STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Yankee Candle Shea Butter

środa, 22 kwietnia 2015

Kolejnym zapachem Yankee Candle, który poznałam dzięki Mydlarni Bajka Mydlana jest Shea Butter. Jest to jeden z zapachów, na który polowałam już od dawna bo bardzo mnie ciekawił. Wosk wywodzi się z serii Q1 2015 r. Wybrałam go ze względu na to, że uwielbiam masło shea i z wielką chęcią sprawdzę jak zapach został odwzorowany w wosku.

Od producenta

Wyczuwalne aromaty: masło shea

Wosk na sucho jak i również po odpaleniu pachnie bardzo delikatnie, lecz przyjemnie a po odpowiednim rozgrzaniu kominka jest zdecydowanie intensywny. Jeszcze zanim go odpaliłam, to przystawiłam do nosa, wąchałam i wąchałam. Mogę stwierdzić, że na sucho i po umieszczeniu w kominku jego zapach jest mocno perfumowany z dodatkiem nut owocowych, niestety nie udało się Yankee Candle odwzorować zapachu masła shea. Mimo to i tak jest ładny i świeży. Każdy będzie miał inne odczucia, ja mogę nawet rzec, że momentami jeszcze wyczuwam płyn do płukania, którego używa moja mama, a bardzo lubię ten zapach, także jak widać ciężko jest konkretnie określić z czym mi się on kojarzy, lecz lubię go! :) Wspominałam o jego intensywności, kilka minut palenia w zupełności wystarczy aby poczuć zapach wosku konkretnie.

Post powstał przy współpracy z Mydlarnia Bajka Mydlana
Jeżeli jesteście zainteresowani ofertą mydlarni to zapraszam na stronę internetową oraz allegro. Poza woskami Yankee Candle mydlarnia oferuje również świece YC, masła do masażu, mydła ręcznie robione, olejki, sole, muffinki i desery do kąpieli oraz wiele innych produktów.

Strona internetowa

Allegro

Dodatkowo jeżeli przy zamówieniu w sklepie internetowym bajkamydlana.pl wpiszecie
"society girl testuje blog" w komentarzu do zamówienia powyżej 30zł to otrzymacie prezent niespodziankę! Promocja trwa do 20 maja, więc spieszcie się!
A czy wy mieliście wosk shea butter?

43 komentarze:

  1. Masło shea musi mieć piękny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ma piękny zapach, lecz wosk nim nie pachnie. :)

      Usuń
  2. Szkoda, że nie odwzorowało w stu procentach zapachu masła shea...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji poznać jeszcze tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przypadł do gustu ten zapach, bo pachnie świeżością i trochę praniem :) Ja lubię takie zapachy, ale wiem, że nie każdemu musi przypaść do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mnie nie kusi, ale fajnie że używasz go z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że polubiłabym się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ten zapach, bo mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach mam go, ale jeszcze nie odpaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj obowiązkowo odpalam YC :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zaciekawiłaś mnie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego nie miałam ale uwielbiam woski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wąchałam go w sklepie na sucho i nawet mi się spodobał
    :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Od kilku dni się pali u mnie w pokoju i ja uwielbiam jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ah, jak ja uwielbiam te woski <3

    Życzę miłego wieczorku i z wielką przyjemnością obserwuję ;)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. NIgdy nie miałam jeszcze wosków yc ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam, kocham i szaleje za YC. Ten zapach bardzo mi podpasowal :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam naturalne, % masło shea i nie przepadam za jego zapachem, więc może to dobrze że YC nie odwzorowało go :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zbyt wielu fanów, by ten zapach nie znalazł :P

      Usuń
  18. Również jestem wielką fanką masła shea i lubię jego zapach. Mam nadzieję, że będzie dostępny również w sklepiku w którym zaopatruję się w woski YC.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam wosków :) Nie miałam do tej pory :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Wcale nie miałam tych wosków :( Ale znam i bardzo bym chciała, najchętniej każdy zapach! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Blog bardzo ciekawy ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;) na " kawkę Blogową " :D

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawam czy memu nosowi by odpowiadała woń:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja lubię tego typu zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten wosk, szkoda, że nie pachnie jak masło shea :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi ten wosk średnio przypadł do gustu. Z kolekcji wiosennej zdecydowanie wolę Cassis!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, ale dla zapachu warto. ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego wosku jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden z moich ulubieńców! Jeśli lubisz yc zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam uprzyjemniać sobie wieczory ulubionymi zapachami zapalonych wosków w kominku ;) . Tego jeszcze nie miałam :) .

    OdpowiedzUsuń