STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Tonik zwężający pory - Ziaja Liście Manuka

czwartek, 30 lipca 2015

Ziaja była firmą, która wcześniej w ogóle nie gościła w moich kosmetykach. Dopiero niedawno zaczęłam zapoznawać się z nową serią liście Manuka stworzonej dla skóry tłustej i mieszanej - taką jakiej jestem posiadaczką. A przekonała mnie do niej pasta, która stała się nieodłączonym elementem pielęgnacji mojej twarzy. Po niej przyszła kolej na tonik zwężający pory. Tak naprawdę nie trzeba wydawać fortuny aby używać dobrych kosmetyków bo Ziaja oferuje dobrą jakość w niskiej cenie. :)

Zapraszam do dalszego czytania postu

Od kiedy otworzyli punkt Ziaji w pobliskiej galerii wybór kosmetyków jest znacznie większy, bo w przypadku Hebe asortyment był dosyć ubogi i w ofercie nie było nic co by mnie zainteresowało. A jako, że Ziaja - liście Manuka pozytywnie wpłynęła na moją ocenę to postanowiłam podzielić się opinią.

Wygląd i opakowanie

Tonik umieszczony w 200ml plastikowej, zielonej buteleczce z atomizerem. Białe napisy informujące co to za kosmetyk, do czego służy i w jaki sposób powinniśmy go używać. Opakowanie proste ale jednocześnie dobrze prezentujące się. Wygodne w aplikacji, a dużym plusem jest pompka.

Zapach i konsystencja

Zapach jak u jego poprzedniczki, mentolowy, świeży, delikatny ale bardzo przyjemny dla nosa. Sam kosmetyk jest lekki i dodatkowo szybko wchłania się.


Działanie i efekty

Mój pierwszy tonik z Ziaji i już na wstępie mogę napisać, że z użytkowania jestem zadowolona. Zapłaciłam za niego ok. 8zł, a używa się go bardzo przyjemnie. Aplikację ułatwia atomizer, czasami psikam tonikiem bezpośrednio na całą twarz, a czasami aplikuję na wacik. Oba sposoby sprawdzają się dobrze. Tak jak producent obiecuje tak tonik po części spełnia swoje zadanie: ładnie pachnie, dokładnie oczyszcza twarz z makijażu, nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza, dobrze odświeża, ogranicza produkcję sebum, lecz nie zauważyłam dużego efektu w zwężeniu porów, bo jednak walka z nimi jest dosyć ciężka i myślę, że sam tonik tak po prostu nie jest w stanie na nie wpłynąć. Mimo wszystko za tak niską cenę warto się na niego skusić bo podstawowe czynności spełnia i nie jest żadnym bubblem. :)


Skład



Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Zinc Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.


A wy używałyście toniku zwężającego pory z Ziaji?


A może może swoich ulubieńców? 

50 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zauważyłaś zwężenia porów, ale jednak ma inne atuty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamierzam go kupić, bo żel normalizujący z tej serii sprawdza się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii bardzo lubię pastę oraz żel peeling :) toniku nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tonik miałam, bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii miałam krem na dzień oraz na noc i średnio się sprawdziły, więc jakoś tonik mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ni używałam, a widzę że warto, u mnie kosmetyki tego typu mają głównie nie podrażniać i dokładnie usuwać makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Siostra ostatnio kupiła, ciekawe czy polubi. Ja nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele dobrego o tej serii. W najbliższym czasie muszę zerknąć na to bliżej ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs! :)
    http://kosmetykiwmoimswiecie.blogspot.dk/2015/07/konkurs-30072015-20082015.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam krem i zel z tej serii i lubie bardzo;) tonik mam tez taki ale wersje oliwkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo tego, że są to produkty łatwo dostępne, nie miałam nic z tej serii. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tę serię z "Ziaji" - jest mega, w szczególności ta pasta :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za ziają ani za tą serią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go i również takie samo zdanie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i zgadzam się z Twoim zdaniem, przed chwilą skończyłam pisać recenzję tego toniku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubiłam go za zapach i odświeżenia oraz wydajność jednak też nie zauważyłam nic poza tym ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten dla mnie się nie nadaje, ale mam tonik z serii liście zielonej oliwki i też ma pompkę, bardzo mi się podoba ten patent zwłaszcza w lato - bardzo orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam liście zielonej oliwki i bardzo lubię, ten raczej nie dla mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze w końcu kupić jakieś produkty z tej serii, bo tyle już o nich czytam, że w końcu się chyba skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli jest mentolowy to już mi się podoba, bo uwielbiam takie kosmetyki, choć za Ziają nie przepadam, to ze względu na mentol mogłabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam, mam teraz liście zielonej oliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama go stosuję i wręcz uwielbiam jego działanie!;)

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio miałam brać coś z tej serii ale w końcu nie wzięłam a teraz czytam same dobre opinie ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłam się ale taki sobie zwyklaczek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak nie zwęza porów to nie widze sensu by go uzywac...jak dla mnie bez sensu

    OdpowiedzUsuń
  25. Często wybieram toniki z Ziaji, dla nie to w sumie takie zwyklalki myślę, że spełniają swoje główne zadanie czyli przywracają odpowiedni poziom PH , u mnie nic więcej szczególnego nie robią, ale kupuję czasem bo są nie drogie a spełniają swoją funkcję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś i bardzo lubiłam :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnio zapominam o przecieraniu twarzy tonikiem lub hydrolatem :/ nie miałam tego płynu z ziaji

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam nic z tej serii i raczej już mieć nie będę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego produktu, ale za taką cenę przydałoby się to zmienić. ;]

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja nie przepadam za atomizerem w tym toniku. Strasznie mnie drażni, wolałabym standardowe otwarcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie się niestety kosmetyki tej marki nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytałam bardzo sprzeczne opinie na jego temat, na razie nie ryzykuję :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cala seria mnie kusi od dluzszego czasu, ale jeszcze nie mialam mozliwosci zakupu zadnego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cala seria mnie kusi od dluzszego czasu, ale jeszcze nie mialam mozliwosci zakupu zadnego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. dużo osób go chwali ale podobno na dłuższą metę wysusza i trzeba odstawiać na jakiś czas :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. nie stosowalam;)

    zapraszam na konkurs http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam i uwielbiam :D

    http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiamy Ziaję i wszystkie ich kosmetyki :) Tonik też jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakoś liście manuka mnie nigdy do siebie nie przekonały, pomimo tego, że zawsze Pani w Ziaji daje mi próbki kremu z owe liścia

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie ta seria się nie sprawdziła niestety

    OdpowiedzUsuń
  41. musze kupić bo od dłuższego czasu mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szczerze, to nie wierzyłam nigdy w takie toniki.

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam tylko pastę cynkową z tej serii i trochę mnie zniechęciła do reszty kosmetyków z tej linii ;/

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj trzeba wyptóowac :) Piekne zdjęcia, zapraszam cie do mnie dziś założyłam bloga, może ci się spodoba :)
    http://myheard-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Tego toniku nie miałam, ale bardzo polubiłam pastę oczyszczająca z serii liście manuka ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam ten tonik i bardzo go lubię jako odświeżenie cery, aczkolwiek ten atomizer tylko mnie denerwuje i musze go wykręcać :)

    OdpowiedzUsuń