STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Ingrid - baza pod makijaż

sobota, 8 sierpnia 2015

Jestem posiadaczką cery mieszanej, latem uwielbia przetłuszczać się a zimą wręcz przesuszać. Zima sprzyja wykonanemu makijażowi, a w moim przypadku latem nie bardzo... i dosyć szybko skóra zaczyna świecić się, a makijaż niestety wtedy nie wygląda już tak dobrze jak na początku. Lecz są kosmetyki, którą potrafią przedłużyć trwałość nałożonego podkładu, pudru czy też cieni i pozwalają nam na perfekcyjny wygląd. 

Dzięki firmie Veronacosmetics miałam możliwość przetestować
 bazę pod makijaż, trwale wygładzającą i matującą do każdej cery.

Od producenta

Baza pod makijaż wygładzająco - matująca optycznie spłyca drobne zmarszczki oraz niweluje niedoskonałości cery. Dzięki zawartości nowoczesnych składników, szybka absorpcja sebum pozostawia skórę matową przez wiele godzin. Unikalne, jedwabiste wykończenie sprawa, że kosmetyki kolorowe nakładane na bazę są stabilne i łatwiej się rozprowadzają. Baza przedłuża trwałość makijażu i sprawa, że wygląda ona perfekcyjnie przez długi czas. 

Wygląd i opakowanie

Baza ma bardzo ładne i klasyczne opakowanie. Wykonana jest z solidnego materiału w przezroczystym kolorze i pojemności 30ml z aplikatorem - pompką. Zamykana na plastikowy koreczek.

Zapach i konsystencja

Baza jest bezzapachowa, przynajmniej dla mnie. Konsystencję ma świetną, podobną do "galaretki" lub silikonu o przezroczystym kolorze. Lecz mimo swojej gęstości rozprowadza się bardzo dobrze i dokładnie. Wystarczy malutka ilość aby pokryć całą twarz i otrzymać odpowiedni efekt.



Skład

isododecane, dimethicone crosspolymer, cyclopentasiloxane, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin

Działanie i efekty

Powyżej wspominałam, że jestem posiadaczkę cery mieszanej i latem lubi przetłuszczać się i świecić więc baza wygładzająco-matująca jest idealnym kosmetykiem na lato dla mnie. Kosmetyk ma bardzo fajną konsystencję, którą dobrze rozprowadza się po twarzy a dodatkowo wystarczy jego mała ilość aby uzyskać dobry efekt. Najbardziej zależało mi na tym aby cera była matowa, żebym mogła przez dłuższy czas prezentować się znacznie lepiej. Z działania jestem zadowolona. Sprawdziłam ją na sobie i jeszcze drugiej osobie, efekt taki sam. Cera zmatowiona, gładka, kosmetyki znacznie lepiej aplikuje się na twarz i ich trwałość wydłuża się a nasz wygląd prezentuje się lepiej przez kolejne godziny.

Post powstał przy współpracy z firmą Veronacosmetics

stronę internetową 


www.veronavpp.eu


facebook fanpage


verona products professional


42 komentarze:

  1. Nie używam tego typu produktów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używalam bazy. Latem prawie w ogole się nie maluję.Ciekawe czy by sie sprawdzila tez na suchej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę stosowac kremy pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to widzę, że warto się w nią zaopatrzyć
    Nie droga i skuteczna, czegóż chcieć więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka baza to coś dla mnie, też mam cerę mieszaną i teraz podczas tych upałów okropnie się świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno wypróbuję :) ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie mam z Delia tą zieloną, ale szczerze to chyba nie potrzebuję tego typu kosmetyków, bo mało używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam baz i uważam je za zbędny produkt na co dzień, ale na większe okazje jak najbardziej jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie używam baz, bo nie potrzebuję ;) W lato nawet nie nakładam podkładu tylko krem brązujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie korzystam z baz :P może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam jedną bazę i używam od wielkiego dzwonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz widze, bo na ogół nie używam baz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używam baz, zawsze makijaż trzyma mi się bez większych oporów :)

    wspolna obserwacja?
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Nie miałam tej bazy, ani nigdy żadnej nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stosuję czasem takie bazy, choć nie w okresie wakacyjnym, kiedy jest bardzo gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dokładnie tak samo w lecie tylko filtr

      Usuń
  18. Ja mam rozświetlającą bazę od Ingrid i jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic z tej firmy :) Ale teraz używam bazę z rimmela i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o proszę, dobrze wiedzieć, kiedyś sie zastanawiałam nad tą bazą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna baza :) mimo że nie mam cery mieszanej chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię i stosuje dosyć często bazę pod makijaż, tej o dziwo jeszcze nie miałam, a lubię te markę. Koniecznie muszę kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie używałam bazy ale na tą może się skuszę. Ja także mam cerę mieszaną

    OdpowiedzUsuń
  24. Podobnie jak poprzedniczki również nie używałam jeszcze bazy. :) Muszę przyznać że wygląda bardzo obiecująco. Możliwe że w przyszłości spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba wolę zostać przy tradycyjnym kremie

    OdpowiedzUsuń
  26. mam podkład z tej firmy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  27. raczej nie stosuję u siebie baz do makijażu, ale wciąż rozważam taką możliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. przypomnialas mi ze musze zuzyc swoja probke bazy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo o niej słyszałam, ale jeszcze nie miałam nic z tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coś dla mojej tłustej cery.

    OdpowiedzUsuń
  31. O widzisz no to kosmetyk dla mnie. Cały czas kombinuje z podkładami, kremami żeby w okresie wakacyjnym nie świecić się jak żarówka, może własnie to by było moim rozwiązaniem :) Trzeba zapamiętać i wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam tej bazy, cerę mam podobną więc zapewne i u mnie mogła by się sprawdzić ,ale jesienią .Latem na twarz nakładam jak najmniej, ostatnie tygodnie nawet podkładu nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem zbyt leniwa jeżeli chodzi o bazy pod makijaż, ale dobrze sprawdzają się na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie używałam jeszcze ich baz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Doskonała konsystencja, długo się utrzymuje, buzia jest matowa i przyjemna w dotyku. Polecam!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń