STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

II ROZDANIE

czwartek, 18 czerwca 2015

Założyłam sobie, że przy każdej okrągłej liczbie obserwatorów - 100, 200, itd. będę organizowała rozdania. Dzisiaj liczba przekroczyła 200 obserwatorów z czego bardzo cieszę się i jednocześnie dziękuję wszystkim za obserwowanie mojego bloga, a także za czytanie i komentowanie postów.

W takim razie zapraszam wszystkich na II rozdanie! 


Wszystkie kosmetyki, które oferuję w rozdaniu są nowe!

Do wygrania są:

- balsam do ciała Avon o zapachu słodkiej śliwki i wanilii
- krem do rąk iced strawberry dream
- wosk Yanke Candle - pink sands


Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy spełnić cztery obowiązujące warunki

1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga!
2. Dodać banner konkursowy z linkiem na swoim blogu
3. Odpowiedzieć na pytanie konkursowe w formularzu
4. Napisać koniecznie w komentarzu "biorę udział"

Regulamin:
1. Fundatorem nagród jest autorka bloga: societygirl-testuje.blogspot.com.
2. Rozdanie trwa od 18.06 do 17.07.2015 do północy.
3. Paczkę wysyłam na swój koszt, wyłącznie na terenie Polski.
4. Wyniki zostaną ogłoszone do 3 dni po zakończeniu rozdania, a zwycięzca proszony jest o kontakt mejlowy w ciągu 3 dni od podania wyników, w przypadku braku kontaktu wybieram nową osobę.
5. Wygrywa wyłącznie jedna osoba.
6. Wszystkie zgłoszenia będą sprawdzane, a w przypadku ich niepoprawności osoba zostanie wyeliminowana z rozdania.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych ( Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn.zm)
8. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie odpowiedzi, która spodoba mi się najbardziej.

SWOJE ZGŁOSZENIE WYSYŁAJCIE W NIŻEJ PODANYM FORMULARZU

ŻYCZĘ WSZYSTKIM POWODZENIA! :)


WYNIKI ROZDANIA

55 komentarzy:

  1. Nagrody bardzo smakowite. Śliwka, truskawka... no no :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ehh ja tam nigdy nie mam czasu na dodawanie banerów;) powodzenia :) wosk jest kuszacy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia :) Mam świecę zapachową YC o zapachu PINK SANDS, cudny zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I nawet jest Yankee, powodzenia wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  5. rozdanie opublikowane, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością - BIORĘ UDZIAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zagrody :) Chętnie wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy konkurs;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział, a może się uda :)
    Chciałabym w końcu wypróbować jakiś wosk z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie wzięłabym udział ale kurczę nie chce mi się banera umieszczać :P W takim razie życzę powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział! :)
    Zapraszam do siebie - www.essenceofcharm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział, nagrody sa wspaniałe :)) <3

    OdpowiedzUsuń