STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Pink Grapefruit Yankee Candle

niedziela, 12 kwietnia 2015

Kolejną nowością zapachową, którą wam dzisiaj przedstawię jest Pink Grapefruit Yankee Candle od Mydlarni Bajka Mydlana. Wosk wywodzi się z Walentynkowej kolekcji 2015. Czytałam o nim wiele opinii, jedne były zadowalające a drugie nie, jak to przeważnie bywa, lecz ja postanowiłam sama przekonać jak ten zapach przyjmie się u mnie i czy spodoba mi się.

Myślicie, że Pink Grapefruit wart był uwagi?

Od producenta

Odświeżający zapach soczystego, różowego grejpfruta

Za smakiem grejpfrutów nie przepadam, ale zapach cytrusów uwielbiam dlatego zdecydowałam się na ten wosk. Na sucho zapach jest łudząco przypominający do rozkrojonego, świeżego grejpfruta czyli tak jak podaje producent. Po odpaleniu również jest bardzo przyjemny, orzeźwiający, kwaskowaty i słodki. Nie wiem czemu tak wiele osób porównywało go do kostki toaletowej, mi w ogóle on jej nie przypomina. Rzeczywiście jest intensywny i długo utrzymuje się w pomieszczeniu ale moim zdaniem to jego zaleta. Wchodząc do swojego pokoju mam wrażenie, że ktoś dopiero zaczyna obierać i jeść cytrusa. Jak widać nie trzeba wcale kupować grejpfruta aby rozkoszować się jego zapachem, wosk Pink Grapefruit jest jego idealnym zamiennikiem. Na pewno bardzo dobrze umili czas osobom, które lubią cytrusowe zapachy.


Post powstał przy współpracy z Mydlarnia Bajka Mydlana
Jeżeli jesteście zainteresowani ofertą mydlarni to zapraszam na stronę internetową oraz allegro
Poza woskami Yankee Candle mydlarnia oferuje również świece YC, masła do masażu, mydła ręcznie robione, olejki, sole, muffinki i desery do kąpieli oraz wiele innych produktów.

Strona internetowa

Allegro
A czy wy mieliście wosk Pink Grapefruit?

36 komentarzy:

  1. Myślę, że polubiłabym ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam YC. Zapach na pewno spodobał mi się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubie neistety tych zapachow ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię cytrusowych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam cytrusowe zapachy, więc dla mnie pewnie byłby to strzał w 10 :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam lubię wszystko co pachnie, więc na pewno byśmy się polubili z grejpfrutem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja uwielbiam wszystko co grejpfrutowe :) soki, owoc, lody ciekawe jak ten zapach :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosną i latem taki zapach na pewno by mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam tego zapachu, mialam inne. Firma Yankee Candle ma taki wybor ze czesto ciezko jest sie zdecydowac. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam, mam go i czeka na palenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetn! i musi pewnie pieknie pachnieć.. Aż by się chciało zjeśc powietrze w pokoju :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie bym go polubiła, lubię większość owocowych zapachów od YC :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja też uwielbiam cytrusowe zapachy i jestem ciekawa jak grapefruit by mi pachniał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pewna, że by mi się spodobał zapaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym wolała coś słodszego, ale cytrusy na wiosnę to w sumie też fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem fanką grejpfruta, raczej lubię słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woski mnie nie interesują, ale grejpfruty lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. od dawna kuszą mnie woski z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach na wiosnę/lato wydaje się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak nie znosze grapefruita tak jego zapach uwielbiam wiec sądze ze i mi ten wosk przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie świeże, soczyste zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Woski i świece kojarzą mi się z ciężkimi i mocnymi zapachami. Muszę kiedyś wypróbować orzeźwiający zapach cytrusa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jego zapach, wiec jak najbardziej przydałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem tego zapachu, na teraz byłby idealny :)
    Ale póki co muszę zużyć to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. To zapach dla mnie, lubię cytrusy :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam ten wosk, podobał mi się, ale raczej nie kupię go ponownie. Jest ciekawy, ale YC stworzyło wiele ciekawszych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem ogromnym fanem wszystkiego co grejpfrutowe, podejrzewam, ze ten wosk również przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń