STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Balea - waniliowy balsam pod prysznic

wtorek, 11 sierpnia 2015

Lato, słońce, a w raz z latem chęć używania lekkich, przyjemnych i pięknie pachnących kosmetyków wzrasta... Ciężkie zapachy odstawiamy w kąt na okres zimowy, a obecnie wybieramy te delikatne i otulające. Pielęgnacja naszej skóry w okresie letnim jest równie ważna jak i w inne pory. Latem jesteśmy narażeni na większe wydzielanie sebum, więc i zawsze przydaje się dobre oczyszczanie skóry.


Od producenta

Balsam do ciała pod prysznic Balea to nowy sposób na szybkie i przyjemne nawilżenie skóry. Bogara formuła zawiera masło shea i odżywczy olej macadamia. Rezultat: uczucie miękkiej, jedwabistej skóry od razu po wyjściu spod prysznica oraz piękny waniliowy zapach.


Produkt wegański, przebadany dermatologicznie


Wygląd i opakowanie


Balea nigdy nie zawodzi i jak zwykle kosmetyki tej firmy mają fajną i przyjemną dla oka grafikę. Tym razem widzimy 400ml buteleczkę wykonaną z plastiku o ciekawym kształcie, w kolorze szarości połączonej z żółcią i efektem wodnych bąbelek z widniejącym kwiatem wanilii.


Zapach i konsystencja


Zapach cudowny! Uwielbiam wanilię i waniliowe kosmetyki więc od razu polubiłam balsam. Konsystencja jak dla mnie nietypowa i przyznam, że pierwszy raz spotkałam się z balsamem do ciała pod prysznic, wcześniej nie zwracałam uwagi i w sumie długo zbierałam się aby sięgnąć po niego z półki... ale doczekał się swojego użytkowania! Konsystencję ma naprawdę fajną i zbitą. Lecz bez problemu aplikuje się. Świetnie rozprowadza się po ciele i najważniejsze nie spływa, przez co nie tracimy w ogóle kosmetyku.


Efekty i działanie

Jest to mój pierwszy balsam Balea pod prysznic i od pierwszego użycia bardzo go polubiłam. Już na samym wstępnie mogę zapewnić, że zakupię inny wariant zapachowy bo jest ciekawą odmianą używania na co dzień żeli. Pięknie pachnie, właściwie nie pieni się, zachowuje się tak jak byśmy smarowały skórę balsamem... lecz nie wchłania się, a wystarczy zmyć go wodą. Bardzo dobrze oczyszcza, nawilża i pielęgnuje. Dodatkowo waniliowy zapach jeszcze przez jakiś czas pozostaje na naszej skórze.


Skład

Aqua · Cetearyl Alcohol · Helianthus Annuus Hybrid Oil · Butyrospermum Parkii Butter · Caprylic/Capric Triglyceride · Glycerin · Panthenol · Macadamia Ternifolia Seed Oil · Parfum · Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate · Cetrimonium Chloride · Bis-Ethylhexyl Hydroxydimethoxy Benzylmalonate · Sodium Benzoate · Potassium Sorbate · Benzyl Alcohol · Benzyl Benzoate · Citric Acid

A wy używacie balsamów do ciała po prysznic? :)

44 komentarze:

  1. Chętnie bym wypróbowała, ale na chwile obecną niestety nie mam do niego stacjonarnego dostępu. Ale pewnie i jego w końcu dorwę :) Waniliowe zapachy wprost ubóstwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam balsamu pod prysznic z Balei, ale narobiłaś mi na niego chęci :) Bardzo lubię tego typu produkty :)
    Zapach wanilii także przemawia tu na plus, mój <3 byłby w siódmym niebie, uwielbia ten aromat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba takie produkty ma w swojej ofercie marka Nivea choć przyznam że sama jeszcze nie sięgnełam po tego typu kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę go, chcę go ,chcę go !!! :) Kocham zapach wanilii na równi z kosmetykami Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za wanilią, więc raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś czuję, że polubiłabym się z tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie balsamy są idealnym rozwiązaniem na gorące dni, moim ulubieńcem jest balsam pod prysznic AA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna nie miałam żadnego balsamu pod prysznic. Ciekawi mnie bardzo jak spisywałby się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie używałam balsamu do ciała pod prysznic :)
    Balea ma wiele świetnych produktów :) miałam kilka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam go, ale musi być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w planie jutro lub pojutrze odwiedzić Czechy i DM. Dopisuję go do listy zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja siostra kocha zapach wanilii więc na pewno by się jej spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tej wersji nie znam, ale mam inną i jestem zadowolona :)
    może tą wanilię zakupię na zimę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam tego typu produktów, a wanilię b. lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. z chęcią bym go spróbowała, myślę, że zapach mógłby mi się bardzo spodobać :) zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ne miałam jeszcze ani jednego płynu Balea, ale ten musi pachnieć przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy post :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pod prysznic miałam tylko z Nivea i się zraziłkam do takiej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za wanilia, ale z ciekawości bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie widzę nigdzie tych produktów a zapachami tak przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ech kiedyś zrobię nalot na DM:D

    OdpowiedzUsuń
  22. ... ehh szkoda, że balea nie jest dostępna :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię balsamy pod prysznic, zwłaszcza o takich zapachach jak wanilia :) Nie miałam tego kosmetyku ale bardzo chciałabym go kupić, tylko nie mam jak :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Aj, strasznie chciałabym go poużywać, uwielbiam zapach wanilii, a jeszcze tak pochlebnie o nim piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Za balsamami pod prysznic nie przepadam, ale kupiłam sobie żel tej firmy o tym samym zapachu- zgadzam się, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nice post and lovely blog, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem jak się ma on do słynnego Nivea i Eveline ;) zapach też mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  28. czy ja kiedys znajde sie w dm ?:P

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię zapach wanilii...marzy mi się wypróbowanie kosmetyków Balea:)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja znowu bardzo nie lubie waniliowych zapachow wiec na 1000% procent na ta wersje sie nie skusze :p ale takie balsamy pod prysznic od dawna mnie interesuja :)

    OdpowiedzUsuń
  31. tylko raz testowąłam ich produkty,maseczka cynamonowa na wagry jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  32. Z Balea jeszcze nic nie miałam ale firma staje się coraz popularniejsza;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja sie zakochalam w balsamach od vs ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapach na pewno bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ostatnio zużyłam w ataki sposób krem z Isany, który nakładany na suchą skórę zupełnie się u mnie nie sprawdzał ; ) Nie miałam niczego z firmy Balea, ale te kosmetyki kuszą mnie od dawna ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. Super sprawa :)
    A waniliowy zapach bardzo lubię w kosmetykach, więc też na taki balsamik bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń