STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Mgiełka do ciała - sweet fruits

niedziela, 16 sierpnia 2015

Lubię słodkie zapachy, czy to wiosną, latem, jesienią lub zimą. Poza perfumami lubuję się również w zapachowych mgiełkach do ciała, które zawsze u mnie goszczą i są w różnych wariantach zapachowych. Ostatnio miałam przyjemność poznać nowy zapach - Sweet fruits Mariza i od pierwszego powąchania stał się moim ulubieńcem, którym musiałam podzielić się z wami!

Dzięki współpracy ze stroną Zapach natury miałam okazję zapoznać się z nowym zapachem. Była to moja pierwsza styczność z kosmetykami Mariza bo wcześniej używałam wyłącznie mgiełek z Avon.

Od producenta

Lekka mgiełka do ciała przyjemnie odświeża skórę i nadaje jej słodki, 
a zarazem pobudzający zapach czerwonych owoców z nutą wanilii. - 150ml.

Wygląd i opakowanie

 Tradycyjne, 150ml opakowanie, typowe dla mgiełek z atomizerem. W przezroczystym kolorze co bardzo ułatwia nam widoczność mgiełki i ile jej pozostało. Sama w sobie mgiełka jest w kolorze jasnej czerwieni(?). Dodatkowo na opakowaniu znajdują się informujące napisy z jakim zapachem mamy do czynienia i jakiej firmy jest produkt oraz delikatny element graficzny dodający uroku.

Zapach i moje wrażenie po użytkowaniu

Czerwone owoce z nutą wanilii, właśnie ze względu na ukochaną wanilię wybrałam ten zapach i to był świetny wybór. Nie zawsze trafiamy w zapachy, których wcześniej nie możemy sprawdzić a kierujemy się wyłącznie katalogowym opisem. Mi się tym razem udało i jestem bardzo zadowolona. Zapach mgiełki jest przesłodki,bardzo przyjemny, jest mi ciężko określić jakie kwiaty w nim wyczuwam ale z pewnością wanilię i co najważniejsze nie wyczuwamy alkoholu, który często dominował w mgiełkach z Avonu. Tutaj Mariza zdecydowanie wygrywa i z wielką chęcią używam mgiełki tej firmy. Dodatkowo zapach jest dosyć intensywny i utrzymuje się na naszej skórze dosyć długo.

Sweet fruit przypadł mi do gustu i myślę, że zagości u mnie na dłużej

Post powstał przy współpracy z firmą Zapach Natury

Jeżeli jesteście zainteresowani ofertą firmy zapraszam na stronę

Firma w szeroką ofertę, która będzie odpowiadać każdej osobie

A wy używacie mgiełek? 
Macie swoje ulubione?

22 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że mają także mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ta mgiełke i bardzo lubię jej zapach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle osób kusi tymi mgiełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym chociaż jedną poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca sierpnia mgiełkę można kupić w promocyjnej cenie 17,50 zł Potem 21,00

      Usuń
  5. Myślę, że przypadłaby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej mgiełki, ale to że nie czuć w niej alkoholu zdecydowanie przemawia za jej wypróbowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale wydaje się być całkiem przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie ten zapach bardzo kojarzy się z oranżadą ♥ używam aktualnie a poprzednio miałam Green Tea - powiedziałabym, że jeszcze bardziej pasująca na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa mgiełka :) Może przypadłaby nam do gustu choć za tego typu produktami nie przepadamy jakoś szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mgiełki ;) Ciekawa jestem zaachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że nie czuć alkoholu, czasem mgiełki właśnie mają ten feler

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię mgiełki :) Ale zapach nie mój, bo ja akurat za słodkimi zapachami nie przepadam, typu wanilia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Latem używam tylko mgiełek :) uwielbiam słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś mgiełkę z Marizy, ale taką pomarańczową. Bardzo ją lubiłam, używałam jej w zeszłe wakacje i idealnie odświeżała w upalne dni, no i bardzo ładnie pachniała. Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię mgiełki do ciała :) kojarzą mi się z lekkością i świeżością

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwilebiam mgiełki szczegolnie latem :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chęcią bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że też bym ją polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam mgiełki - super ochładzają w takie upały jak ostatnio

    OdpowiedzUsuń