STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Ulubione antyperspiranty

wtorek, 19 maja 2015

W dzisiejszym poście przedstawię wam moje ulubiony antyperspiranty, którym jestem wierna od dawna. Nie lubię kupować masy kosmetyków, które potem okazują się bubblami i zajmują półki w łazience, czy też w sypialni. Zanim udało mi się polubić najbardziej z dwiema firmami, wypróbowałam masę innych kosmetyków, które miały pomóc w  utrzymaniu świeżości przez cały dzień.


Bebe & Dove

Historia z używaniem antyperspirantów w sprayu, sztyfcie, kulce itd. zaczęła się bardzo dawno. Próbowałam chyba wszystkich możliwych firm, zapachów i rodzajów. Jedne okazywało się w porządku a drugie były bubblami, jak to przeważnie bywa. Często zdarzało się tak, że byłam zadowolona z działania antyperspirantu ale po jakimś czasie przestał spełniać moje oczekiwania i musiałam szukać czegoś lepszego. Obecnie używam wyłącznie dwóch firm na zmianę, jeżeli kończy mi się Bebe, biorę się za Dove.

Bebe Young Care

Od producenta

Antyperspirant Bebe Lovely zapewnia uczucie świeżości i ochrony przez 24 godzin. Antyperspirant o urzekającym zapachu. Jest wyjątkowo łagodny również po depilacji i goleniu.

Wyżej ukazane antyperspiranty Bebe są moimi ulubionymi. Firma co jakiś czas zmienia szatę graficzną, ale działanie antyperspirantów jest nadal takie same. Ja dostaję je z Niemiec. U nas stacjonarnie nigdzie ich nie widziałam, poza antyperspirantem w kulce, który dostrzegłam w osiedlowym sklepiku jakiś czas temu. Wiem, że na pewno można zakupić je w internetowym sklepie i na allegro. Cena to ok. 10 zł. Zauważyłam również, że w Rossmanie dostaniemy pomadki tej firmy. Opiszę w skrócie jak się u mnie sprawdzają te antyperspiranty. Zacznę najpierw od grafiki, która w sumie różni się bardzo często, ale w obu wersjach jest przyjemna dla oka. Antyperspirant z grafiką różową ma zapach różany, a ja niestety jestem przeciwniczką takich nut, ale ten akurat jest bardzo przyjemny i właściwie nie przypomina różanego. Zapach w soft deobalsam jest również przyjemny ale ciężki do sprecyzowania. Najważniejsze, że oba zapachy nie kłócą się z perfumami, mimo że są intensywne. Sprawdzają się świetnie bo wygrywają nawet z Dove. Chronią przed potem i brzydkim zapachem. Nie podrażniają skóry, nie uczulają jej, nie pozostawiają żadnych białych śladów nawet po natychmiastowym założeniu ubrania, wchłaniają się szybko i długo utrzymują świeżość.

Dove

Od producenta 

Dove został stworzony dla kobiet, które lubią klasyczne zapachy.
Gwarantuje 24 - godzinną ochronę przed poceniem.Ponadto regeneruje podrażnioną po goleniu skórę pod pachami dzięki zawartości 1/4 kremu nawilżającego. Wzmacnia barierę lipidową skóry. Nie zawiera alkoholu. 

Dove, jest to druga, najlepsza firma od antyperspirantów która spełnia moje wymogi i jestem z niej zadowolona. Cenowo są droższe o kilka złotych od Bebe bo kosztuje ok 14zł. Antyperspiranty można dostać w każdej drogerii jak i również w zwykłym sklepie gdzie znajduje się półka z kosmetykami. Dostępność w różnych wariantach zapachowych. Ja korzystam z Original i Go Fresh. Jeden i drugi mają bardzo fajne i przyjemne zapachy, original przypomina mydlany a go fresh zdecydowanie wyróżnia się lekkim cytruskiem. Najważniejsze jest to, że spełniają swoje podstawowe funkcje czyli chronią przed potem i brzydkim zapachem. Nie podrażniają, szybko się wchłaniają i nie pozostawiają żadnych plam na ubraniach. Dove znajduje się u mnie na drugim miejscu ze względu na zbyt intensywny zapach, który wyczuwam przez długi czas i krótszy czas utrzymania świeżości mimo, że producent zapewnia 48h ochronę to jednak w pełni nie sprawdza się przez cały dzień i 24h wersja Bebe wygrywa.

A czy wy macie swoje ulubione antyperspiranty?
Z jakich firm korzystacie?

63 komentarze:

  1. BeBe jeszcze nie miałam. Ja lubię lady speed stick w sztyfcie i garniery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak jak koleżanka wyżej, lubię LSS w sztyfcie, Garniera i Rexone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Preferuję Rexonę w sztyfcie i Bloker z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tych bebe. Ja lubię rexone, garniera oraz na zmianę z nimi dove ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio odkryłam dezodorant w formie kremu od Garniera i jestem z niego baaardzo zadowolona (świetnie sprawdził się też podczas wakacji). Wcześniej używałam Dove original w sztyfcie i też mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przypomniałaś mi że miałam kiedyś Bebe i był skuteczny :) Teraz używam Dove, lubię też Fa a nie przepadam za Garnierami ale to raczej ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dove w ogóle mi nie służy, ale tych z Bebe nie próbowałam, chętnie je wypróbuję. Moim aktualnym ulubieńcem wśród antyperspirantów jest Rexona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciezko mi znalezc jakikolwiek dobry produkt, bo i tak sie po kazdym poce. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, ja najbardziej lubię antyperspiranty z Rexony lub z Fa. Jeżeli chodzi o markę Dove - wszystko zależy od wariantu zapachowego. Jak jeszcze wersja z ogórkiem przypadła mi do gustu, to ta z granatem - niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. O Bebe ma dezodoranty? Nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię adidas,jednak te również są świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. BeBe rowniez mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dove kiedyś używałam i byłam zadowolona, ale później przestały się u mnie sprawdzać. Teraz używam Nivea i Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dove bardzo lubię, ale Bebe chyba też w koncu wyprobuję

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim przypadku sprawdzają się najlepiej antyperspiranty w sztyfcie. I jak przebrnęłam przez większość firm oferujących tego typu produkty, tak w końcu zawsze powracałam do Dove. Aktualnie posiadam zapach Original, który dla nosa jest całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje ulubione to również te od Dove w spray'u :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że tych z Bebe chyba jeszcze nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zapachy dove ;)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem wierna dove <3
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam/nie widziałam antyperspirantów Bebe, a Dove czasami podbieram siostrze ;)
    Przez jakiś czas używałam tylko Garnierów w różnej formie, teraz zrobiłam sobie przerwę i na razie stosuję kulkę Adidas i spray Rexony - póki co się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na półce mam dwa z Fa, kulkę Nivea i Dove Original a i tak najlepiej spisywała się exona ;) A myslałam, ze bebe ma tylko pomadki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam firmę Adidas <3 Według mnie ma najlepsze antyperspiranty :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię Garniera chociaż mam ochotę na Dove od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie zapach tego dove z trawą cytrynową

    OdpowiedzUsuń
  25. ja dawno dezodorantu nie miałam racz\ej kulki kupuje

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim ulubionym jest Rexona w kulce. ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam jeszcze nigdy tego z bebe , mają w składzie aluminium? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam z Dove ten pierwszy niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dove są w tej kwestii moimi niepodważalnymi faworytami:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja najczesciej uzywam Adidas, ale chetnie wyprobuje Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To nie dezodoranty dla mnie (za słabe), ale uwielbiam ten klasyczny zapach Dove.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja od zawsze używam z rexony :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio przerzuciłam się na te w kulkach, jakoś bardziej mi pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dove znam i lubię ale bebe nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. te dwa z lewej jestem ciekawa:P

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście używam antyprespirantu z VICHY i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję bloga :)) Przyznam szczerze,że nie lubię antyperspirantów z Dove od lat jestem wierna Rexonie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dove, Garnier, Nivea, Rexona :) u mnie różnie. Czasem skuszę się na to co jest w promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  39. nie wiedziałam że marka bebe oprócz pomadek ma antyperspiranty :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnio używam Adidasa i póki co nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiedziałam, że bebe oprócz pomadek ma również antyperspiranty.
    Bardzo lubię antyperspiranty z firmy Nivea i Rexona.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja cały czas wierna ADIDASOWI :]

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zawsze używałam kulek, ale ostatnio sięgnęłam po dezodorant i przyznam szczerze, jestem bardziej zadowolona :) Obecnie mam Rexonę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jakoś bardziej lubię te w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. standardowo kupuje dove, a tyhc bebe jakoś nigdy nie widzialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ten żółty dove pachnie pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  47. nie znałam :)

    Pozdrawiam i miłego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  48. Dove wygląda interesująco. ;)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Dove znam i lubię, Bebe natomiast nie znam. Ostatnio chętnie sięgam po kulkę Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja już od dłuższego czasu jestem wierna Rexonie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ostatnio kupiłam ten z Dave Go Fresh i wszyscy domownicy domu twierdzą, że śmierdzi ;) Ale działa dobrze. Mój ulubiony to zdecydowanie Rexona ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja strasznie nie lubię antyperspirantów w sprayu, zresztą i tak muszę używać blokerów. Z tych tradycyjnych najczęściej wybieram Garniera w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  53. Lubię antyperspiranty z Dove, natomiast z BeBe jeszcze nie miałam okazji używać ;) . W tej chwili mam adidasa ;) .

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie przepadam za antyperspirantami w aerozolu, wolę kulki lub sztyfty.

    OdpowiedzUsuń