STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Podkład L'oreal, True Match

niedziela, 19 kwietnia 2015

Zauważyłam, że większość kosmetyków jakie recenzuję na swoim blogu są to żele, szampony, peelingi etc. lecz nigdy nie pojawiło się nic odnośnie makijażu. Dlatego dzisiejszy post postanowiłam przygotować na temat mojego ulubionego podkładu L'oreal, True Match. Wiele z was wie, że znalezienie i dobranie idealnego podkładu jest ciężkie, ja miałam takie szczęście, że znalazłam go szybko.

Często przeglądam blogi i widzę masę postów z bubelkami, ulubieńcami a także nietrafionymi podkładami. U jednych sprawdzi się podkład w granicach dolnych cen a u innych będzie on kosztował znacznie więcej. Przebieramy w różnych firmach dążąc do ideału, który będzie pięknie prezentował się na naszej cerze. 

Moim ulubieńcem jest L'oreal, True Match, odcień N4 30ml, możemy dostać go w Hebe, Rossmanie i pewnie w wielu innych drogeriach. Regularna cena podkładu w Rossmanie to 58,99zł, obecnie jest w promocji za 43,99zł a w Hebe można było zakupić go za niecałe 30zł, lecz nie wiem czy promocja obowiązuje dalej, choć była naprawdę dobra i można było się skusić jeżeli ktoś nigdy go nie testował.

Podkład posiada same plusy, ja jestem z niego jak najbardziej zadowolona i w najbliższym czasie na pewno nie mam zamiaru szukać czegoś innego bo on odpowiada mi idealnie. Pierwszą zaletą jest opakowanie w jakim znajduje się podkład. Grube szkło i srebrna pompka, ułatwia aplikację i pozwala nam na łatwe wydobycie podkładu, dzięki niej możemy użyć go tyle ile chcemy. Konsystencja jest dosyć płynna, lekka z dobrym kryciem. Łatwo rozprowadza się po twarzy i najważniejsze nie pozostawia smug. Nakładam go pędzelkiem i z efektu jestem bardzo zadowolona. Idealnie zakrywa moje niedoskonałości, czyli suche skórki z którymi walczę a dzięki odpowiedniej bazie i podkładowi są one w ogóle nie widoczne. Podkład nie pozostawia maski i prezentuję się naprawdę naturalnie. Utrzymuje się bardzo długo i wart jest swojej ceny.

Mój ulubieniec! :)
Używaliście Podkładu L'oreal, True Match?
Czy może macie już swoje ulubione i sprawdzone podkłady?

Od 24 kwietnia 2015r rusza promocja na kolorówkę:
róże, bronzery, podkłady, pudry i korektory 24 kwietnia-29 kwietnia
więc możecie skusić się na niego jeżeli ktoś jeszcze nie korzystał a szuka czegoś dobrego! :)

55 komentarzy:

  1. świetnie że ukrywa też suche skórki, czasem mam z tym problem właśnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go jakiś czas temu i też bylam zadowolona ;) Jest bardzo fajny, ale ja lubię testować wciąż cos nowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przyjemny podkład, miałam dwa opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam i lubię, ale nie zgadzam się z tym, ze nie smuży. Dużo zależy czym nakładamy, ale o smugi też dość prosto. Poza tym lubi podkreślać suche skórki, dziś musiałam go zmywać, bo moje okolice granicy czoło-włosy wyglądały tragicznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kwestia umiejętności nakładania podkładu?:) Jak widać u każdego sprawdza się inaczej, u mnie żadnych skórek nie podkreśla. :)

      Usuń
    2. Może u Ciebie to też kwestia bazy, bo o niej wspomniałaś. Ja zwykle nakładam palcami i niestety w tym jednym miejscu często mam problem. Pędzlem nie jest on aż tak widoczny, ale wtedy nakładam 3 razy więcej podkładu niż palcami.

      Usuń
  5. moja mama go uwielbia, może i ja przetestuję ;)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raz go lubię raz nienawidzę ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję go testować i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety u mnie się nie sprawdził ten podkład :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś szczęściarą, skoro udało Ci się znaleźć podkład idealny :) ja ciągle szukam i nic :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i sprawdzał się bardzo dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowanie wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo to musi być super, ja na razie podkładu nie używam ale będę pamiętać :) zresztą miał bardzo dobrą kampanie reklamową :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawił mnie. Mam swój ulubiony, ale teraz zbliża się ta promocja w Rossmanie i będę testować, ten wypróbuję na pewno ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele osób go sobie chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba sie musze na cos jednak skusic w tym rosmanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam go nigdy, na razie mam pierwszą buteleczkę Revlonu i to jest pierwszy podkład, który mi podpasował, jest świetny. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam mieszane uczucia co do tego podkładu, bo raz go lubię, a nieraz bardzo mnie denerwuje haha :D ale generalnie nie jest zły, choć swojego ideału wciąż szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy go nie miałam.. ciekawe czy u mnie by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety tak długo szukałam podkładu i nie znalazłam i skończyło się na tym że stosuje tylko puder albo Nic. Mam bardzo specyficzny odcień cery i większość podkładów pudrów jest za jasna lub za ciemna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam go już kilka razy, jest bardzo fajny dla mnie na lato, lekki i delikatny. Lubie odcień golden bo w nim są ładne drobinki rozświetlające.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam próbki, ale nie polubiliśmy się
    Teraz stosuję minerały

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za płynnymi fluidami:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś bardzo go lubiłam :) świetnie sprawdzał się na mojej tłustej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post!

    Please click in the Romwe link on my post!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam go!!! czesto do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Używam go aktualnie i nie jestem nim aż tak zachwycona, kryje niedoskonałości i wygląda ładnie na buzi ale tylko przez 2 godziny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam i bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam, nie mam swojego ulubionego podkładu. Używam teraz Affinitone ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam-L'Oreal jest trochę zbyt drogi jak na moją kieszeń, chociaż cena na promocji w Ross może być interesująca:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam n1 i od czasu do czasu używam go będąc u rodziców (dałam go mamie), ale miłości z tego nie ma, niestety najjaśniejszy odcień nadal jest dla mnie ciut za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niestety w drogerii podkładu dla siebie nie znajdę, wszystko za ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurde nie miałam właśnie okazji jeszcze go testować.. a tyle dobrego o nim słyszałam. Chciałam zakupić estee lauder, bo ma pełno pozytywnych komentarzy, ale może loreal pojawi się u mnie szybciej. :))

    Aktualnie u mnie stoją na półce : Krem bb z garniera - klapa, ale przy takiej temteraturze, to jest lekki. Astor oraz Revlon. :)

    Pozdrawiam
    lightbeige.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też go mam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś miałam fluid z L'oreala ale taki średni był ;/ Ale może jeszcze dam mu szansę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio zastanawiałam się czy nie kupić go podczas promocji na kolorówkę w Rossmannie. Jednak wiem, że w tym czasie muszę kupić jeszcze sporo innych produktów, więc wybiorę coś nieco tańszego ;)

    Jednak w przyszłości - na pewno wyląduje on u mnie, ot co!

    OdpowiedzUsuń
  36. jeszcze nie trafiłam na idealny podkład

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam ten podkład ale myśle że, źle dopasowałam kolor dlatego jestem sceptycznie nastawiona;p

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam ale chętnie wypróbuję :) najgorsze dla mnie jest dobieranie odcienia..

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam ale chętnie wypróbuję :) najgorsze dla mnie jest dobieranie odcienia..

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam okazji używać tego podkładu, ale kiedyś będę musiała go wypróbować :) Wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aktualnie też jest to mój ulubieniec! :)
    Używam go już od pewnego czasu i mogę śmiało przyznać, że jeszcze nigdy wcześniej nie zetknęłam się z lepszym podkładem. Pewnie gdyby nie to, iż mam cerę mieszaną, która świeci się w sferze "T" byłby to mój 100% ideał- a tak muszą mu odjąć kilka procent, bo z nadmiernym sebum nie do końca sobie radzi ;))
    Zaś pod Twoją opinią, jak najbardziej się podpisuję i również polecam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam w planach go kupić na promocji w Rossmannie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  43. też go mam tylko w odcieniu W3 jetem mega zadowolona, idealnie stapia się z moją cera i długo utrzymuje się na twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ostatnio nabrałam ochoty na ten podkład, ale jeszcze nie wiem do końca jaki odcień wybrać dla siebie. Nie wiem czy w czasie promocji uda mi się go obejrzeć na spokojnie w Rossmannie, mogłam wcześniej o tym pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Obecnie go stosuję :) w sumie jestem z niego zadowolona, lubię wykończenie jakie daje. Czasem ciężko mi się z nim pracuje, gdyż zostawia mazy i łatwo się odciskają na nim palce po dotknięciu twarzy, ale przeważają plusy. Jest to obecnie mój najjaśniejszy podkład, a już się zrobił deczko zbyt ciemny - jej, ale już dziś złapałam trochę słońca i liczę na to w kolejne dni - przecież dążymy do lata :)

    OdpowiedzUsuń