STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka

środa, 1 lipca 2015

O tym kosmetyku już chyba większość wie, większość używała, jedni chwalą drudzy nie, a ja niedawno zaczęłam go używać. Wcześniej ubolewając, że nigdzie go nie ma, aż w końcu pojawił się w Hebe i stał się nieodłącznym kosmetykiem mojej pielęgnacji! Ziaja - liście manuka, mówię TAK!

Zapraszam do dalszego czytania postu

W dzisiejszym poście przedstawiam wam pastę do głębokiego oczyszczenia twarzy przeciw zaskórniakom z Ziaji. Opinie, które czytałam na jej temat w większości były same pozytywne chociaż zdarzyły się wyjątki, mimo to nie zniechęciło mnie to do jej zakupu. Kupiłam, mam, używam i cieszę się użytkowaniem. Nigdy nie byłam przekonana do Ziaji, ale zmieniam zdanie i wiem, że na paście poznawanie się nie kończy! :)

Od producenta


Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej

Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym ściągająco-normalizująca zielona glinka aktywna baza myjąca czysta i świeża skóra.

Wygląd i opakowanie

Opakowanie białe z zielonymi napisami, oznajmujące nam z jakim kosmetykiem mamy do czynienia oraz jego skład. Pasta zamknięta jest w miękkiej tubce o pojemności 75ml. Niektórzy skarżą się na zamknięcie, u mnie działa bez zarzutów. Dobrze otwiera się i zamyka, kosmetyk nie uwalania się.

Zapach i konsystencja


Zapach świeży, bardzo przyjemny, mentolowy, kojarzący się z zapachem nie jednej pasty do zębów. Tak samo jest z konsystencją, rzeczywiście jest to gęsta pasta z dosyć ostrymi drobinkami. Przypomina mi peeling gruboziarnisty lecz ziaja ma zdecydowanie lepszą konsystencję. Kosmetyk potrafi bardzo dobrze i porządnie zatrzeć naskórek więc myślę, że nie jest przeznaczona dla wrażliwców.



Działanie i efekty

Pasta stała się moim numerem jeden! Używam jej co najmniej trzy razy w tygodniu i już od pierwszego użycia spisuje się idealnie. Uwielbiam ją za zapach, konsystencję i działanie. Używam jej zawsze rano, nie podrażnia mnie więc nie muszę obawiać się czerwonych śladów na twarzy. Przyjemnie się jej używa ze względu na świetną, nie spływającą konsystencją, która ułatwia nam masaż twarzy. Skóra po każdym użyciu jest idealnie oczyszczona, a to dzięki dosyć ostrym drobinkom, które idealnie radzą sobie ze złuszczaniem naskórka. Peeling Lirene nie dawał rady do końca z suchymi skórkami, a pasta eliminuje je całkowicie, co mnie ogromnie cieszy. Dodatkowo po użyciu kosmetyku mogę cieszyć się efektem długotrwałej świeżości. Pasta pozostawia skórę gładziutką, matową a przy dłuższym używaniu zapobiega nadmiernemu wydzielaniu sebum. Znalazł się kosmetyk, któremu nie mam nic ale to nic do zarzucenia! :)

Skład

Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

A wy używacie tej pasty?

Lubicie serię  Ziaja - liście manuka? 

59 komentarzy:

  1. Muszę przyznać że taka pasta to bardzo kusząca opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób ją poleca, ja niestety mam za bardzo wrażliwą skórę na takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach uwielbiam! powoli mi się kończy i na pewno kupię następne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o niej tak zróżnicowane opinie, że raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również różna opinie słyszałam i sama nie wiem.:)

      Usuń
  5. u mnie tak bez szału ta pasta;)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię, naprawdę jest niezła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach fajnie macie że ją możecie używać..

      Usuń
  7. mialam probki i byl ok ale nie kupilam pelnego opakowania;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety ta pasta się nie sprawdziła :( Zdecydowanie lepiej radzą sobie peelingi Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi super, po skończeniu mojego peelingu chyba go wypróbuje. Podoba mi się działanie jakie daje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś pewnie się skuszę, póki co nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja cera jest sucha, ale mimo to mam na tą Ziajkę wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ją i również uwielbiam! także zgadzam się co do opisu w 100% :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam tą pastę całkiem niedawno i jestem z niej bardzo zadowolona. Buzia jest po niej bardzo gładka. Mam rownież krem z tej serii - polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna pozytywna opinia na temat tej pasty :) Lubię Ziaję, postaram się wypróbować ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki z Ziaji :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa pasta, miałam krem mikrozłuszczający z Ziaji

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze jej nie kupiłam... Przy najbliższej okazji nadrobię zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uzywalam tej pasty jako maski oczyszczajacej i w tej roli sprawdzila sie rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia :) Pasty nie miałam, ale tonik ani krem na noc się u mnie nie sprawdziły więc chyba już nie sięgnę po tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydała by mi się teraz taka pasta :) Brakuje mi takiego porządnego oczyszczenia cery

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię produkty z tej firmy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. strasznie zroznicowane opinie macta pasta ale moze i sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię tą pastę :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm... a słyszałam same złe rzeczy o tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio o niej pisałam, mam bardzo mieszane uczucia :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mojej cery jest niestety za ostra :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Czarny Bez <3 Kurka wodna, a ja nie miałam jeszcze nic z tej serii, kupię ją na bank :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To fajnie, że się u Ciebie spisała. Ja kupiłam tonik z tej serii i jestem średnio zadowolona. Z jednej strony mi nie szkodzi, ale redukcji wielkości porów nie zauważyłam :/ Chociaż ogólnie Ziaję lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ziaje lubię ale z tej serii jeszcze na nic się nie skusiłam: ]

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie osobiście ten kosmetyk nie za specjalnie przypadł do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak nie przepadam za Ziają, to ten mentol mnie zachęca do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię tę pastę. Dobrze "zdziera" i nie podrażnia mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja właśnie już ją kończę i to jest jeden z niewielu produktów ziaji który lubię ;)
    świetnie sprawdza się jako peeling lub maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Skusiłam się z tej serii na tonik ale niestety nic ciekawego :/

    OdpowiedzUsuń
  35. ta pasta to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  36. u mnei ta seria się nie sprawdziła niesttey

    OdpowiedzUsuń
  37. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ją lubię, stosuję jako peeling - jest bardzo ostra :)

    OdpowiedzUsuń
  39. lubię tą pastę, chociaż po zużyciu kilku tubek zaczęła mi się nudzic;)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja jakoś nie mogę przekonać się do tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam ten produkt i bardzo lubię, natomiast do kremu z tej serii nie jestem przekonana choć mam i zapewne wyląduje w koszu :)
    Dołączam się do obserwatorów i zapraszam do mnie :)
    www.ewkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję za komentarz ! :)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ - ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja również bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam na rozdanie.
    Nagrodą jest VOUCHER o wartości 50 zł :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2015/07/parasailing-i-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  46. nie używała bo mam suchą skórę ale podobno po jakimś czasie należy je ograniczyć, bo przesuszają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. właśnie kupiłam i testuję póki co ok ale bez efektu wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cała seria Liście Manuka sprawdza się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczerze powiedziawszy to u mnie pasta sprawdza się średnio ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Myślę, że każdy musi po prostu wypróbować ten kosmetyk na sobie. Ja miałam okazję użyć go kilka razy i nie mogę ocenić efektu. Planuję go kupić w niedalekiej przyszłości. :)
    Zapraszam - www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Widzę, że u Ciebie również sprawdziła się ta słynna pasta. Bardzo lubię kosmetyki z firmy Ziaja.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Również mam ten kosmetyk i jestem tak samo jak ty zadowolona :)
    Zapraszam do mnie: mosionek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń