STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

ZMIANY - ZMIANY

poniedziałek, 14 września 2015


Jak już zauważyliście wchodząc na mojego bloga pojawił się nowy szablon!
Przez 10 miesięcy zostały wprowadzone minimalne zmiany, ale po tak długim okresie przyszła w końcu chęć na coś nowego, świeżego a jednocześnie ładnego. Zmiana szablonu to jednak nie tak prosta sprawa jakby się mogło wydawać i troszkę czasu zajęło aby doprowadzić go do ładu. Największe zmiany zostały już wprowadzone, pozostały szczegóły.

Dziękuję mojemu J. za pomysł, trud włożony w bloga jak i za wykonanie całego szablonu.
I nie pomijając dziękuję również za cierpliwość do moich pomysłów, za wyrozumiałość gdy zmieniałam zdanie sto razy oraz kręciłam głową gdy coś mi nie pasowało lub nie podobało się. :)

Mam nadzieję, ze obecne zmiany przypadną wam do gustu i nadal będziecie tu chętnie zaglądać!

Zapraszam was na mojego instagrama - dopiero zaczynam! :)


INSTAGRAM SOCIETY GIRL TESTUJE

Pozdrawiam! :)


22 komentarze:

  1. Podoba mi się <3 ja też chyba niedługo coś pokombinuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny szablon :) i doskonale rozumiem trud w niego włożony - sama właśnie staram się trochę zmienić wygląd bloga. Gratuluję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię jasne i przejrzyste blogi :)) podoba mi się :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny szablon :) Zmiany od czasu do czasu warto zrobić, to jak zakup nowego płaszczyka na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam :D, mój też mi pomagał jakiś czas temu. Był cierpliwy :D. Ładny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny szablon. Też mam ochotę na zmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygląd! :) Mimo że swój mam pstrokaty, bardzo lubię takie minimalistyczne i stonowane layouty. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oceniam zmianę na plus :) Sama też zastanawiam sie czy czegoś nie pozmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest wsaniały bo jasny i przejrzysty!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, przejrzysty szablon!:) Dziękuję, ze mnie odwiedziłaś i skomentowałaś mój post!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca jaką tutaj włożyliście opłacała się, bo teraz tutaj wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywna zmiana. Blog prezentuje się rewelacyjnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio zmieniłam szablon i adres bloga :)
    Ładnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba. Nie lubię białych blogów, bo wszystkie wyglądają tak samo, ale ten "wystrój" bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń