STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Regenerum, serum regeneracyjne do włosów

czwartek, 2 kwietnia 2015

Chyba jak większość kobiet mam porządnego bzika na punkcie swoich włosów. Stosuję odżywki, maski, maski domowe, płukanki, kompresy, zabiegi, wcierki, olejowanie i wszystko czego można dowiedzieć się w internecie aby włosy wyglądały pięknie! Szafki w łazience zapełnione są przeróżnymi kosmetykami, a jednak coraz dochodzi coś nowego co ma wpłynąć cudownie na moje włosy!

Dzisiaj przedstawię wam Regenerum, serum regeneracyjne do włosów
Jak myślicie, czy naprawdę sprawdza się tak dobrze?

Od producenta


Regenerum intensywnie wzmacnia oraz regeneruje włosy suche, słabe i zniszczone, także z tendencją do rozdwajających się końcówek. Receptura oparta na wielofunkcyjnym działaniu składników: ekstraktu z nasion drzewa karob, wyciągów z kiełków soi i pszenicy,  kompleksu prowitaminy B5 i oleju rycynowego, zapewnia długotrwałą pielęgnację włókien włosowych poprzez natychmiastowe ich wzmocnienie, uelastycznienie i odżywienie. Co więcej, serum zmniejsza łamliwość oraz skłonność do rozdwajania się nawet bardzo długich włosów. Dodatkowo serum neutralizuje ładunek elektrostatyczny włosa, dzięki czemu niweluje efekt „puszenia”. 


Wychwalane przez wszystkich kosmetyki, często reklamowane, zachęcają do kupna. Mnie jakoś początkowo nic z tej firmy nie interesowało mimo pozytywnych opinii. Czytając ostatnio recenzję Regenerum do włosów troszkę mnie zaciekawiło, a że kilka dni później odwiedziłam aptekę i zauważyłam serum to skusiłam się. Za 125ml zapłaciłam 19 zł.

Opakowanie i grafika

Serum zapakowane w kartonowe pudełeczko w biało-pomarańczowych kolorach z dosyć dużym napisem "REGENERUM", które dokładnie mówi nam z jakim kosmetykiem mamy do czynienia. Niżej widzimy do czego dokładnie jest przeznaczone. W środku opakowania znajduje się biała tubka o pojemności 125ml wykonana z dosyć miękkiego materiału, zamykana na standardowy "klik". Serum otwiera się i aplikuje bez problemu. Bardzo wygodne w czasie użytkowania. 


Zapach i konsystencja 

Zapach delikatny, neutralny, kojarzący się z zapachem kremu do rąk, lub jakiegoś balsamu. Konsystencja kremowa, biała, dosyć gęsta, bardzo dobrze rozprowadza się po włosach i nie spływa.

Działanie 

Efekty już za pierwszym razem! Dawno nie miałam do czynienia z tak dobrym kosmetykiem, który po pierwszym użyciu dawał takie efekty jak Regenerum. Producent zaleca aby trzymać je na włosach od 5 do 10 min ale ja trzymałam ok. 20. Moje włosy bardzo polubiły się z serum. Bardzo dobrze na nie wpływa. Dzięki niemu są naprawdę cudowne! Nie plączą się, rozczesywanie idzie gładko, po wysuszeniu włosy nie puszą się w ogóle, są ślicznie wygładzone i nawilżone, Końcówki, które lubią się rozdwajać wyglądają naprawdę zdrowo. Dodatkowo włosy błyszczą się i układanie ich staje się prostsze niż było zazwyczaj. 


Jak widać u mnie Regenerum ma same plusy w działaniu. Jedyny minus to ta pojemność, bo przy długich i gęstych włosach serum jest mało wydajne, ale na pewno wrócę do niego i to nie raz. :)

Skład

Aqua, Cetyl Alcohol, Silicone Quaternium-16/Undecth-11/Butyloctanol/Undecth-5, Stearyl Alcohol, Glycerin/Hydrolyzed Ceratonia Siliqua Seed Extract/Zea Mays Strach, Behentrimonium Chloride/Isopropyl Alcohol, Dimethicone, Panthenol, Ricinus Communis Seed Oil, Butylene Glycol/Glycine Soja Germ Extract/Triticum Vulgare Germ Extract, Tocopherol, Parfum, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol/Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolinone, Citric Acid



A czy wy mieliście Regenerum do włosów lub inny wariant?


52 komentarze:

  1. z regenerum jeszcze nic nie miałam, ale kusi mnie serum do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Regnerum regularnie stosuję pomadkę do ust. Jest idealna. Na pewno wypróbuję zaprezentowane przez Ciebie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ten produkt! Włosy są uniesione u nasady, gładkie i łatwo je rozczesać ;-) U tak samo jak u Ciebie - same plusy poza wydajnością ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam jego bardzo ciekawa. Chętnie sięgnę po to serum :)
    Dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam wiele dobrego o calym regenerum muszę skusić się na to do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o regeneracje włosów myślalam, ze probowalam juz wszystkiego. Gdzie to cudo mozna kupic ? bo nie moge sie doszukac ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno we wszystkich aptekach lub w super pharm. :)

      Usuń
  7. Ja miałam do rąk i paznokci :) Jestem ciekawa tego do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mnie ciekawi ten produkt, ale przy tej pojemności to ja będę miała takie opakowanie na 3 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałam, że jest produkt z tej firmy do włosów :D chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mialam jeszcze tego serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooooo to coś idealnego dla mnie!!! Moje włosy puszą się tak okropnie i nic na nie działa....może akurat by się z tym serum udało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooo trzeba zatem się zainteresować, bo o serii Regenerum dużo dobrych opinii widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc jakoś nie kusi mnie to Regenerum, za dużo reklam wkoło ;/ Ale dobrze, że się u Ciebie sprawdziło to serum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spodziewałam się, że aż tak może dobrze działać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam te serum i byłam również z niego bardzo zadowolona. Polecam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie sądziłam nawet, że to serum moze być takie dobre ;) Miałam krem z Regenetum i był bardzo słaby ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie ciekawi regenerum do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam, ale czemu nie. Wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę koniecznie wypróbować, już jakiś czas temu się nad nim zastanawiałam, ale byłam raczej sceptycznie nastawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Reklamy produktów REGENERUM są interesujące - na pewno w najbliższej przyszłości skuszę się na zakup kremu do rąk z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze ciekawiły mnie produkty tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam je i całkiem fajnie się u mnie sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam wiele dobrego o produktach tej marki ;/)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieraz miałam ochotę zakupić coś z regenerum i chyba czas najwyższy
    Mam ochotę na odżywkę do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze żadnego Regenerum, ale fajnie że to do włosów się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałam kupić Regenerum do włosów i rzęs-mam nadzieję, że się sprawdzi ; ) dodaje do obserwowanych i zapraszam do siebie: http://rainy-wave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam, ale chciałam kupić produkt tej firmy do paznokci. ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mialam regenerum do paznokci i zupelnie nie widzialam zadnych efektow, moze skusze sie na ta wersje do wlosow :).

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam od nich pomadkę - była bez szału:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja miałam regenerum do paznokci i było niezbyt, ale jak widać na to do włosów warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam je i sprawdziło się u mnie bardzo dobrze :) !

    OdpowiedzUsuń
  32. zaciekawiło mnie to serum, z tej firmy osobiście nic nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Będę musiała kiedyś wypróbować go na moich włosach :) Ciekawe, czy się polubią :D

    OdpowiedzUsuń
  34. great post :) Have a nice weekend! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o nim ale nie do końca wierzyłam w jego działanie;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zastanawiałam się nad nim więc może warto spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. ja z regenerum mam serum do dłoni ale bez rewelacji, może wypróbuję też do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja miałam Regenerum do paznokci i dobrze się sprawował:)
    Pozdrawiam
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie używałam nigdy, ale chętnie też się zaopatrzę, bo przy moich puszących się i suchych włosach przydałoby mi się coś porządnie wygładzającego i nawilżającego :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Swietnie ze u Ciebie sie sprwadzil, ja nigdy nie uzywalam.

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie bardzo dobrze sprawiła się odżywka do paznokci tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Regenerum używałam tylko do pięt i rewelacja. Kusi mnie do rzęs.
    http://sylwiatestujeiradzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. woooow jestem bardzo ciekawa ich ;) Jak i wsyztskich innych kosmetyków, głównie do panzokci z regenerum ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Małam i miło je wspominam :) Tylko słabo z wydajnością było.

    OdpowiedzUsuń
  45. Tyle się o nim słyszy a dopiero teraz czytam recenzję, widzę, że produkt godny uwagi. Jednak u mnie z wydajnością na pewno byłby problem bo włosy mam prawie do pasa.

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie wypróbowałabym ten kosmetyk. Muszę dokupić coś do mojego zestawu pielęgnacyjnego do włosów:)

    OdpowiedzUsuń