STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Pure Queen - Higienic spray, Coconut

piątek, 25 września 2015

Zawsze uczono nas, że czyste rączki to podstawa i powinniśmy dbać o ich higienę. Lecz niestety nie zawsze mamy dostęp do mydła i wody, w takich sytuacjach przydają nam się jedne z najprzydatniejszych, najpopularniejszych i podręcznych kosmetyków, które mogą być przy nas zawsze...

Ostatnio miałam przyjemność zapoznać się z antybakteryjnym spray'em do rąk Pure Queen


Lecz na początku krótki, zapoznawczy wstęp na temat marki...

"Marka PureQueen powstała z myślą o osobach, które cenią sobie perfekcyjny i nienaganny wygląd a także higienę osobistą. Nasze, najwyższej jakości produkty pozwolą Tobie zawsze czuć się piękną, gdziekolwiek jesteś."

W swojej ofercie posiadają:

- odplamiacze kieszonkowe
- higieniczne spray'e do rąk
- tarki do stóp 

Ze względu na to, że jestem fanką kokosa otrzymałam antybakteryjny spray do rąk właśnie o takim zapachu

Od producenta

Podręczny antybakteryjny spray PureQueen Hygienic 30ml Coconut dogłębnie oczyści i odświeży Twoje dłonie bez potrzeby użycia wody i mydła. Zawarty w płynie ekstrakt z zielonej herbaty jest naturalnym antyoksydantem. Mleczko kokosowe nawilży, złagodzi stany zapalne, a także pomaga w likwidacji brązowych plamek na dłoniach. Witamina E odmłodzi i wygładzi Twoje dłonie. Po użyciu spraya, przez dłuższy czas, utrzymuje się słodki zapach młodego kokosa.

Antybakteryjny sprey to naprawdę rewelacyjne rozwiązanie. Spray, który otrzymałam umieszczony jest w 30ml opakowaniu z atomizerem, które jest lekkie i wygodne w użyciu. A do tego mieści się w torebce. Rolą takiego kosmetyku jest oczyszczenie i odświeżenie dłoni w momencie kiedy nie mam dostępu do mydła i wody. Poza jego najważniejszymi funkcjami jest jeszcze coś co bardzo umila korzystanie. Zapach tutaj odgrywa bardzo ważną rolę. Lubię pachnące kosmetyki więc spray od razu przypadł mi do gustu. Tym bardziej, że trafił mi się wariant kokosowy. Takie kosmetyki zawierają alkohol lecz akurat tutaj jest on słabo wyczuwalny i po chwili ulatnia się a pozostaje wyłącznie słodka, kokosowa woń, która utrzymuje się przez dłuższy czas. Aplikacja produktu jest bardzo łatwa, gdyż opiera się wyłącznie na spryskaniu dłoni. Konsystencja jest bezbarwna, więc nic nie pozostaje na naszych dłoniach, ani nie sprawia że lepią się lub sprawiają dyskomfort. Alkohol również na wysusza dłoni. Spray spisuje się dobrze, oczyszcza, odświeża i ładnie pachnie. 
Czego chcieć więcej? :)

Pure Queen w swojej ofercie ma trzy warianty:

- Kokos - mleczko kokosowe nawilży, złagodzi stany zapalne, 
a także pomaga w likwidacji brązowych plamek na dłoniach

- Olej arganowy - nawilża, wygładza skórę dłoni, wzmacnia paznokcie oraz opóźnia procesy starzenia się skóry
- Aloes - ekstrakt z aloesu nawilży, złagodzi podrażnienia oraz dodatkowo wykazuje właściwości antybakteryjne

JEŻELI JESTEŚ ZAINTERESOWANI MARKĄ PURE QUEEN ZAPRASZAM NA:

STRONA INTERNETOWA I FACEBOOK

 A CZY WY UŻYWACIE PRODUKTÓW ANTYBAKTERYJNYCH?

66 komentarzy:

  1. Fajny gadżet do torebki, ja bym wybrała wersje z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już te spray'e, bardzo przydatny gadżet zwłaszcza w podróży

    OdpowiedzUsuń
  3. Kokos <3 pierwszy raz widzę ten produkt. Muszę go mieć! Szczególnie jeśli pachną potem ręce kokosem :3

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio głośno o tych produktach

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kokosowe zapachy, więc pewnie bym się z nim polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący sprejek :) Wypadałoby się wyposażyć w taki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam go wcześniej, ale fajna opcja na wyjazdy idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie wersje fajne, ciężko byłoby mi się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zapach kokosowy, więc pewnie ta wersja przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rozwiązanie, nawet wygodniejsze niż standardowy żel antybakteryjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej podziękuję, mam tradycyjny żel z Anidy - tani jak barszcz i skuteczny :)
    Zapraszam na najnowszy wpis o stronie pełnej inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam całą trójkę i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam takich produktów głównie w szkole i w autobusie. Jednak zdecydowanie wolę mydło i wodę ;)
    Mam wrażenie, że po użyciu tego rodzaju produktów moje dłonie się lepią ;/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie widziałam wcześniej :) ale fajna opcja.

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zapach kokosa lubię bym z chęcią spróbowała;D

    OdpowiedzUsuń
  17. wersja jak najbardziej dla mnie, też uwielbiam kokosowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealny na wszelkie podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wszystko co kokosowe więc;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam żele antybakteryjne B&BW :)

    OdpowiedzUsuń
  21. już dawno myślałam nad kupnem czegoś takiego, ponieważ mam bzika na punkcie czystych rąk. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo ciekawy produkt :)
    Kochana możesz mi napisać czym robisz zdjęcia ? (aparat, nazwa ...itp.) bo efekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super sprawa taki spray, ja zawsze w torebce noszę roletkę zapachową ale to jest równie kuszące;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię tego typu produkty :) myślę, że ten mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejny raz czytam pozytywną recenzję tych sprejów. Fajne są ale ja jakoś ich tak bardzo nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kokosowe aromaty mhmhmh ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł na odświeżenie swoich dłoni w szkole bądź pracy. Ja bym wybrała spray z aloesem. :)

    Zapraszam do mnie,bardzo proszę o kliknięcia w linki ponieważ staram się o nową współpracę i nie chcę zmarnować sobie szansy,a bez waszej pomocy do niczego nie dojdę. :*
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/jesienna-chandra.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem zdarza mi się sięgać po tego typu produkty, fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. genialna sprawa, szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie w drogeriach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny gadżet do torebki. Uwielbiam kokos w kosmetykach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  31. W sam do torebki i w razie potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadza się do torebki idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nas kokos też bardzo zachęca :D Fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam te spreje! Kupiłam w Superpharmie kokos i aloes.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zawsze miałam styczność z żelami, nigdy z formą sprayu... wybrałabym aloes :D

    OdpowiedzUsuń
  36. mam i uwielniam zawsze mam w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię wszystko co kokosowe, więc mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kokos :) Uwielbiam wszystko co kokosowe "-')

    OdpowiedzUsuń
  39. Kokosowa wersja i mi wpadła w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam go nigdy, ale to praktyczne rozwiązanie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam go nigdy, ale to praktyczne rozwiązanie na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam antybakteryjne preparaty, To prawda,że nie zawsze mamy dostęp do mydła i wody, a taki spray załatwia sprawę związaną z właściwą higieną rąk.

    Podoba mi się Twój blog. Dobrze piszesz, a sama strona wizualna Twojego wirtualnego zakątka bardzo przypadła mi do gustu. Zostaję :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. O bardzo lubię takie miniaturki, chociaż od kokosowych kosmetyków staram się uciekać bo nie za bardzo pasuje mi ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Żeli miałam już sporo, ale sprayu muszę przyznać, że jeszcze nie. Tez uważam, że to mega praktyczne rozwiązanie, zawsze staram się mieć w torebce takie kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię takie gadżety do torebki :) a jak jeszcze piękne pachną to już w ogóle szał ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam zapach kokosa :)
    Praktycznie zawsze mam w torebce jakiś żel antybakteryjny, ewentualnie chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny produkt , na pewno by mi się spodobał lecz w innym wariancie zapachowym np Aloes ;*

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy raz widzę. Idealny do torebki, cena ok. Nic tylko kupować:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Coś dla mnie :) Chociaż ja mam manię mycia rąk :P Myje je dosłownie co 10 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie znam, tej marki miałam tylko odplamiacz.

    OdpowiedzUsuń