STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Słodkie inspiracje na Dzień Matki

środa, 6 maja 2015

Mamy już maj, jeszcze niektórzy cieszą się wolnymi dniami lub wspominają majowy weekend. W raz z majem nadchodzi również wyjątkowo dzień, o którym zawsze powinniśmy pamiętać. 26 maja jest Dniem Matki, uważam że naszym cudownym Mamom za naszą opiekę, pomoc i wkład włożony w nasze wychowanie należy się wszystko co najlepsze. Nie zawsze wiemy co moglibyśmy im podarować aby chociaż w jakiś sposób podziękować za to co dla nas zrobiły i robią nadal.


W takich przypadkach sklep Chocolissimo okazuje się idealnym rozwiązaniem. W świecie najlepszej czekolady bo tak określa siebie Chocolissimo można znaleźć czekoladki każdego rodzaju, na każdą okazję! Sklep oferuje najlepsze, ręcznie robione belgijskie czekoladki. Smak, zapach i jakość, których nie znajdziesz nigdzie indziej. Firma przesłała mi przepiękne słodkości za co bardzo dziękuję! :)

W dzisiejszym poście przedstawię wam pomysł, 

inspirację na przesłodki prezent na Dzień Matki

Jestem fanką pięknie wyglądających a jednocześnie wspaniale smakujących słodkości, a że od dawna uwielbiam wszystko co kręci się w okół cupcakes to postanowiłam pokazać je jako pierwsze.





Cupcake to mała, słodka pralinka w kształcie słynnej amerykańskiej babeczki
W pudełeczku znajdziecie sześć wybranych losowo cupcakes'ów w różnych smakach:
 karmelowe, owoce leśne, migdałowe, mocca-cappuccino, truskawkowe i czekoladowe

Jak widzicie pralinki zapakowane są w bardzo ładne opakowanie, cupcakes wykonane są z precyzją, wyglądają pięknie i tak samo smakują. Jedna babeczka wystarczy aby zaspokoić naszą chęć na coś słodkiego. Ja byłam z nich strasznie zadowolona i najbardziej mi się spodobały.

Cena: 28,25zł

Możecie zakupić je tutaj: 6 American CupCakes dla Mamy

Kolejny czekoladkami, które wam przedstawię są czekoladki z Super Mamą!


Czekoladki oraz opakowanie zostało zaprojektowane po to aby powiedzieć naszym Mamom, że są super a każdy dzień oprócz Dnia Matki jest okazją aby o tym wiedziały, bo Mama zawsze jest super! A połączenie komiksowej postaci i sześciu ręcznie robionych pralinek spowoduje, że promienny uśmiech na długo zagości na twarzy naszych Mam. :)

Cena: 27,20zł


Możecie kupić je tutaj: Praliny Super Mama


Ostatnimi czekoladki, które wam przedstawię są Little Daisy



Little Daisy są to czekoladowe kwiatki - słodkie, delikatne i niezapomniane, tak opisuje je Chocolissimo a ja się z firmą zgadzam. Czekoladowe stokrotki nie dość, że mają śliczne opakowanie, wyglądają bardzo ładnie to na dodatek smakują wspaniale! 

Cena: 22,87zł
Możecie kupić je tutaj: Little Daisy

Kupując u Chocolissimo macie gwarancję, ze nie zawiedziecie się na żadnym produkcie, bo wszystkie słodkości zapakowane są i wykonane idealnie. Ich smak jest nie powtarzalny, a jeżeli wasze Mamy uwielbiają słodkości to jest to dla nich idealny prezent. Moja Mama degustując je ze mną była zachwycona ich smakiem! Mam nadzieję, że wasze Mamy też będą. :)

Po zakup wszystkich słodkości zapraszam na

64 komentarze:

  1. Czekoladki wyglądają na prawdę zachęcająco, ale niestety nie będę w stanie ich kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mają czekoladki :) lubię belgijską czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne mają czekoladki :) lubię belgijską czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowności :) ja mamę zabieram do kosmetyczki :) Niech to będzie czas tylko dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czekoladki! Ale moja Mama w tym roku dostanie brokuła, żeby zaczęła dietę :) Hihi :P
    A tak na poważnie, to pewnie ją gdzieś zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miniaturowe babeczki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekoladki SUPER MAMA są SUPER propozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze czekoladki ;-) Najbardziej podobają mi się te mini babeczki! Świetny pomysł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej spodobała mi się filiżanka, mimo że nie o niej post :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś dla mojej Mamuśki :D Uwielbia czekoladki :DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te czekoladki, aczkolwiek moja by mnie udusiła, czyt. "jestem na diecie!" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny pomysł na prezent! Te czekoladki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie są te czekoladki! Głównie te pierwsze - aż się głodna zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Pomysle nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mam by sie cieszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ostatni zestaw może się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na prezent. Te babeczki wyglądają uroczo.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na prezent dla mamy :) czekoladki tej firmy zdecydowanie cieszą oko :)

    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. My z mężem kupowaliśmy czekoladki tej firmy jako podziękowania dla rodziców i świadków, wszyscy zadowoleni, było pyszne (próbowałam tych rodziców), warto się na nie skusić :) a te czekoladowe kwiatki dostała akurat moja świadkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja swoją wysyłam na zabiegi do salonu kosmetycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba każdy lubi smaczne prezenty :) świetne są te czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam cupcakes, więc pierwsze najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są :) Ale ja mamie kupię na pewno coś praktycznego, może do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze że mi przypomniałaś o tym dniu bo praktycznie zapomniałam o nim :D jakie to wszystko apetyczne i śliczne (jeżeli tak można powiedzieć o jedzeniu) :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam przyjemność kosztować czekoladki z tej firmy - są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jadłam kilka razy czekoladki tej firmy i były bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne <3 Ja dla mamy już zbieram prezenty od początku chyba roku :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś zamówiłam dla Mamy czekoladki z tej stronki, była zachwycona :)
    Podoba mi się filiżanka i byłabym skłonna taką kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja prawdopodobnie postawię na własnoręczny wyrób :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja stawiam na podróż zagraniczną :) Ale czekoladki SUPER MAMA są super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale świetne :) Nie wiedziałam, że takie cuda istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają przesłodko. ;] Świetny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  33. oooo jakie słodkie :)

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  34. Kwiatuszki są piękne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak pięknie się prezentują, że szkoda było mi je zjadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. te kwiatuszki sa cudne!!! ale chyba bym je przez to tylko dla wygladu zostawila ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekoladki wyglądają bajecznie, aż żal było by je zjeść, zwłaszcza te kwiatuszkowe.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniale wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja mama niestety jest na diecie, więc to nie jest najlepszy prezent dla niej :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ładnie to wszystko wygląda, sama z chęcią bym je zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne inspiracje, takie czekoladki ucieszą każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Moja mama jest całkowicie niesłodyczowa, więc prezenty nie dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiam Chocolissimo pisałam o nich na święta

    OdpowiedzUsuń
  44. Urocze te czekoladki :) ale moja mam jednak nie słodyczowa :) pewnei zakręce się za jakimiś kolczykami :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Już mam prezent dla Mamy, bo czekoladki sama bym pożarła :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja kupiłam mamie pomadkę. Czekoladek nie mogę, bo się odchudza. :D

    OdpowiedzUsuń
  47. ale świetne te cupcakes! :)

    OdpowiedzUsuń