zrobić lub dopełnić.

Dzięki producentowi Diamond Cosmetics miałam przyjemność zapoznać się z marką Semilac® i ich zestawem lakierów hybrydowych - base, top, creamy muffin i pink gold, czyli wspaniała czwórka.


PODSTAWĄ MANICURE HYBRYDOWEGO SĄ BAZA I TOP 

BAZA, KTÓRĄ NAKŁADAMY JAKO PIERWSZĄ MA DOSYĆ RZADKĄ KONSYSTENCJĘ, W PORÓWNANIU DO TOPU, KTÓRY JEST GĘSTY

MOJE SPOSTRZEŻENIA - OPAKOWANIE I ZAWARTOŚĆ

Lakiery hybrydowe Semilac wyróżniają się na rynku od tych standardowych. Każde opakowanie wykonane jest z trwałego i wytrzymałego tworzywa. Linię Semilac wyróżniają buteleczki, które są wyłącznie w czarnym kolorze, z nalepką na zakrętce informującą nas o odcieniu i jego numerze. Dodatkowo lakiery posiadają idealny pędzelek, którym lekko i równomiernie nakłada się lakier. Konsystencja creamy muffin i pink gold troszkę różni się. Creamy jest znacznie lżejszy od Pink Gold. Tak samo w przypadku Base i Top. Base jest lżejszy i rzadszy, top cięższy i gęstszy. Mimo różnicy konsystencji nie miałam problemu z nałożeniem lakieru, a wykonany manicure wyglądał schludnie.

136 CREAMY MUFFIN

 094 PINK GOLD


 PODSUMOWANIE

Pierwszy raz osobiście mogłam pracować i poznać od drugiej strony lakiery Semilac. Gama kolorów jest ogromna więc ciężko było mi się zdecydować, które kolor chcę wybrać. W ostateczności zdecydowałam się na creamy muffin i pink gold. Oba kolory idealnie ze sobą współgrają i pięknie prezentują się na paznokciach. Oczywiście można nakładać je też solo, co kto lubi. Creamy muffin należy do kolorów, które potrzebują trzech warstw aby idealnie pokryć płytkę. Za to już pink gold zalicza się do tych, które wyglądają idealnie już po dwóch. Lakiery mają świetną gęstość i bardzo dobrą pigmentację. Każda osoba, która dokona zakupu Semilac będzie bardzo zadowolona z trwałości, mój manicure utrzymał się dwa tygodnie. Lakier nie odpryskiwał ani nie schodził. Nie mam kompletnie nic do zarzucenia firmie Semilac. Nasze dłonie po wykonaniu manicure prezentują się pięknie i schludnie. Firma stworzyła coś naprawdę godnego polecenia. Jestem przekonana, że moja kolekcja nie zakończy się na dwóch odcieniach i powiększy się.


Lakiery Semilac możecie zakupić na stronie

www.diamond-cosmetics.eu

www.semilac.pl
 Serdecznie polecam wam zajrzeć na tą stronę

A wy znacie firmę Semilac?
Preferujecie zwykły manciure czy hybrydowy?

84 komentarze:

  1. Nie znam tej firmy ale kolorki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nosze hybrydy ale kolory są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam hybrydy, ciągle mam ochotę na nowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się efekt jaki dają hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i Ty uległaś! :) Semilac i Indigo jak dla mnie mają najlepsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Semilaczki. Jesli chciałabyś przedłużyć sobie płytkę to polecam Ci Hard. Widziałam, że daje super efekty i utwardza płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, bo ten zestawek - to moje marzenie.

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie w końcu kupić te lakiery hybrydowe Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam o tych lakierach, może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się na nie zdecyduję:) nie jeden blog zachęca do poznania ich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne kolorki! :) bardzo mi się podobają ale niestety w pracy nie mogę mieć pomalowanych paznokci ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z najpopularniejszych firm. Sama mam je właśnie na pazurkach, tylko, że ja byłam u kosmetyczki ;) ładne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No ja jeszcze opieram się jak mogę hybrydkom bo to na pewno wygoda i dla wielu osób właśnie ratunek, ale swoje własne paznokcie lubię i nie chcę ich traktować hybrydą więc może uda mi się ostatecznie oprzeć :D Kolorki świetne swoją drogą i razem dają połączenie idealne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słyszałam i czytałam o nich bardzo pozytywne opinie. Ja mam zamiar je zakupić jak doprowadzę swoje paznokcie do ładu :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe lakiery. Nigdy nie miałyśmy czegoś takiego jak hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszędzie hybrydy :) kolory śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam kilka kolorów z semilac i bardzo polubiłam hybrydowy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam tylko dwa kolorki - jeden z nich to 135, który uwielbiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ochotę wypróbować te lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo dobrego już o nich słyszałam ... :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeden przypomina mi chromowy lakier z CA, który mam;) Ładne kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie to zrobiłaś ż epo najechaniu na zdjęcie ono lekko się powiększa :) super prezentują się na paznokciu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie wybieram kolor pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie planuję zakup, ale nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Semilac znam tylko kolory. Bazy i topu nie miałam . Bardzo zachęcające są . Ceny mają dobre.

    OdpowiedzUsuń
  27. Semilac ma przepiękne kolory! Ja jestem od nich uzależniona <3

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne kolory, szczególnie ten różowo-złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham lakiery semilac, uzbierała mi się już całkiem spora kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam, tylko pozazdrościć takiej kolekcji i wyboru kolorów! :)

      Usuń
  30. Przymierzam się właśnie do przerzucenia się na hybrydy :))

    OdpowiedzUsuń
  31. ten mieniący się idealny na sylwestra ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zawsze swoje miałam długie, twarde i mocne :) zrobiłam raz hybrydowe i od tego momentu wyglądają strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jednolity kolor bardziej mi się spodobał. Nigdy nie stosowałam tego typu lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam manicure hybrydowy i bez niego nie wyobrażam juz sobie zycia :D Semilac znam i polecam, mam ich sporo w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne :)) Lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. kojarzę, widują lakiery tej marki na blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealne kolorki! 100% w moim guście :)) Pozdrawiam serdecznie :***

    OdpowiedzUsuń
  38. odkąd sama robię sobie hybrydy stosuję lakiery bling ;) bardzo podobne do semilac, a kosztują niecałe 5zł za buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wcale się nie dziwię, że kochasz Semilac, ja też uwielbiam te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  40. zazdroszcze mozliwosci testowania sam chetnie bym cos od firmy DC potestowała :) mam zestaw do hybryd i sama sobie robie i kilka wlasnie kolorów semilaczków :D uwielbiam konsystencje tych lakierów :) naprawde dobrze mi sie nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja dopiero rozpoczynam moją przygodę z hybrydami. Kupiłam pierwsze lakiery, ale brakuje mi jeszcze lampy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny efekt. Ja również mam kruche paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Creamy muffin wygląda pięknie! Cały czas zastanawiam się nad manicurem hybrydowym, ale obawiam się, że dla moich słabych paznokci nie będzie to dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam jeszcze ale mam taką wielką ochotę się na nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja także jeszcze się nie wciągnęłam w hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz widzę, w lakierach jestem po tyłach

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja lubię najzwyklejsze lakiery, bo takie najmniej niszczą płytkę paznokcia. I wychwalam te od Golden Rose z serii Rich Color, bo krycie 100% po pierwszej warstwie, za niecałe 10zł! Moje ulubione, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. wszyscy chwalą a ja nawet jeszcze nie spróbowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  49. To ja chyba nakładam zbyt grube warstwy, bo w przypadku Pink gold wystarcza mi jedna warstwa, a przy reszcie dwie :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja właśnie kuruję pazurki aby doszły do siebie po moich szaleństwach z hybrydami przez ostatni rok. Chcę aby trochę odpoczęły... Twoje kolorki super
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze nie miałam hybryd. Muszę jednak przyznać, że coraz częściej się zastanawiam czy nie przetestować na sobie;) Kolory cudne!

    OdpowiedzUsuń
  52. Przymierzam się do zakupu całego zestawu do robienia hybryd i właśnie moim faworytem jest Semilac! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja również w dzieciństwie obgryzałam paznokcie.:/
    I teraz tez mam miękkie i delikatne paznokcie, które strasznie się łamią, ale kiedy poznałam firmę Semilac nie moge wyjśc z podziwu, że moge mięć piękne, długie i mocne paznokcie.
    Polecam też Semilac Hard, który nakładam zamiast Topu i dzięki któremu paznokcie są twardsze.:)


    Zapraszam też do siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze w swojej kolekcji nie posiadam lakierów Semilac, czas najwyższy to zmienić.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeszcze nie wciągnęłam się w hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ja cąły czas jakoś nie jestem jeszcze do nich przekonana ;) ale musze spróbować kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  57. ja cąły czas jakoś nie jestem jeszcze do nich przekonana ;) ale musze spróbować kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  58. Wprawdzie używam ostatnio hybryd, jednak tej marki jeszcze nie miałam i raczej nieprędko się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  59. Teraz mam hybrydy Semilac i po tygodniu zaczęły się wykruszać :(

    OdpowiedzUsuń
  60. Semilaki tak bardzo mnie kuszą, ale cena całego potrzebnego sprzetu i lakierów na początek jest wysoka :( Zakochałam się w kolorze Pink Gold <3

    OdpowiedzUsuń