STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Łączy nas NIVEA

niedziela, 25 października 2015

Do napisania dzisiejszego postu zainspirowała mnie reklama Nivea, w której mowa jest o tym, że marka jest z nami od pokoleń a właściwie od 1911r. W mojej rodzinie babcia używała wyłącznie Nivea, obecnie używa go moja mama, a ona od najmłodszych lat uczyła mnie i moją siostrę aby sięgać po tą markę. Właściwie tak jak zostałyśmy nauczone tak też jest.

Obecnie moja kolekcja składa się z czterech kremów: Nivea Care 50ml, Nivea Creme 50ml, Nivea Soft 200ml i Nivea Verwöhnendes Soft Soufflé 300ml.


Nivea Care - Lekki Krem Odżywczy zapewnia głębokie odżywienie, bez uczucia lepkości. Jest idealny do dla każdego typu cery i stanowi idealną bazę pod makijaż.

Nivea Creme sprawia, że Twoja skóra staje się świeża, gładka i zadbana. Zawiera wyjątkowy składnik - EUCERIT - który nawilża skórę i regeneruje jej warstwę lipidową. Nie zawiera środków konserwujących, dzięki czemu pielęgnuje w naturalny sposób.

Nivea Soft - to ulepszona formuła, która zapewnia teraz jeszcze więcej nawilżania i pielęgnacji. Krem niezwykle szybko wchłania się w skórę pozostawiając wyjątkowe uczucie gładkości, miękkości i ożywienia. Zawiera olejek jojoba, który intensywnie nawilża skórę oraz witaminę E chroniącą jej naturalną strukturę.

Nivea Soft Soufflé - w odpowiedzi na problem suchej i napiętej skóry, marka stworzyła nowy krem do ciała. Idelne nawilżenie twojej skóry zapewnia unikalny składnik hydra IQ, oraz masło shea zaware w produkcie. Zyskujesz nawilżoną i elatyczną skórę.

Pierwsze spotkanie z Niveą miało miejsce jak byłam jeszcze dzieckiem i mama smarowała mnie tą najzwyklejszą, standardową wersją kremu, która była i jest do tej pory tłuściutka, gdy stałam się nastolatką chętnie zaczęłam sięgać po wersję Soft i tak właściwie przez kolejne lata, jakiś czas temu zapoznałam się z wersją Soft Soufflé i z Care. Wszystkie warianty bardzo dobrze się sprawdzają. Pięknie pachną, każdy z nich w sumie tak samo, lecz jedne intensywniej a drugie mniej. Świetnie nawilżają, chronią skórę i pielęgnują ją. Często każdy z nich służył mi jako baza pod makijaż, a najlepiej sprawdzał się Nivea Creme. Nigdy nie zawiodłam się na tej marce, poza kremami używałam żeli, balsamów i dezodorantów. Przy użytkowaniu nigdy nie wystąpiła u mnie żadna reakcja alergiczna. Nivea jest firmą, której ufam w pełni i na pewno nie zrezygnuję z kosmetyków tej firmy.

A WY LUBICIE NIVEA?

97 komentarzy:

  1. U mnie nivea jest w domu od samego początku choć sama rzadko korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stawiam na kosmetyki o bardziej przyjaznych składach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kremów Nivea, a przynajmniej nie do stosowania ich na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za Nivea. Jedynie w miarę lubię ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie lubię kosmetyki Nivea, poza tymi do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też Nivea jest znana od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię kremy Nivea,aktualnie mam w domu Nivea Soft :)
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety dla mnie żaden krem Nivea nie jest przyjazny, po nich mam jakieś zaczerwienienia na twarzy więc unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam (jako dziecko) tego tradycyjnego kremu-drugiego od dołu. W dorosłym życiu do niego nie wróciłam, ani do innych kremów tej firmy i szczerze mówiąc nie bardzo mnie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem z nivea zawsze musi znaleźć się w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś nie było większego wyboru więc Nivea była w każdym domu i chyba większość z nas to pamięta. W każdym razie cieszy, ze firma tyle przetrwała i dalej się rozwija. Ja chyba najbardziej lubię krem z linii Hydra Care. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś krem tej firmy to było must have, obecnie nic od nich nie stosuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety mi kosmetyki z Nivei nie służą. :-(

    OdpowiedzUsuń
  14. obecnie nie mam żadnego kremu Nivea, ale ten w ciemnym opakowaniu, kojarzy mi się z dzieciństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię Nivea, używam sobie obecnie kremu Nivea soft :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nivea to już chyba taki kosmetyczny klasyk, a teraz oferta jest tak rozbudowana, że dla każdego się coś znajdzie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapach uniwersalnego kremu Nivea to zapach mojego dzieciństwa, moja mama pachniała właśnie tym kremem. Do tej pory razem z mamą mamy sentyment do tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. kremu nivea używa mój tata i narzeczony;)

    OdpowiedzUsuń
  20. u nas w domu, krem Nivea zawsze musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze pisząc nigdy w życiu niestosowałem nic z nivea

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezła Niveowa kolekcja :) Z Nivea lubię balsam pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie w domu krem nivea zawsze gości :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Nivea soft.Świetnie nawilża i sprawia,że skóra jest taka miękka i gładka.Ciekawa jestem też Nivea Care,nawet ostatnio w Hebe już trzymałam w dłoni ale w ostateczności nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie również krem Nivea - ten niebieski - jest stosowany od pokoleń. Ja sama często sięgam po produkty te marki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w domu babcia też używa kremów Nivea. Ja natomiast nie przepadam za ich kremami.

    OdpowiedzUsuń
  27. najlepiej lubię wersję soft i oczywiście tę dzieciecą

    OdpowiedzUsuń
  28. Mama, babcia używały kremów Nivea. Dalej u nich gości jako krem do rąk;/ Ja osobiście nie przepadam za tą marką ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie w domu co jakiś czas przewija się Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Do mojej cery średnio nadają się kremy nivei, zawsze mam po nich wysyp ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Z NIvea lubię jedynie żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj nie pamiętam kiedy używałam jakiegoś kosmetyku z Nivea. =/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta klasyczna Nivea mnie strasznie podrażnia, ale bardzo lubię krem na noc Sensitive :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety skład tych kremów nie do końca odpowiada mojej cerze. Aż żałuję, że nie mam suchej skóry :) Kto się ze mną zamieni? Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Najzwyklejszy krem Nivea to ulubieniec mojej Mamy od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś też lubiłam Nivea. Miałam ten tradycyjny krem, później Soft. Lubiłam też balsam do ciała. Pomadki ochronne. Szampony już mi nie podeszły.
    Obecnie na pewno bym nie używała do twarzy, bo moja świadomość bardzo wzrosła.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja używałam kremów Nivea póki nie zaczęłam interesować się składami ;) Potem z nich zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. ogólnie nie przepadam za tą marką. Ale jedną rzecz od nich lubię i czasem kupuję: olejek pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię kremy Nivea, ale jakoś dawno żadnego nie używałam :) Zapach mają cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nivee u nas rodzina cała używa od lat:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ba, wszyscy znają Nivea :)
    Kiedyś używałam, teraz nie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ba, wszyscy znają Nivea :)
    Kiedyś używałam, teraz nie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczerze mówiąc nigdy mnie nie zawiodła ta marka kosmetyków i bardzo ją lubię za to. Co prawda nie używam jej tak często jak kiedyś, ale mam tą pewność że każdy powrót do tych kosmetyków będzie tym dobrym powrotem

    OdpowiedzUsuń
  44. Do tej pory pamiętam, jak byłam naprawdę małym dzieckiem, może 5 letnim i biegałam po domu w grubej warstwie kremu Nivea na twarzy udając, że mam maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ja od lat tez używam tylko nivea soft :) zwykły creme, jest dla mnie troche za tłusty i obciąża skórę ale soft sprawdza się świetnie- bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie tradycyjne Nivea w dużej puszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  47. ja też znam nivea od zawsze chyba :) ale szczerze mówiąc to kremy stosuję jedynie do rąk. jakoś nie szczególnie mi przypasowały

    OdpowiedzUsuń
  48. moja mama jest wierną fanką marki nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam ich jeden krem, jednak mało kiedy z niego korzystam. Jakoś cały czas cos nowego wskakuje, a Nivea leży na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie odwrotnie, jak coś nowego wskoczy to poużywam przez krótki okres i Nivea znowu powraca a nowy krem leży i kurzy się. :)

      Usuń
  50. Mam lekki krem odżywczy i lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdecydowanie tak, stosowałam wiele kosmetyków tej firmy i w większości byłam z nich zadowolona. Obecnie także mam dwa kremy i myślę, że się polubimy :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. chyba kazdy je zna :) dla mnie niestety sa zbyt tluste i wygladam jakbym posmarowala twarz olejem po 2h :p na noc byl calkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie w domu ta standardowa wersja Nivea jest zawsze, choć ja rzadko po nią sięgam, to moi domownicy chętnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. mialam wszystkie procz wersji dzieciecej;P

    OdpowiedzUsuń
  55. Od kiedy pamiętam w domu było coś z Nivea i w sumie nadal często kupuję coś z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Krem odżywczy muszę koniecznie kupić. Tradycyjny, niebieski nivea prawie zawsze jest u nas w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna gromadka, u mnie zawsze jest klasyczny NIVEA na stanie, oprócz niego sięgam po balsam pod prysznic, ten niebieski - chyba jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Z Nivea używam kremu nawilżającego na dzień - białe pudełeczko z różową przykrywką :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kochamy Nivea od dzieciństwa ale teraz jest tyle różnych marek, że aktualnie nic od Nivea nie mamy ::/

    OdpowiedzUsuń
  60. so nice post :)
    kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  61. Jaki super zestawik! ja kiedyś w szkole średniej używałam kremów z nivea ale z czasem eksperymentowałam z innymi choć u mnie w rodzinnym domu zawsze jest on w łazience;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie Nivea też była odkąd tylko pamiętam, także w reklamie nie kłamią... :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. U nas w domu Nivea jest ten w metalowym pudełeczku. Ale stosuje go mój mąż a teraz kupiłam mu Nivea Men i jest bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też metalowe puzderko z Niveą jest:D

      Usuń
  64. Ten nowy kremik Nivea Care przypadł mi do gustu, ma bardzo lekką konsystencję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. Mnie zapychają ich produkty do twarzy, choć jestem zainteresowana tym najnowszym kremem Care. :) Może byłby lżejszy i dobrze nawilżał. :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Klasyczny krem Nivea granatowy zawsze jest u mnie obecny i zawsze się przyda :) a ciekawi mnie Nivea Soft Soufflé, ale nigdzie go jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  67. Chodź lubię kosmetyki naturalne, bardzo lubimy cala rodzina kosmetyki nivea: )

    OdpowiedzUsuń
  68. Chodź lubię kosmetyki naturalne, bardzo lubimy cala rodzina kosmetyki nivea: )

    OdpowiedzUsuń
  69. Nivea soft bardzo lubię mimo, że już dawno nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie przepadam za kremami Nivea, fatalne składy, tłuściochy. Może do natłuszczenia skóry na ciele tak, ale na twarz aż mnie odpycha :P

    OdpowiedzUsuń
  71. U mnie w domu zawsze znajdzie się jakiś krem nivea :))

    OdpowiedzUsuń
  72. Nivea ten standardowy idealny na wszystko :)) niezmiennie od x-dziesięciu lat w domu :-) chociaż z tą wersją w białym opakowaniu też się spotkałam i dobrze ją wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  73. Lubię kosmetyki nivea, zwłaszcza antyperspiranty i balsamy do ciała;)

    OdpowiedzUsuń
  74. ja tez pamiętam od dziecięcych lat Nivea, ale ostatnio miałam Nivea care i nie sprawdził się u mnie kompletnie

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam ten najstarszy krem Nivea w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja jakoś nigdy nie sięgam po te kremy. Ale moja mama używa tego klasycznego Nivea Creme i jej się sprawdza. U mnie sprawdza się do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Podstawowa wersja Nivei od lat jest u nas w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  78. W moim rodzinnym domu Nivea zawsze stała na półce i każdy z niej korzystał. Ja sama również ale z wiekiem mojej skórze zaczeła nie odpowiadać i musiałam skorzystać z kosmetyków strikte z apteki.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jakoś nie przepadam za kremami Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Chyba każda z nas pamieta krem Nivea sprzed lat, podejrzewam, że był w niemal każdej łazience. Uwielbiałam jego zapach, do tej pory kojarzy mi się z dzieciństwem i wakacjami. Ale od samych kremów tej marki dawno juz odeszłam na rzecz innych marek.

    OdpowiedzUsuń
  81. dawniej nałogowo używałam nivea, nie znam wszystkich, ale soft był mi znany

    OdpowiedzUsuń