STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Sleek Matte Me

wtorek, 16 czerwca 2015

Dzisiejsza recenzja będzie o kosmetyku, który stał się moim ulubieńcem. Nie przepadam za błyszczykami, za lepiącymi się balsamami do ust, preferuję wszystko co matowe. Dzięki firmie EverydayMakeup miałam przyjemność skorzystania z płynnej szminki o wykończeniu matowym.

Zapraszam do dalszego czytania 

Początkowo nie wiedziałam, że w paczuszce znajduję się matowa pomadka, dopiero po jej rozpakowaniu zobaczyłam Matte Me. Od razu pojawiła się nadzieja, że nie jest to lepiący się błyszczyk. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami Sleek więc nie widziałam jak produkt zachowa się na ustach. Jak widzicie na zdjęciu opakowanie wprawdzie nie różni się niczym od standardowych błyszczyków. Cena również jest bardzo atrakcyjna bo za 6ml kosmetyku zapłacimy 26,99zł.

Skoro już otrzymałam matową pomadkę to wypadałoby ją od razu sprawdzić. Już od samego początku spodobała mi się aplikacja kosmetyku. aplikator czyli gąbeczka, którą bez problemu nałożymy na usta tyle kosmetyku ile potrzebujemy. Dodatkowo ułatwia nam to konsystencja, która jest kremowa i bardzo dobrze rozprowadza się. Pigmentacja również zadowala, a krycie jest całkowite. 

Po zaaplikowaniu na usta pomadka dosyć szybko zastyga na całkowity mat, tak jaką nałożyliśmy tak wygląda, bez żadnego rozmazania ani nic. Kolor po zmatowieniu odpowiada mi w sam raz,  na zdjęciu może wydawać się, że jest to cukierkowy róż ale zdecydowanie nie, jest o wiele delikatniejszy. Pigmentację ma świetną, niesamowitą trwałość, nie powoduje ściągnięcia ust, ani nie przesusza ich, czyli coś idealnego dla mnie! Pomadka w sam raz na co dzień i na większe wyjścia. :)

Tak prezentuje się na dłoni
Odcień: Petal

Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem matowych pomadek to zapraszam na:


Używałyście już matowych pomadek Sleek?
A może preferujecie inne błyszczyki, pomadki lub bezbarwne kosmetyki?

66 komentarzy:

  1. srednio lubie takie aplikatory ale kolor ladny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię matowe pomadki;) Wybrałabym inny kolorek bo ten mi nie pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji używać matowej pomadki w takiej formie, chętnie bym wypróbowała. A kolorek bardzo ładny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Sleeka ale pomadek jeszcze nie miałam ale odcień jest śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam matowe produkty, ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolorek, szkoda, że nie pokazałaś na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, kolor jest cudny :) dopisuję do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z matowych to tylko Golden Rose miałam. Bardzo ładny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie lubię pomadek, błyszczyków i innych takich, zawsze wszystko zlizuję, a czasem chciałabym sobie takie cudo sprawić i używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, po 10 minutach pomadki nie mam na ustach ;d

      Usuń
  10. Nie miałam nigdy matowego błyszczyku, ten wygląda obłędnie ale nie wyobrażam sobie siebie w takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię matowych pomadek bo wyglądam w nich niekorzystnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda że nie pokazałaś jak prezentuje się na ustach :( Śliczny kolorek...

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny odzień :) Uwielbiam takie matowe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie całkiem mój odcień, chyba że w oryginale jest trochę delikatniejszy, lubię maty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny kolor, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę popatrzeć jakie jeszcze kolory mają w ofercie, bo jakos mi bliżej do matowych mazideł do ust

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę je kiedyś spróbować, ale inne odcienie mi się bardzie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się - myślę,że mogłybyśmy się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny odcień, ale niestety boję się matowych kosmetyków do ust. Za bardzo podkreślają moje suche skórki.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny kolor;) kusi mnie kupic jakis macik

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny kolorek, jednak ja preferuję bordo albo taką soczystą malinę, takie jasne średnio do mnie pasują ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. róze nie są dla mnie, wygadam w nich pasudnie, jednak sama idea bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pokaż jak wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja ostatnio polubilam sie ze szminka tego typu z Bell :)dlugo jest na ustach i nie rozmazuje sie :)i tez jest efekt matu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor cudowny ! <3

    Zapraszam do mnie na bloga ! Moje Fit przepisy ,które odmieniły moje życie i pozwoliły mi schudnąć 15 kg :*
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dość ciekawy ten błyszczyk. Ja za nimi nie przepadam choć ostatnio przypadł mi d gustu własnie matowy błyszczyk siostry chyba z manhattanu Więc może i kiedyś na ten się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że nie pokazałaś na ustach :) Kolor bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor jest świetny, a matowym ustom mówię zdecydowanie tak:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor jest świetny! Ja nigdy ze Sleekiem nie miałam do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny kolorek ale niestety takie kosmetyki nie są dla nas :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny mat daje, kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny, ale ja u siebie wolę jaśniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham matowe pomadki. <3 Cudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny odcień błyszczyku! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cały czas szukam idealnej matowej pomadki, która nie wysuszy mi ust. Tej jeszcze nie próbowałam ;)

    Zaczynam obserwować i zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Również lubię matowe kosmetyki do ust :) Z chęcią zobaczyłabym jak kolor prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Matująca pomadka - fajna sprawa! I do tego ma bardzo ładny kolor :) Ja ze Sleeka mam jedną paletę cieni i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem bardzo udany kolorek, lubię matowe wykończenia i słyszałam, że te pomadki w płynie ze Sleeka są właśnie mega matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię standardowe pomadki.Ale widzę kolor jest piękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam matowe wykonczenie pomadek, aczkolwiek tych ze sleeka jeszcze nie mialam ;) kolor cudny

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie przepadam za błyszczykami. Zużycie każdego zajmuje mi wieczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo ładny kolor,podoba mi się ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo lubię mat na ustach, więc ta pomadka jest dla mnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię mat na ustach no i piękny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny kolorek ;) nie mialam jeszcze niczego z tej firmy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. ładny kolor, ale nie wiem czy byłoby mi w nim do twarzy. Mimo, że nie przesusza ust to ja jednak muszę uważać z matami, bo bardzo podkreślają moje suche skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny kolor. Ja jestem błyszczykowa:), więc maty niekoniecznie mi odpowiadają. Szkoda, że nie pokazałaś tej pomadki na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam mat :) Kolorek bardzo ladny.

    OdpowiedzUsuń