STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Jesienna Wishlista

czwartek, 17 września 2015

Wielkimi krokami zbliża się jesień, a wraz z jesienią powstała moja nowa WISHLISTA. Z poprzedniej listy udało się zrealizować około 15 pozycji z czego jestem bardzo zadowolona! A zakupione rzeczy spisują się jak najlepiej. :)

Zapraszam was do zapoznania się z moją nową, jesienną wishlistą...


1. Makeup Revolution aqua brow, farbka do brwi - Bardzo lubię podkreślone brwi, a w mojej kolekcji brakuje jeszcze farbki, a że ma pozytywne opinie to z chęcią ją wypróbuję. Odcień: medium.

2. Ścięty pędzelek do brwii - Właściwie nie zastanawiałam się nad firmą, obecnie "no name", pędzelek chcę go zakupić ze względu na wygodniejszą aplikację farbki. Macie coś godnego polecenia?

3. L`Oreal, Volume Million Lashes So Couture, tusz do rzęs - Tusz na moich rzęsach jest dosłownie od "święta", ostatnio natchnęło mnie aby zakupić coś konkretnego i przekonać się. Czytałam wiele recenzji, oglądałam zdjęcia i ten najbardziej mnie zaciekawił. 

4. Planeta Organica Morze Martwe - maska do włosów: masaż i pobudzenie wzrostu - Staram się dbać o swoje włosy jak najlepiej lecz z taką maską peelingującą skórę głowy nie miałam jeszcze do czynienia więc bardzo chcę ją wypróbować. Poza peelingowaniem skóry podobno jest świetną maską.

5. Hesh Pharma, Bhringraj Hair Oil, Olej do włosów - Olejowanie stosuję od czasu do czasu, korzystając wyłącznie z oleju kokosowego. Przeczytałam wiele ciekawych opinii na temat Bhringraj i widziałam efekty porównawcze, a teraz sama chcę go! Mam nadzieję, że polubi się z moimi włosami.

6. i 7. - Bath&body works, żele antybakteryjne - Wszyscy je chwalą, wyglądają kusząco, piękne pachną i chronią przed bakteriami. Kuszą mnie Pumpkin Caramel Latte i Cheeky Berry. Zakup wariantu zapachowego będzie zależny od oferty sklepu.

8. Lush, Cupcake, maska do cery tłustej - Lush chodzi za mną od bardzo, bardzo dawna, a maseczka o której mówią "czekoladowe niebo" marzy mi się, mimo swojej ceny.

9. i 10. - Semilac, hybrydowe lakiery 001 i 022 - Marzy mi się biały i miętowy odcień. Obecnie jestem posiadaczką dwóch odcieni i z wielką chęcią powiększę kolekcję.

Tak prezentuje się moja jesienna wishlista

A wy zrobiliście już swoje listy?
Mieliście produkty wymienione na mojej wishliście? Podzielcie się opinią! 


53 komentarze:

  1. 4 miałam i uważam, że za taką cenę nie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też szukam jakiegoś fajnego pędzelka do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle mnie interesuje ta farbka do brwi, zapraszam w weekend na recenzję pordoukt ze sklepu Lush:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mascarę L`Oreala sama bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten tusz do rzęs :) życzę Ci spełnienia marzeń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może pędzelek z Inglot? 31T jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery Semilac też mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozycja numer 3 mnie kusi, a jeszcze bardziej ciekawi mnie jej zielona wersja :) Semilac chciałabym spróbować jak trzymałby się na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. na tusz z Loreal też mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żele mam :) są idealne do torebki ;) i faktycznie pachną pięknie (jak na żele) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna lista, ten tusz i żele sama bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie zrobiłam listy - ostatnio staram się ograniczać moje zachcianki, zobaczymy co z tego wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie robiłam listy, ale sama mam chęć na maskę do włosów z nru 4

    OdpowiedzUsuń
  14. Obyś wszystko mogła odznaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swojej listy nie mam, ale Lush'a bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek do włosów i żele antybakteryjne też chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. żele antybakteryjen b&b też są na mojej liście
    no i Lush również

    OdpowiedzUsuń
  18. Same fajne rzeczy, które sama chciałabym mieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam ochotę na maskę Lush :) Tez za mną chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ochotę na te żele antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja do brwi planuję specyfik Inglot :) Jakoś mnie Aqua Brow nie przekonuje, ale w sumie różnie jeszcze może być :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żele BBW też bym kupiła bo zostały mi tylko 2 w zapasie.

    OdpowiedzUsuń
  23. również lubię podkreślone brwi. pędzelek już mam, pora na zakup farbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja chce te żele antybakteryjne z BB ! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzelek do brwi też muszę sobie kupić ;) a semilacowe marzenie już spełniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mi ten tusz z Loreala się marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam maskę peelingującą, nawet ją recenzowałam i naprawdę byłam bardzo zadowolona, co prawda to wypłukiwanie drobinek jest irytujące, ale efekty po niej były świetne, mam nadzieję, że jeśli ją dorwiesz i u Ciebie tak fajnie się sprawdzi.
    I mi od dawna marzą się żele z BBW, ale cóż jak dostępu do nich brak, może kiedyś się skuszę i kupię na alllegro chociaż wątpię. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tusz Loreal znam i bardzo lubię, swego czasu był moim ulubieńcem. Idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tusz Loreal znam i bardzo lubię, swego czasu był moim ulubieńcem. Idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jeszcze nie zrobilam swojej jesiennej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Lush jest także na mojej Wish liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. lakiery hybrydowe też chętnie sobie sprawię :D

    OdpowiedzUsuń
  33. mam tą miętkę i jest przepiękna :) polecam

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w realizacji wishlisty :

    OdpowiedzUsuń
  35. Bhringraj bardzo polecam, to jeden z moich ulubionych olejów :))

    OdpowiedzUsuń
  36. great post :)
    Have a nice day:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  37. powiem szczerze że nie znam tych kosmetyków i nic mi nie mówią ale żele antybakteryjne wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Trzymam kciuki za realizacje wszystkich punktów :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Semilac sama bym chciała przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też potrzebuję nowego, ściętego pędzelka tyle że do eyelinera bo mój stary wystrzelił w kosmos, gdy strzepywałam z niego nadmiar cienia. Po prostu puścił klej i końcówka odleciała w przestworza - jeszcze jej nie odnalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie sporządzam takiego typu list, ale życzę szybkiej realizacji poszczególnych propozycji.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnio kupiłam ten tusz z loreal so couture i był na promocji w rossmanie za ok 40zł, moze jeszcze jest ta promocja także leć i sprawdz bo jest cuuudooownyy, warto wydać wiecej pieniążków, bo efekt jaki dał na moich rzęsach na prawde jest powalający (moja opinia) <3 :D zapraszam do nie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej ciekawi mnie tusz. Widziałam go "w polecanych" u kilku dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Na mojej liście jest właśnie olej kokosowy, bo jeszcze nie próbowałam olejowania włosów. Nowe kolory hybryd Semilac chciałabym zawsze, niezależnie od tego, ile ich mam! ;) miętę miałam, królowała u mnie latem (razem z bananem). Teraz rozglądam się za burgundami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja tworzę listy kosmetyczne niezależnie od pory roku, bo zakup danego produkty zależy w dużej mierze od promocji :P Żele antybakteryjne z B&BW jak najbardziej są godne polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Skusiłabym się na zele antybakteryjne oraz na maskę do cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z całą pewnością tusz jest wart zakupu. Jest po prostu cudowny. Polecam :-)

    OdpowiedzUsuń