STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Sweet strawberry

sobota, 28 marca 2015

 Wspominałam już wcześniej, że bardzo polubiłam woski Yankee Candle a moja kolekcja powiększa się o różne zapachy. Zawsze zamawiałam je przez internet, ale niedawno nadarzyła się okazała i miałam możliwość dotknąć, powąchać i wybrać taki wosk, którego spodobał mi się zapach, a nie musiałam kierować się jedynie opisem. Tym razem wybrałam sweet strawberry!

Jak myślicie, czy sweet strawberry był dobrym wyborem?

Od producenta

Truskawki z domieszką truskawek bogato przyprawionych truskawkową esencją.
Przepis na letni deser idealny - delicję, która zadowoli najbardziej nawet wybrednego łakomczucha, która nierozerwalnie kojarzy się z początkiem lata i która skrywa w sobie ogromną, aromaterapeutyczną moc. 

Uwielbiam truskawki, kojarzą mi się z wakacjami, ze słońcem, koktajlami i sorbetem truskawkowym. Dobrze jest przywołać ciepłe wspomnienia, dzięki pięknemu zapachowi. Zapach wosku, który wam dzisiaj przedstawiam pachnie truskawkowymi żelkami Haribo! Może kojarzycie, mają kształt malutkich truskawek i smakują przepysznie! A ten wosk idealnie odzwierciedla ten przesłodki zapach. Jeszcze jako nieodpalany jest cudowny, a po włożeniu go do kominka możemy rozkoszować się przesłodkimi nutami, które wypełniają nasz cały pokój. Zapach jest naprawdę przyjemny, do tego intensywny i nie duszący. Mnie zachwycił i chętnie do niego wracam.

Wosk dostępny jest na: Goodies Sweet Strawberry
Wszystkie kategorie: 100 yankee candle

A czy wy mieliście Sweet Strawberry?

44 komentarze:

  1. Oj nie lubię takich zapacjhów, ja się czaję na cytrynkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam, myślę ze czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą truskawkę, ale nie spełniła moich oczekiwań, była owszem ciekawa ale nie była taka jakiej oczekiwałam, dla mnie zbyt słodka, za mało winna i rześka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie zamówić przy najbliższej okazji :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z lepszych wosków jakie miałam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. już od paru dni się przymierzam do tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie zamówić, uwielbiam truskawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy tych wosków jeszcze nie mialam, kuszą :<!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku musi przeslicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ale chętnie wypróbuję :) bo uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach jak najbardziej w moim guście. ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy tych wosków nie próbowałam, muszą bajecznie pachnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Martwię się, że gdybym poczuła zapach tej świeczki mogłabym ją zjeść hahaha, uwielbiam truskawki. Przyznam się bez bicia, że nigdy nie miałam żadnej świeczki YK ale tak bardzo wszyscy je zachwalają, że nie wykluczam, że nigdy nie kupię. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli to zapach prawdziwych, świeżych truskawek to muszę go mieć! :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że się sprawdził :) Musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam YC, również polubiłabym ten zapach.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę go mieć ! Zapisuję na listę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kuszą mnie te kominki, niestety mój kot za bardzo się nimi interesuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Żadnego wosku w życiu nie miałam, ale truskawki bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskawkowy wosk, to musi być cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Truskawki uwielbiam, ten zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musi ładnie pachnieć :D Również lubię truskaweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam go, ale jeszcze nie testowałam go. Myślę, że polubię się z nim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go gdzieś w zapasach, ale jeszcze nie paliłam, trzeba to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest to jeden z niewielu wosków które wypróbowałam, a zapach bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wczoraj miałam go w ręku ale wybrałam hibiskusa;D
    Pozdrawiam i obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam kawałek w swoich zbiorach, będę musiała sprawdzić jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie miałam,ale uwielbiam truskawki,więc zapach jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa jestem zapachu :) I muszę w końcu zaopatrzyć się w te woski!

    OdpowiedzUsuń
  30. na lato wydaje się być idealnym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też uwielbiam truskawkowe zapachy i też go kupiłam ale jak na razie jeszcze nie miałam okazji wypróbować. Jestem w fazie testowania zapachu mango

    OdpowiedzUsuń
  32. oooo ten zapach by mi spasował chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ojej truskaweczka! :D kocham zapach ten xd

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie bym usiadła przy tym kominku i rozkoszowała się zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pretty outfit! I love that lace top so much! And your jeans are a perfect fit! <3, we are coupons website: coupons, amazon coupons, clothing coupons and so on.

    OdpowiedzUsuń
  36. nie miałam jeszcze ;) ale truskaweczki <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Tego wosku niestety nie miałam okazji wąchać, ale zapach brzmi bardzo ciekawie. Idealnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam truskawkowy zapach więc zapewne byłby to mój faworyt, :D Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie woski nie wciągnęły i dobrze, bo portfel nie cierpi :D

    OdpowiedzUsuń