STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

WYNIKI ROZDANIA

wtorek, 14 kwietnia 2015


ZAPRASZAM NA WYNIKI ROZDANIA





Na początku chciałabym bardzo podziękować wszystkim, którzy zgłosili się do rozdania. 
Dodatkowe podziękowania należą się moim stałym czytelnikom, oraz komentatorom którzy mimo rozdania komentują cały czas. Znalazły się również takie osoby, które brały udział i nie zauważyłam ani jednego śladu ich obecności na blogu, oczywiście poza zgłoszeniem się. Wydaje mi się, że miło by było wysilić się i pozostawić po sobie jakiś ślad. 

Jednocześnie witam serdecznie wszystkich nowych obserwatorów.
Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej. :)

Nie przedłużając, bo na pewno jesteście ciekawi kto otrzyma nagrodę Balea

Klaudia K

Gratuluję!! :)

Proszę Cię abyś przesłała swoje dane adresowe na: societygirl.testuje@gmail.com 
Jeżeli zwycięzca nie zgłosi się w ciągu 3 dni losuję nową osobę

Pozdrawiam :) 

34 komentarze:

  1. gratuluje mi sie nadla cos z balei marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o gratulacje :) szkoda bo uwielbiam zapach kokosa :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, ale się cieszę! Zaraz podsyłam swój adres :)

    OdpowiedzUsuń