STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Pędzle - La Femme

czwartek, 27 sierpnia 2015

Od jakiegoś czasu marzyło mi się powiększenie własnej kolekcji pędzli. Kupi się jeden... ma się ochotę na drugi i chęć posiadania wzrasta. Zamówienie miałam założyć na jednej z zagranicznych stron lecz nie wytrzymałabym czekać ponad trzy tygodnie, więc skusiłam na na zakup z allegro. Niedawno zaczęłam moją przygodę z makijażem, więc też chciałam zaopatrzyć się w prosty, standardowy zestaw pędzli o nie za wysokiej  cenie - w końcu zdecydowałam się na firmę La Femme.

Zapraszam na dalszego czytania postu


ZESTAW 10 PĘDZLI LA FEMME ZAPAKOWANY W ESTETYCZNE ETUI

Pędzle wykonane z naturalnego i syntetycznego włosia

Pędzel nr. 1 

Pędzel do nakładania podkładów płynnych oraz do lekkiej aplikacji pudru sypkiego, wykonany z naturalnego włosia z dodatkiem syntetycznego, dzięki zróżnicowanej długości tych dwóch rodzajów włosia, pędzel pozwala na precyzyjne nałożenie podkładu


Pędzel nr. 2 


Pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, mineralnego lub brązującego. wykonany z delikatnego włosia wiewiórki, ułożony owalnie i parabolicznie, co pozwala na równomierne nałożenie pudru.

Pędzel nr 3 

Pędzel do nakładania cieni, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola. Doskonała miękkość i sprężystość włosia sprawia, że nie podrażni ono delikatnej skóry powiek.


Pędzel nr 4 

Pędzel do nakładania cieni i ich rozcierania, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola Doskonała miękkość i sprężystość włosia sprawia, że nie podrażni ono delikatnej skóry powiek.




























Pędzel nr 5

Pędzel do punktowego nakładania cieni, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola Doskonała miękkość i sprężystość włosia sprawia, że nie podrażni ono delikatnej skóry powiek.

Pędzel nr 6 


Pędzel do nakładania cieni i ich rozcierania, płaski, zaokrąglony, wykonany z naturalnego włosia sobola Doskonała miękkość i sprężystość włosia sprawia, że nie podrażni ono delikatnej skóry powiek. - dostałam dwa takie same pędzle, w zestawie miał być skośny do malowania brwi i rozcierania kresek.


Pędzel nr 7


Stożkowy pędzel do malowania ust, idealny do rozprowadzania pomadki oraz do uzyskania doskonałego konturu ust, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, pędzel do stosowania konsystencji mokrych i suchych


Pędzel nr 8 


Pędzel do robienia kresek, rozprowadzania eye liner'a na górnej lub dolnej powiece







Pędzel nr 9 


Spiralka do rzęs i brwi


Pędzel nr 10

Kompaktowy grzebyk do rozczesywania rzęs wraz ze szczoteczką do tuszowania; szczoteczka z syntetycznej szczeciny




















OPINIA


Pędzle zakupiłam na allegro za ponad 30zł, nie spodziewałam się cudów i interesował mnie po prostu zwykły zestaw startowy. Skusiłam się na La Femme - 10 pędzelków włącznie z czarnym i poręcznym etui, które zmieści się do torebki. Każdy pędzelek był osobno zafoliowany. Pędzle podzielone są na włosie naturalne i syntetyczne. Są bardzo lekkie, poręczne, a w kontakcie ze skórą bardzo delikatne i przyjemne. Produkty nabierają się bardzo dobrze i nie osypują się. Od momentu kiedy zaczęłam ich używać, aż do teraz zdarzyło się, że w tych większych pędzlach wypadło kilka włosków, a w pozostałych nie. Jeżeli ktoś szuka prostych pędzli to spokojnie może skusić się na ten zestaw. Ja osobiście jestem zadowolona. :)

A wy jakiej firmy używacie pędzli?

53 komentarze:

  1. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, fajnie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał całkiem przyzwoite pędzelki, muszę się im przyjrzeć bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie używam pędzli, ostatnio bardzo delikatnie się maluję... Ale gdybym lubiła się profesjonalnie malować, pewnie zaopatrzyłabym się w dobry zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle nie używam pędzli, ostatnio bardzo delikatnie się maluję... Ale gdybym lubiła się profesjonalnie malować, pewnie zaopatrzyłabym się w dobry zestawik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się sprawdzają :) Firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle wyglądają całkiem fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam takiego cienkiego pędzelka jak ten nr. 8 , ciekawe czy można osobno kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam Hakuro, chińskich pędzli i zestawu z sunshade minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzisiaj przeglądałam pędzle na allegro i natrafiłam własnie na ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja stawiam na naturalność i dlatego nie mam póki co żadnych pędzili :) gdy kiedyś będę szukać to z pewnością rozważę recenzowane pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zestaw ja kocham kupowac pedzle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. używam hakuro, madame lambre i real techniques - na tym koniec, nie chcę nic więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądają fajnie, skunks mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam nigdy o tej firmie, u mnie królują głownie Hakuro i Zoeva :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za tą cenę to naprawdę ok. Ciekawe tylko jak na dłuższą metę z tym wypadaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że wypadanie włosia ustanie i będziesz mocno zadowolona ze swoich pędzelków ;) ja używam Ecotools, Essence i hakuro ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam jakieś najtańsze byle jakie z kiosku. Muszę w końcu zainwestować ale wciąż inne wydatki :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyglądają :) Ja używam Ecotools i Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zamiar kupić sobie takie pędzelki.
    www.wybuchowakatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. great post as usual! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam firmy ale przyznam że pędzle wyglądają dość obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też kiedyś zebrała mi się taka kolekcja, teraz używam 3 :D mniej mycia ich, bo ja robię to po każdym użyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  24. A jak pędzle zachowują sie po myciu?? Zdarzyło mi się, ze tak tanie pędzle po myciu nadawały się tylko do kosza :/ Wyglądają dość ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądają niezle :)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jednak wolę kupować pojedyncze pędzle,tak spore zestawy zupełnie mnie nie interesują. Fajnie jednak, że udało Ci się dobrze wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja używam pędzelków z Natury :) Twój zestaw bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny zestaw za super cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja używam tylko dwóch pędzelków, no może trzech :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Musiałabym wreszcie zainwestować w taki zestaw pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja wole kupować pędzle pojedynczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam różne pędzle i te z wyższej półki i te "od chińczyka". Czasem pędzel chiński lepiej się sprawuje niż taki za 100 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądają :) ale widzę je chyba po raz pierwszy :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy o nich nie słyszałam. W swojej kolekcji mam kilka Hakuro, Real Techniques i essence :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi z nich przydałby się tylko numerek 1 i 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądają przyjemnie, sama też planuję zakup jakichś nowych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądają sympatycznie całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Musze o nich pamiętać. Marzą mi się dobre pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o tych pędzlach ;) ja mam różne pędzelki i na razie planuje zaopatrzyć się jedynie w pojedyncze sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dostałam właśnie taki zestaw pędzli w etui od mamy, ale nie za bardzo wiedziałam który służy dokładnie do czego! Dzięki Tobie moje wątpliwości minęły! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja widziałam te pędzle u Makeup by Maya. Szkoda, że tylko na allegro można je kupić :/
    Ja posiadam w swojej kolekcji pędzle Hakuro, Sunshade Minerals, Zoeva i Sigma :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny zestaw pędzli :) ja obecnie oszczędzam na pędzle z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń