STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Eveline - korektor do brwi 3w1

czwartek, 10 września 2015

Od kiedy moje brwi przeszły prawdziwą ewolucję postanowiłam zadbać o nie bardziej. Teraz są właśnie takie jakie zawsze chciałam mieć. Wyprofilowane, wydepilowane i o odpowiednim kształcie. Osobiście sama wolę ich nie dotykać a zdaję się na kosmetyczkę. Lecz od kiedy zaczęłam o nie bardziej dbać lubię jak moje brwi są podkreślone, więc zawsze staram się dobierać odpowiednie kosmetyki. Posiadam kredki, cienie, żele, eyelinery itd. Ostatnio w moje dłonie wpadł korektor do brwi 3w1 Eveline. Wyglądał naprawdę zachęcająco więc skusiłam się na jego kilkukrotne użycie. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami Eveline do makijażu, więc to była moja pierwsza styczność.

Od producenta

Korektor do brwi. Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednoczesne przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawia, że korektor jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu. Produkt testowany dermatologicznie. Korektor dostępny w dwóch kolorach: czarny i brązowy.

Wygląd i opakowanie

Kosmetyk zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie,niezbędne informacje - skład, sposób użycia itd. Korektor właściwie przypomina tusz do rzęs, gdyby nie informujące napisy spokojnie można byłoby go pomylić, również przez szczoteczkę jaką znajdujemy w środku opakowania. Według mnie jest ona zdecydowanie za duża, do brwi preferuję coś miniaturowego. Lecz spokojnie rozprowadzimy nią równomiernie żel jak i również wyczeszemy jego nadmiar.

Kolor i konsystencja

Do wyboru mamy odcień czarny i brązowy. Ja mam brązowy i kolor w sam raz zgrywa się z kolorem moich brwi. Myślę, że Eveline zdecydowanie powinno poszerzyć gamę odcieni bo wybór jest słaby. Produkt ma postać dość rzadkiego żelu, który pozostaje wyłącznie na włoskach. Najważniejsze, że nie brudzi skóry ani nie rozmazuje się, wtedy nie wyglądałoby to zbyt estetycznie.

Skład

Aqua/Water, Polyvinyl Alcohol, PEG-75 Lanolin, Propylene Glycol, Hydrolyzed Silk, Polyacrylamide, Polydecene, Laureth-7, Phenoxyethanol, Metylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Panthenol, Triethanolamine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA, May contain: CI 77491, CI 77492, CI 77499.

Działanie i efekty

Gdy pierwszy raz go zobaczyłam leżącego na półeczce pomyślałam, że wygląda fajnie i rzeczywiście warto go wypróbować. Za 10ml zapłacimy od 14 złotych do 16 złotych więc spokojnie można skusić się, nawet jeżeli okaże się bubblem. Zacznę od tego, że liczyłam na coś więcej... Niestety korektor jest bardzo delikatny, trzeba napracować się aby uzyskać pożądany efekt. Mimo iż ujarzmia włoski, nadaje kształt, to dla mnie jest zdecydowanie za słaby jeżeli chodzi o nadanie jakiegokolwiek efektu. Plusem jest to, że jest trwały, nie skleja brwi i nie rozmazuje się, a do tego bardzo łatwo można go zmyć, m.in mleczkiem lub płynem micelarnym. Podsumowując może i brwi są ciemniejsze, ujarzmione ale to nie jest to czego oczekiwałam. Korektor na pewno jest kosmetykiem bardzo wydajnym i spokojnie starczy na dłuży okres. Sama, osobiście nie skusiłabym się na jego zakup, ponieważ lubię dobrze podkreślone i wyraziste brwi lecz dla osób, które lubią delikatny i bardzo naturalny efekt to korektor Eveline 3w1 będzie w sam raz! :)

Korektor do brwi Eveline  i wiele innych, 
ciekawych produktów do makijażu możecie zakupić na:




A wy używałyście korektora do brwi 3w1 od Eveline?

41 komentarzy:

  1. Już po kolorze w drogerii (rudawy brąz) wydawał mi się podejrzany :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze nigdy tego korektora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i faktycznie pozwala ujarzmić brwi, ale nie ma co liczyć na mocny efekt kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam na niego ochotę, ale po przeczytaniu Twojej recenzji nie wiem czy się skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i nawet lubię :) chociaż według mnie powinien bardziej dyscyplinować niesforne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy takiego produktu, ale z ciekawości bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubiłam go, ale teraz jednak leży i ... schnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam go jeszcze, ale lubię delikatnie podkreślone brwi, więc chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś do brwii by mi się przydało
    Ogólnie maluję je cieniami, ale mi się mój kolor kończy
    i czas kupic coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  10. ja do brwi nic a nic nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używałam, do brwi używam color tattoo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam go i się sprawdził ok na klientkach, bo ja sama nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam, fajnie by było jakbyś pokazała też efekt na brwiach jaki zrobił

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm, muszę go wypróbować :). Bałam się go kupić, bo lubię delikatny efekt, a spodziewałabym się po nim mocnego podkreślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdę mówiąc nigdy nie używałam tego typu kosmetyków do tej pory kredka mi wystarczała ale zainteresował mnie ten korektor do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie akurat lepszy jest taki delikatny efekt, myślę że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie sprawdził sie u mnie bo mam marne brwi więc niewiele dał niestety

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie dla podkreślenia brwi może się sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. great post, kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. nie używałam nigdy tego typu kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie potrzeba mi korektora do brewek:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam, a próbowałaś może podkreślić brwi cieniem/kredką i na to nałożyć korektor? Jestem ciekawa czy tak się da :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje opakowanie było jakieś nie udane, miałam wrażenie, że korektor jest albo wyschnięty, albo go ktoś przede mną użył tyle, że szczoteczka nie ma już co wydobywać ze środka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam tego korektora do brwi, ale ja z kolei lubię delikatnie podkreślone brwi, więc mogłabym się z nim polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja do brwi stosuję cień z "Essence" :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że nie pokazalas jak wygląda na brwiach.ja raczej preferuję cienie do brwi :))

    Szkoda, bo naprawdę jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam markę Eveline :) Mają świetne mascary :) a ten korektor może i by mi podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na lato uważam że takie kosmetyki są jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  29. a jak z efektem na brwiach? fajnie by było gdybyś pokazała efekt przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widząc nazwę "korektor do brwi" byłam pewna, że chodzi o jakiś korektor w pędzelku czy coś, żeby go nakładać pod brwi w celu rozświetlenia i podkreślenia kształtu już zrobionych brwi :D W ogóle co to za nazwa? Korektor ma zakrywać, wymazywać, a nie podkreślać ;o Szkoda, że nie widać efektu na brwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem wierna paletce do brwi z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja do brwi nic nie używam. Kiedy są wyregulowane u kosmetyczki, uważam, że nic więcej im nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje brwi są bardzo jasne, więc może i coś by na nich zdziałał;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam niestety za mało włosków i same korektory się u mnie zupełnie nie sprawdzają. W ruch idzie cień lub kredka, ewentualnie później korektor.

    OdpowiedzUsuń