STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Arkana - żel oczyszczający

środa, 15 lipca 2015

Zakup dobrego produktu oczyszczającego do codziennego oczyszczania cery nie zawsze jest łatwy. Na rynku znajduje się bardzo dużo tanich i drogich kosmetyków, które spełniają lub nie spełniają naszych oczekiwań. Niestety niektóre z nich mogą powodować różne podrażnienia, słabo oczyszczać lub wysuszyć naszą skórę. Ja osobiście przetestowałam kilka kosmetyków, lecz obecnie mam do czynienia z najlepszym i postanowiłam pokazać go wam i podzielić się swoją opinią.

Zapraszam do dalszego czytania postu

Od producenta 

Żel oczyszczający dla skóry tłustej, trądzikowej i mieszanej.
Delikatny żel do codziennego oczyszczania cery problematycznej, tłustej i trądzikowej. Dokładnie usuwa zanieczyszczenia i makijaż oraz matuje skórę. Zawiera kwas szikimowy, który hamuje wydzielanie sebum i rozwój bakterii. Kwas salicylowy w połączeniu z cynkiem łagodzi podrażnienia, reguluje proces złuszczania i redukuje zmiany trądzikowe.

Jestem posiadaczką cery mieszany, w okresie zimowym lubi się przesuszać, a letnią porą zdecydowanie przetłuszczać się więc żel, który zakupiłam idealnie pasuje do cery mojego typu.

Wygląd i opakowanie


Szata graficzna prosta a jednocześnie ładna. Stawianie na tradycyjny wygląd tutaj sprawdza się bardzo dobrze. Opakowanie plastikowe, lecz wykonane solidnie, z wygodnym zamknięciem, które bardzo szybko otwiera. Nie musimy obawiać się, że złamiemy sobie paznokcie.


Zapach i konsystencja 


Zapach typowo kosmetyczny, ale bardzo przyjemny. Konsystencja żelowa, dosyć gęsta, bardzo łatwo wydobywa się z opakowania. Dobrze rozprowadza się po twarzy, lecz średnio pieni się ale to nie jest przeszkodzą w oczyszczeniu naszej cery.



Działanie i efekty

Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z firmą Arkana. Zakup żelu zaproponowała mi kosmetyczka zaraz po zabiegu oczyszczania twarzy. Zapłaciłam za niego 27zł - 200ml. Zazwyczaj kupowałam tańsze kosmetyki, ale postanowiłam spróbować i skusić się na coś nowego. Żel sprawdza się bardzo dobrze, świetnie oczyszcza cerę, nie podrażnia jej, nie przesusza, a po jego użytkowaniu cera staje się zmatowiona. Zauważyłam również, że wydzielanie sebum w jakiś stopniu ograniczyło się a to dla mnie ogromny plus bo poprzednie żele nie radziły sobie z tym. Dodatkowo żel jest bardzo wydajny, wystarczy jego mała ilość aby oczyścić skórę. Arkana jest firmą, która w swojej ofercie ma same profesjonalne kosmetyki, które używane są w kosmetologi. Nie widziałam nigdzie aby było można zakupić kosmetyki tej firmy stacjonarnie oprócz gabinetów kosmetycznych i strony internetowej. Po ukończeniu żelu skuszę się na niego po raz kolejny! :)


Skład


Aqua, zinc coceth sulfate, betaine, glycerin, xanthan gum, shikimic acid, salicylic acid, peg-40 hydrogenated castor oil, benzyl alcohol, dehydroacetic acid, tetrasodium glutamate diacetate, parfum, geraniol, butylphenyl, methylpropional, linalool, citronellol, hexyl cinnamal, limonene


A wy czego używacie do oczyszczania twarzy?


PRZYPOMINAM O ROZDANIU - DO KOŃCA ZOSTAŁY TYLKO DWA DNI


ROZDANIE II

42 komentarze:

  1. Muszę zapoznać się z tą firma:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, nie słyszałam jeszcze o nim :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt idealny dla mnie.Obecnie oczyszczam cerę żelem do mycia twarzy Synergen;)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobał mi się i będę na niego polować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obecnie pasty z lisia manuka od Ziaji stosuje, ale tego żelu nie znam wcale co z pewnością trzeba zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety wszelkie zele mnie podrazniaja :( jak do tej pory wyjatkiem jest zel myjacy z Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawie się przedstawia,możliwe ,że się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego typu produkt to podstawa codziennej pielęgnacji, choć szczerze nie jest łatwo znaleźć produkt najbardziej nam odpowiadający, a tego jeszcze nie miałem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam dzisiaj o toniku z tej firmy a teraz o żelu. I same dobre opinie. Trzeba się skusić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz go widzę, ale wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. duzo dobrego słyszałam o produktach tej marki

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezentuje się całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tego żelu wcześniej ale ciekawi mnie już ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście oczekuję od żelu aby domywał resztki makijażu głównie z okolic oczu. Zdarzają mi się dni leniuszkowe, kiedy nie chce mi się użyć płynu micelarnego, wtedy fajnie byłoby gdyby żel poradził sobie z makijażem. Eksperymentuje jak na razie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię tego typu kosmetyki :) Jednakże rano używam emulsji z alterry a na wieczór zależy, albo peeling, albo znów alterra, albo jakiś inny żel :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JA dzisiaj naczynam piankę z Iwostin

    OdpowiedzUsuń
  17. widzialam na targach ta firme ale nie mialam czasu zeby poznac;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obecnie do oczyszczania twarzy używam kolejno - płynu micelarnego BeBeauty, potem peeling Soraya i pianka myjąca Natura Siberica ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam doświadczenia z marką Arkana, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nic nie znam z arkany chyba jedynie mi sie migła ta firma na targach w krakowie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz czytam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy go nie miałam, firma też mi nie jest znana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie dla mojej cery, ale fajnie że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam firmy ale bym go wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz o nim słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam wcześniej o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  28. musi być dobry jeżeli skusisz się ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czytałam już coś nie coś o tym żelu i o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie. Cena nie jest wysoka, może warto go wypróbować :) Jak znajdę z chęcią go wypróbuje, chociaż z drugiej strony trochę się go boje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiele pozytywów czytałam na temat kosmetyków tej marki :) chętnie wypróbuję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiele pozytywów czytałam na temat kosmetyków tej marki :) chętnie wypróbuję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele pozytywów czytałam na temat kosmetyków tej marki :) chętnie wypróbuję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam, aktualnie kończę żel z Fitomed- u ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie,że się sprawdził ;) z chęcią bym się sama na niego skusiła

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam tego żelu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń