STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Balea, Paradise Beach - Mydło do rąk

czwartek, 29 października 2015

Dbanie o czyste dłonie to jedna z najważniejszych czynności jakie powinniśmy wykonywać, dlatego że to właśnie na nich znajduje się najwięcej bakterii groźnych dla naszego zdrowia. Jak wiecie najlepszym sposobem na pozbycie się zarazków jest po prostu częste mycie rąk wodą i mydłem a jeżeli nie mamy do nich dostępu to możemy korzystać z wielu innych opcji.


Ja obecnie do oczyszczania swoich rąk używam mydła Balea, Paradise Beach 

Od producenta

Kremowe mydło Balea, z wygodnym dozownikiem delikatnie myje i pielęgnuje skórę dłoni - dla zauważalnej gładkości każdego dnia. Połączenie egzotycznych aromatów ananasa i kokosa orzeźwia swym zapachem, a starannie dobrane składniki nawilżające pomagają utrzymać naturalną równowagę skóry. Produkt przebadany dermatologicznie.

Półlitrowe, plastikowe opakowanie mydełka w płynie z pompką. Przyjemny kształt, ładnie prezentujący się na łazienkowej półce lub umywalce. Kolorowa grafika, liście palmy, kokosy i ananasy. Mydełko można było zakupić w drogerii DM. Niestety jest to edycja limitowana więc nie znajdziemy jej już w sklepach chyba, że jakieś pojedyncze egzemplarze.

Kosmetyki Balea mają to do siebie, że kupując produkt za niską cenę, w tym przypadku za 0,65€ otrzymujemy bardzo dobrą jakość. Mydełko pachnie pięknie, egzotycznie, jednocześnie słodko, mogłabym porównać go do zapachu pinacolady, jest naprawdę przyjemne dla naszego nosa. Ma kremową konsystencję, w kolorze różowym. Bardzo dobrze pieni się, jego zapach unosi się w czasie mycia dłoni a po opłukaniu i wysuszeniu pozostawia je pięknie pachnące. Spełnia swoją rolę - oczyszcza, pielęgnuje, nie przyczynia się do wysuszenia, a dodatkowo bardzo ładnie pachnie i jest wydajne.

A WY CZEGO UŻYWACIE DO OCZYSZCZANIA SWOICH RĄK?

100 komentarzy:

  1. Miałam kilka mydełek z tej firmy i byłam bardzo zadowolona. Tej wersji niestety nie miałam okazji testować. Samo opakowanie już zachęca do kupienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie są dostępne w Polsce, a jak ze składem? Chciałabym wypróbować od nich produkty do włosów.
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu ale nie kupuję limitowanych mydełek do rąk z Balei, trzeba to będzie zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta kremowa konsystencja mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ja mam z tej samej edycji żel pod prysznic,jest to mój ulubiony,a zapach przecudowny kocham go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam żel i właściwie mam nawet jeden w zapasie, zgadzam się zapach przecudowny! :)

      Usuń
  6. Fajny kolor, miły zapach, ładna buteleczka... super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam żel pod prysznic z tej serii - super pachnie i też bardzo dobrze działa. Żałuję, że nie mam lepszego dostępu do Balei, bo to kosmetyki w super cenach i o bardzo przyzwoitym działaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też aktualnie używam Balea :D Uwielbiam ich produkty a mydła do rąk nie dość że tanie, mega wydajne to i ślicznie pachną :D
    Zapraszam do mnie i do konkursu, gdzie do wygrania są produkty właśnie z Balea :)
    www.ewa-waw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę kiedyś koniecznie wypróbować ich mydłka do rąk, do tej pory używałam tylko żeli, z których byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam żel pod prysznic o tym zapachu :) super jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Samo opakowanie już bardzo przyciąga wzrok. Ja dłonie myje mydłami naturalnymi lub zwyczajnymi mydłami w płynie.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne kolorowe opakowanie przyciągające wzrok i zapach zapewne równie wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny zapach, miałam z tej serii żel i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach musi byc fajny ;) ja mam mydelko Balea ale w kostce - juz jego koncowke ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam mydełko w płynie, ale avon,bo mężowi bardzo odpowiadają

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieszkam tutaj w Niemczech i prawie w każdej firmie, centrum handlowym , domu itp. są te mydełka do mycia rąk. Zapach super, ale niestety u mnie kompletnie się nie sprawdzają. Strasznie wysuszają mi dłonie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze styczności z mydełkami do rąk Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio myję mydłem w kostce ale takie różowe mydełko w płynie chętnie bym poużywała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię mydełek w kostce, dlatego używam w płynie. :)

      Usuń
  19. U mnie najczęściej Isana w płynie, a z tego zapachu mam żel jeszcze w zapasie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że ta firma ma coraz więcej ciekawych produktów, szkoda że u nas niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, lecz gdyby firma byłaby dostępna w PL nie byłaby tak pożądana jak jest teraz. Ostatecznie zostają drogerie online. :D

      Usuń
  21. ah kusisz, ja sie muszę za
    Isanami rozejrzeć do rąk, bo pododno też są dobre!

    OdpowiedzUsuń
  22. W takim wypadku patrzę głównie na zapach. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam od jakiegoś czasu kosmetyków Balea i mogę im jedynie zarzucić jedno - niesamowita niska wydajność w przypadku mydeł, żeli pod prysznic. A ten zapaszek uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak dotąd stosowałam jedynie żele pod prysznic i szampony tej marki, w tym żel, który stał się moim letnim ulubieńcem o subtelnym zapachu kokosu. Mydła mnie nie kuszą głównie dlatego, że nie mam łatwego dostępu do kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglada na bardzo fajne mydelko, ja uzywam glownie Dove lub Nivea

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda przesłodko :D

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę osobom, które mają dostęp stacjonarny do Balea. Sama bym chętnie kupiła trochę produktów tej marki gdybym miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super będzie wyglądał w łazience :d

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zawsze chwyce pierwsze lepsze mydlo w plynie na zakupach, teraz zaczynam zalowac :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie odpada, bo ma SLS w składzie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy. A wiele bloggerek proponuje różnego rodzaju produkty i są zawsze zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią bym wypróbowała, bo jakoś do tej pory nie miałam okazji :))

    OdpowiedzUsuń
  33. chciałabym w końcu dorwać coś z Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cena fajna, chyba zrobię liste znajomej na kosmetyki, bo dawno nic nie miałam z Balei. A gdy mieszkałam w Niemczech namiętnie je kupowałam hihi

    OdpowiedzUsuń
  35. tej wersji nie miałam, ale najbardziej ciekawi mnie zapach:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam z tej serii żel pod prysznic i faktycznie pachnie przepięknie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Niewielką styczność mam produktami Balea, ale ich zapachy zawsze mnie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zużyję wszystkie zapasy, to wtedy przyjdzie pora na Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawi mnie zapach, ja teraz mam mydełka Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mmm... uwielbiam Baleę :) a tego mydła do rąk nie znam ale chętnie bym wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z Balea lubię ich żele, ale mydełka w płynie jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. O tym zapachu miałam żel pod prysznic i bardzo fajnie pachniał :) Do rąk używam zawsze tego samego mydła w płynie z FM :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja w sumie nawet nie wiem, nie zwracam uwagio mimo wsyztsko na mydło ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam identyczny, ale żel do ciała. Teraz kończy mi się mydło w płynie Agafii do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  45. Aktualnie u mnie w łazience stoi Palmoliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po ukończeniu Balea rozpocznę Palmolive. :)

      Usuń
  46. ja używam mydło w płynie a to wygląda i z tego co opisujesz jest zachecajace do kupna : )

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi sie ta grafika na opakowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szkoda że nie mam dostępu do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo ciekawie się zapowiada :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak PARADISE to musi być moje :)) Tulę na miły wieczorek :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ostatnio wielbie mydelka z Oriflame
    http://miszmaszgirl.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  52. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  53. Już z wyglądu mi się podoba :) Chociaż nigdy nie miałam tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lubię takie ładnie pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto nie lubi ładnie pachnących kosmetyków? :)

      Usuń
  55. Balea tu balea tam i ja te produkty znam :]

    OdpowiedzUsuń
  56. Szkoda, że nie mam dostępu do tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. zapach musi być cudny :) chętnie bym wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Opakowanie super, zachęca do zakupu :-)
    Nie mam ulubieńca jeśli chodzi o mydło do rąk, kupuję różne

    OdpowiedzUsuń
  59. ohh, jak to musi cudownie pachnieć <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie bym przetestowała produkty Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Chętnie bym przetestowała produkty Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  62. miałam kilka żeli balea, ale mydła jeszcze nigdy

    OdpowiedzUsuń
  63. w sumie to zwykłego mydła używam ;P

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię produkty od Balea , a zwłaszcza ich zapach *.*

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie znam tych produktów, mam nadzieję, że kiedyś poznam :) jestem ciekawa jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie znam tych produktów, mam nadzieję, że kiedyś poznam :) jestem ciekawa jak pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Z chęcią sprawdziłabym zapach mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nigdy nie miałam okazji używać produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  69. Miałam to mydełko.Pięknie pachniało i bardzo polubiły je moje córki :)

    OdpowiedzUsuń
  70. uwielbiam Balea, a mydła i żele to najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  71. Najbardziej jesteśmy ciekawe własnie tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń