STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Nivea, żele pod prysznic

sobota, 13 czerwca 2015

Półki w mojej łazience uginają się od zapasów kosmetycznych, które na pewno w najbliższym czasie będzie ciężko zużyć. Ze względu na to, że bardzo lubię markę Nivea, a w mojej kolekcji pojawiły się jakiś czas temu żele tej firmy o różnych wariantach zapachowych to postanowiłam podzielić się opinią na ich temat.

Zapraszam do dalszego czytania

Kremowe żele pod prysznic, które widzicie na zdjęciu są w pięciu wariantach zapachowych. Każdy z nich posiada takie same, poręczne opakowanie wykonane z miękkiego plastiku o pojemności 250ml. Zamknięcie wykonane jest bardzo dobrze, nie musimy obawiać się, że żel wydostanie się z buteleczki, a jednocześnie otwiera się dobrze przy czym mamy pewność, że nie połamiemy paznokci. Szata graficzna jest prosta, a jednocześnie przyjemna, informująca nas z jakim zapachem mamy do czynienia.

Creme coconut - żel o zapachu wody kokosowej, oczywiście umieściłam go jako pierwszego bo jakby inaczej, kokosek taki piękny, więc na pierwszym miejscu musi być koniecznie!

Creme sensitive -  żel z ekstraktem z rumianku, stworzony dla skóry wrażliwej. Zapach kwiatowy czyli taki który lubię najmniej, lecz dla osób, które lubią takie nuty będzie idealny.

Supreme touch - formuła z masłem shea oraz olejkiem z orzechów macadamia. Masło shea uwielbiam w kosmetykach więc jest to jeden z wariantów, którego używałam zaraz po kokosie najchętniej. Zapach przyjemny, kojarzący się z egzotycznymi nutami.

Creme soft - unikalna formuła Hydra IQ z olejkiem migdałowym. Ten wariant jest taki kremowy, delikatny, a jednocześnie orzeźwiający, lecz zdecydowanie wolę te bardziej zapachowe.

Diamond touchżel z diamentowym pyłem i drogocennym zapachem białej kalii. Tutaj ponownie zapach kwiatowy, które niekoniecznie mi pasował, mimo że był bardzo delikatny. 



Z użytkowania żeli Nivea jestem bardzo zadowolona, mimo, że nie wszystkie warianty zapachowe mi odpowiadały to poza nimi wszystko sprawdzało się tak jak trzeba. Żele mają odpowiednią, kremową, niezbyt gęstą konsystencję, która bardzo fajnie rozprowadza się po ciele i dobrze pieni się idealnie oczyszczając naszą skórą. Żaden wariant mnie nie podrażnił, nie uczulił ani nie przesuszyły mojej skóry. Wręcz przeciwnie, skóra po ich użytkowaniu była fajnie nawilżona, miękka i pachnąca.

A  wy lubicie kremowe żele Nivea, używacie?

57 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie wypróbowała migdałowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie kokos i ten ostatni z pylem bym sprobowala

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zazwyczaj kupuje zele z Dove ale te Nivea tez kusza :)) szczegolnie ten kokosowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię te żele, używam u siebie i jestem zadowolona. :)
    Zapraszam na konkurs :
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej lubię ten kokosowy :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie te żele niczym szczególnym się nie wyróżniają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już ich nie miałam, kokos i ten z shea najbardziej by mi się chyba spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele z Dove, z tych miałam wersję z olejkiem z orzechów macadamia i olejkiem migdałowym. Skóra była gładziutka, błyszcząca i nawilżona ;) .

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem lubię te żele, robią co mają robić i przyjemnie pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również bardzo lubię produkty nivea ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Nivea, ale kocham żele Dove :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używam żeli z nivea, ale kokos mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię żele z firmy Nivea mają świetny zapach taki głęboki :). Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego, ale skuszę się kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  15. jeszcze nigdy nie miałam zelu nivea :) a chętnie bym wypróbowała wszystkie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka kolekcja, kokos bym chciała! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam wersje supreme touch i ją bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kokosowy chętnie bym sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ma póki co do zużycia 3 mydła, ale zaraz potem na pewno kupię żel do mycia Nivea, bo dużo osób sobie je chwali i mam nadzieję, że się nie rozczaruję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię je wszystkie poza Diamond Touch. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Żadnego z tych nie miałam, ale bardzo lubię wersję z karambolą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubię te żele, jednak z dove wydają sie być lepsze ;) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja za kokosowymi kosmetykami nie przepadam. Najbardziej mógłby mi podpasić Creme soft, ale i tak wolę te przeźroczyste żele od tych kremowych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiele recenzji tych żeli pojawiło się na blogach :) Kokos nas baaardzo przyciąga :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też bardzo lubię żele Nivea :) Miałam na pewno kokosowy i creme soft i kilka innych, ale sama już nie pamiętam nazw :) W każdym razie często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam diamond i był wspaniały, nawet się nie spodziewałam bo niemalże nigdy po nie, nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś wersję z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Creme coconut używa moja mama - super pachnie :]

    OdpowiedzUsuń
  29. ja uwielbiam diamond!!! to jest moj nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam okazję używać chyba wszystkich wariantów i kokosowy najbardziej podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze żadnego, ale wydają się fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie skusiłabym się na wersję kokosową :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tej marki już nie sięgamy po nic... wiele produktów się po prostu u nas nie sprawdziło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie wypróbuję wersję z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wypróbuję wersję z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam wszystkie żele pod prysznic z Nivea <3
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam jeszcze żadnej wersji... Muszę to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam, mój ukochany zapach to happy time.

    OdpowiedzUsuń
  39. Baaardzo je lubię! Świetnie nawilżają :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing post dear!

    https://www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpowiedzUsuń
  41. sporo ich masz chetnie bym sie wymienila za Yves rocher

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem wielka fanką żeli, z nivea dawno nie miałam więc trzeba nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam zapach kokosa :) Ale wolę żele Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja miałam Supreme touch i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham te żele! Miałam o zapachu kokosa, z maslem shea i orzechami makadamia oraz diamond :))

    OdpowiedzUsuń