STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Mandarine&Buttermilch

niedziela, 15 marca 2015

 Coraz częściej na blogach pojawią się sole do kąpieli o różnych zapach i z różnych firm. Ja osobiście dawno z niej nie korzystałam. Jestem zwolenniczką płynów do kąpieli. Tak zostałam zachęcona postami, że sama w końcu postanowiłam skusić się na kąpiel w soli z Isany. Nie chciałam kupować pełnowymiarowego opakowanie, więc skusiłam się jedynie na saszetkę o pojemności 80g.

Sól do kąpieli Isana o zapachu mandarynki i maślanki

Opakowanie, szata graficzna i zapach

Sól umieszczona jest w 80-gramowej saszetce, która z łatwością otwiera się. Ma bardzo ładne i przyjemne dla oczu opakowanie. Pływająca mandarynka w maślance bardzo zachęca do zakupy akurat tego wariantu. Zapach czuć już przez same opakowanie, a po otworzeniu jest jeszcze intensywniejszy. Owocowy, od razu kojarzący się z mandarynką. Sól jest w kolorze pomarańczowym, ma postać drobnych kryształków, które od razu po wsypaniu do wody barwią ją na kolor pomarańczowy. Dodatkowym plusem jest to, że zapach unosi się jeszcze w czasie kąpieli przez kilka dłuższych minut. Na ciele jest już nie wyczuwalny, ale na tym mi nie akurat nie zależało. Niby to tylko mała saszetka a jak potrafi umilić kąpiel i zrelaksować ciało!

Skład
maris sal, sodium hexametaphosphate, sodium methyl oleoyl taurate, parfum, silica, citrus reticulata peel oil, CI 15510, CI 15985, limonene, linalool, citral

Bardzo dobrze jest powrócić czasami do soli, bo przecież jak już wiadomo sól wpływa relaksująco i leczniczo na nasze ciało. 

A wy korzystacie z soli do kąpieli? :)

43 komentarze:

  1. Bardzo lubię sole do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie lubie soli do kapieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię sole do kąpieli, szkoda że nie mam wanny..

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam długie kąpieli w wannie z sola:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam wanny, więc niestety takie przyjemności u mnie odpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz mam isana sol o zapachu limonki i bambusa :) czeka na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wypróbuję :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tę sól i wprost ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, należy nam się trochę luksusu :D A opakowanie rewelacja - zużywamy i z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te saszetki ! Pokochałem najbardziej trawe cytrynową i chyba bambusa... ahh

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach mandarynek jeśli chodzi o produkty do kąpieli/ pod prysznic. Myślę,. że przypadłaby mi ta sól do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też wolę olejki do kąpieli, ale te sole barwiące wodę też mnie kuszą :) Muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie korzystam z takich rzeczy bo nie mam wanny, tylko kabinę prysznicową ;) Ale to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. o kurczę! muszę to mieć :)
    połączenie tego z płynem do kąpieli o zapachu truskawkowym - to będzie to! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam tą o zapachu melisy i jałowca :) Tej jeszcze nie miałem, ale mandarynka zachęca ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te sole do kąpieli ;) często po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie spotkałam się nigdy z solą zapachową w saszetce, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię sole, miałam z Apisa super sól jaśminową ach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zapach mandarynki. Kojarzy mi się z wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię sole ;) ciekawa jestem zapachu ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam te sole do kąpieli :) Ten zapach czeka u mnie w kolejce do użycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzadko używam soli do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Soli do kąpieli czasem używam, ale żadnej z Isany jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musi ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam sole do kąpieli, ale tej akurat jeszcze nie miałam ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Także jestem zwolenniczką takich saszetek, w razie czego gdyby zapach nie podszedł szybko sie zużyje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja przepadam za solami do kąpieli, najbardziej lubię te z dodatkiem olejku lawendowego, odprężenie na maksa ...:) Mandarynkowa musi również pięknie pachnieć:)! Chętnie się na nią skuszę będąc w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jasne, że korzystamy. Lubię takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię sole do kąpieli tylko wsypuję zawsze dużą ilość więc taka saszetka wydaje się zbyt mała.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię kąpiele z solami, są naprawdę relaksujące ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie widziałam tego płynu do kąpieli w Rossmannie :) Bardzo lubię produkty do kąpieli z solą, która działa na mnie relaksująco ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba mam ją nawet w domu, ale nie próbowałam jej jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie mi przypomniałaś, że mój mi się skończył i muszę kupic coś nowego i innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam zapach mandarynki :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Małe,a cieszy :) Fajnie tak sobie umilać kąpiel, ja ostatnio stawiam na kule do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba się skuszę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń