STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Essence lash&brow

wtorek, 26 maja 2015

Uwielbiam idealne brwi, zdarza mi się przeglądać masę zdjęć na różnych stronach. Sama jeszcze takich nie osiągnęłam ale w ciągu kilka lat zmieniły się bardzo. Teraz nabrały prawie że idealnego kształtu ale jeszcze potrzebują kosmetycznych poprawek na co dzień aby wyglądały lepiej. Moje brwi są czymś co w sobie uwielbiam i staram się zawsze podkreślić je jak najlepiej. Robiąc niedawno zakupy na kosmetykomani rozglądałam się za kosmetykiem do brwii i skusiłam się na lash&brow gel mascara od Essence.

Czy zakup żelu do niesfornych brwi okazał się dobry?



Od producenta

Essence Lash & Brow Designer Pielegnacyjny żel do stylizacji brwi i rzes - Żel do pielęgnacji i stylizacji brwi i rzęs dla perfekcyjnego podkreślenia spojrzenia. Żelowa maskara do brwi i rzęs nada im doskonały kształt, przy okazji je pielęgnując. Pojemność 9ml. Termin przydatności: 6 miesięcy.

Dbam o swoje brwi i staram się dobierać odpowiednie kosmetyki, które ładnie je podkreślą. Mam niesforne włoski i stosunkowo długie dlatego też potrzebowałam czegoś co je ujarzmi a jednocześnie nie będzie kolidować z cieniami, które nakładam na brwi. Przeglądając stronę kosmetykomani znalazłam żel pielęgnacyjny do stylizacji brwi i rzęs od Essence za niską cenę bo jedyne 8.99zł. Essence bardzo lubię więc od razu skusiłam się na niego i wrzuciłam do koszyczka. Liczyłam na to, że w końcu przestanę przejmować się tym, że moje brwi szybko utracą swój kształt i niesforne włoski zaczną żyć swoim życiem. Żel stosuję wyłącznie do brwi, ma bardzo wygodną aplikację i właściwie można porównać go z tuszem do rzęs. Ma tradycyjne, plastikowe i przezroczyste opakowanie dzięki czemu widzimy ile kosmetyku nam pozostało. Aplikator jest bardzo dobrze wykonany co pozwala nam na perfekcyjne nałożenie kosmetyku. Konsystencja żelu jest gęsta, przez co nie spływa z naszych brwi, świetnie się rozprowadza ale też nie wysycha w moment, a musimy poczekać kilka minut, lecz dla mnie nie stanowi to problemu.

Działanie kosmetyku


Jestem bardzo zadowolona, że zamówiłam ten żel a nie żaden inny. Nie chciałam przepłacić jeżeli nie sprawdziłby się i zalegałby na półce z kosmetykami. Spisuje się tak jak chciałam. Bardzo dobrze ujarzmia moje niesforne brwi, a dodatkowo nadaje im delikatny połysk. Dobrze zasycha, nie pozostawiając nic na włoskach. Teraz już nie muszę martwić się kształtem brwi bo przez kilka godzin utrzymuje się w idealnym stanie. Teraz jestem zdania, że warto jest mieć taki żel w swojej kolekcji kosmetyków! :)



A wy używacie żeli do brwi lub rzęs?
Macie swoje ulubione firmy?

61 komentarzy:

  1. czekam na zdjecia efektu na twoich brwiach!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym poużywała na brwiach, które są bardzo niesforne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam żelu do brwi ale to tylko dlatego, że jeszcze nie trafiłam na żaden w drogerii. Ciężko je kupić, ale próbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego żelu, ale dobrze sprawdza się u mnie brązowy z WIBO ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy jeszcze takie produktu u siebie nie miałam. Nie przywiązuję też specjalnej uwagi do brwi. Jedynie raz na jakiś czas pousuwam niektóre włoski. :) Ciekawa jestem jak wyglądały kiedyś Twoje brwi a jak obecnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że na moje brwi też był by przydatny. Na długie i niesforne włoski jest rada - ja swoje brwi przycinam nożyczkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie muszę kupić jakiś porządny żel do brwi. Po przeczytaniu Twojej recenzji rzuciłabym się na ten właśnie żel, ale odrobinę mnie "przeraża" ten lekki błysk na brwiach, który daje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś takiego by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka
    Załozyłam nowego bloga, wpadniesz i zostaniesz na dłużej?

    http://mojmalyogrodeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. uzywalam go w gimnazjum :)
    ale lepszy jest z my secret

    OdpowiedzUsuń
  11. Też by mi się przydal, bo przeważnie maluję brwii cieniami ale jeszcze czegoś im brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. no ja właśnie poszukuje jakiegoś fajnego żelu do brwi. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nigdy nie stosowalam zadnego zelu do brwi!ale bardzo kusząco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawy efektu, więc czekam na zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam żel do brwi z Wibo. :) I jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego jeszcze nie używałam, warto więc się pokusić na ten produkt ;) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam nic podobnego, aczkolwiek staram się jak najlepiej podkreślać rzęsy i chyba będę musiała w niedługim czasie wypróbować taki żel ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię Essence, dzięki za cynk, kupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że jeszcze go nigdzie nie spotkałam.. Wygląda na bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam go kiedyś i tak średnio lubiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę go wypróbować. Teraz używam żelu - korektora Eveline i jestem zadowolona, ale on nadje kolor, który mało komu będzie pasował.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje brwi również bywają niesforne. Z pewnością rozejrzę się za tym żelem! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. poszukuje własnie czegos takiego do moich brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno go wypróbuje! :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie miałam żelu do brwi, ale ostatnio juz się przymierzałam do zakupu :))

    OdpowiedzUsuń
  27. O mogdy nie używałam żelu :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Oooo bardzo fajny , i ta cena :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja raczej nie potzrebuje takiego specyfiku :P

    OdpowiedzUsuń
  30. miałem :D BArdzo lubię nawet na sobie : ]

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie, że jesteś zadowolona :) Ja nie używam takich specyfików :p

    OdpowiedzUsuń
  32. Przydałby mi się taki żel do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam nigdy okazji używać tego żelu :) Czekam aż do Natury wejdzie wersja koloryzująca.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  35. moje brwi na szczęście sa grzeczne :D

    OdpowiedzUsuń
  36. nie używam, nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. moje brwi żyją własnym życiem i nie używam do nich niczego;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa opcja, w sumie żelu do brwi nigdy nie używałam, może pora zacząć :) Ale poczekam na zdjęcia efektów u Ciebie! Btw, u mnie dziś relacja z Nowego Jorku - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Following you now! :)

    Hope you will check out my bloggie too!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy nie miałam takiego żelu więc z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie miałam takiego żelu więc z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja od kilku lat używam my secret, w zasadzie tylko do czesania brwi, może teraz skuszę się na essence :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczerze mówiąc nie miałam nigdy takiego żelu,ale myślę,że go wypróbuję,żeby sprawdzić jak u mnie się sprawi. Obserwuję i będę zaglądać. :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam o nim sporo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja od lat używam żelu Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam tylko cienie do brwi tej samej firmy, ale ponieważ lubię Essence, to może skuszę się również na żel :)

    OdpowiedzUsuń
  47. firmę lubię jak najbardziej, ale jeszcze nigdy nie używałam takiego żelu

    OdpowiedzUsuń
  48. ja nie używam właściwie nic do rzęs na co dzień, muszę coś podobnego kupić

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używam żadnych kosmetyków do rzęs. Oprawki moich okularów skutecznie odciągają od nich uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie miałam takiego żelu do brwi, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Moje brwi zawsze były i pewnie zawsze będą niesforne, ale co zrobić taka moja uroda... Nie zmienia to jednak faktu że chętnie spróbowała bym je okiełznać tego typu produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Do brwi nie używam nic poza henną, a do rzęs jedynie serum-bazę pod tusz z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  53. pierwsze słyszę :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałej niedzieli :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie używam żadnego żelu do brwi, ale muszę to w końcu zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja jeszcze nigdy nie używałam takich żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawa jestem, czy mi by posłużył :) Obecnie stosuję Gimme Brow Benefita, ale okazjonalnie, nie systematycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Używałam takich żeli do rzęs jako nastolatka, zanim odkryłam brązową maskarę. Do brwi niestety się u mnie nie sprawdzają, bo mam je bardzo jasne i rzadkie, wymagają podkreślenia kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  58. Kiedyś używałam coś. Podobnego i bylam bardzo zadowolona super nawilża i układa niesforne brewki :) milego weekendu pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Takiego specjalnego żelu nie mam, radzę sobie inaczej: nakładam trochę żelu do włosów na szczoteczkę po zużytym tuszu do rzęs, pewnie efekt jest podobny :)

    OdpowiedzUsuń