STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

I love... Coconut&Cream

wtorek, 3 marca 2015

Dzisiaj przedstawię wam mojego kolejnego ulubieńca! Nic wcześniej nie miałam z tej firmy, ani nawet w jakiś sposób się nią nie interesowałam. Lecz gdy miałam przyjemność wypróbować krem do rąk, który wam dzisiaj przedstawię, to zmieniłam zdanie. Stałam się szczęśliwą posiadaczką kremu o zapachu kokosa i bitej śmietany! Brzmi pysznie, prawda? :) Pewnie jak dla większości osób, tak samo i dla mnie pora jesienno-zimowa jest ciężkim okresem dla skóry, a u mnie przede wszystkim dla dłoni więc zawsze muszę mieć przy sobie coś, co je nawilży a jednocześnie będzie ładnie pachnieć. A ten krem spełnia wszystko, to czego oczekuję.



























I love... Coconut&Cream. Próbowałam zorientować się z jakiej edycji pochodzi ten krem ale nie dowiedziałam się zbyt dużo. Wyprodukowany został w Wielkiej Brytanii. Ma działanie nawilżające, przeznaczony jest do skóry suchej i normalnej. Na polskiej stronie douglasa z tej serii dostępny jest jedynie krem do ciała. Stacjonarnie jest znacznie większy wybór, również w innych wariantach zapachowych. Mój został kupiony w niemieckim Douglasie i kosztował ok. 4€/75ml.

OD PRODUCENTA

Kokos i bita śmietana. Ucieknij do raju. Egzotyczna eksplozja tropikalnego koktajlu słodkiego kokosa i aksamitnej śmietanki sprawią, że przeniesiesz się na swoją wymarzoną, idylliczną plażę. 

























Standardowa tubka z zatrzaskiem wykonana z miękkiego materiału jak w większości kremów do rąk, dodatkowo bardzo poręczna, nie zajmuje dużo miejsca np. w torebce bo ma jedynie 75ml. Szata graficzna prosta, biała, z niebieskim sercem i widocznym napisem I love... Coconut&Cream, z informacją, że jest to balsam/krem do dłoni. Smell delicious  feel delicious. Słowa idealnie podsumowują ten krem. Zapach jest cudowny! Bita śmietana jest słodka a w połączeniu z kokosem tworzą idealne połączenie. Ogromnym plusem jest to, że zapach utrzymuje się długo. Konsystencja biała, gęsta, ale dobrze się rozprowadza, szybko się wchłania, nie pozostawiając żadnego filmu, a jednocześnie bardzo fajnie nawilżając dłonie. Lubię konkretne nawilżenie więc zazwyczaj wyciskam go dużo przez co zapach jest intensywniejszy i wyczuwalny jeszcze dłużej, a zdarzało się nawet, że osoby siedzące obok zastanawiały się skąd wyczuwają kokos. :) Skład może nie należy do najlepszych, ale krem sprawdza się. Jest już na wykończeniu i z wielką chęcią wypróbuję inny wariant zapachowy. Mam nadzieję, ze nadmiar kokosa w kosmetykach nie znudzi mi się.

SKŁAD












A czy wy mieliście kosmetyki I love Coconut&Cream lub innej wersji? :)


45 komentarzy:

  1. Najważniejszego nie pokazałaś-konsystencji, chciałabym zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. kokos i bita smietana - zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze powiedziawszy pierwszy raz spotykam się z tym kremikiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie kokosowe zapachy zaczynają strasznie męczyć po jakimś czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokos i bita śmietana? O jezusku...koniecznie muszę wypróbować. Nigdy nie spotkałam się z tym kremem :(

    OdpowiedzUsuń
  6. dla zapachy chyba kupiłabym mimo tej parafiny w składzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kokosowe kosmetyki
    w kremach do łapek, czy tez balsamach
    parafina mi nie straszna

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokos to jeden z moich ulubionych zapachów kosmetyków, więc czuję, że moglibyśmy się polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zapach kusi, skład już niekoniecznie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki o zapachu kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ale opis zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kojarzę tej firmy. A zapach mnie nie kusi - nie przepadam za kokosem w kosmetykach :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Firmy nie kojarzę, ale kocham kokosy więc będę musiała to zmienić! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz w życiu słyszę o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kokos. Chcę ten krem :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. O pierwszy raz widze ten krem. Ale sład nie jest zbyt przyjazny. Przynajmniej nie dla mnie :)

    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Kompletnie nie kojarzę tej firmy :) Mogłabym wypróbować ten krem, ale w innym wariancie zapachowym, bo nie lubię kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej firmy i nigdy nic od nich nie miałam, ale kremik mógłby być ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nic nie miałam z tej firmy ale chciałabym ;) podobają mi się ich opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zapach bardzo kuszący, tylko pewnie z jego zakupem to problem :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapaszki kokosowe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapach kokosu, ale pierwszy raz słyszę o bitej śmietanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Brzmi nie tylko pysznie, ale bardzo pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O rany, ten kremik musi być wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie zapachy, ale tej firmy nie znam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic mi ta firma nie mówi, ale zapach chyba by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale juz wiem, ze by mi się spodobał, bo lubię kokosy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię kokos w kosmetykach, ale osobiście wolałabym zwykły olej kokosowy, niż ten produkt z takim kiepskim składem .

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam kokosowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam tego kremu. Często zapominam o kremach do rąk ale coś czuję, że z tym bym się polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz widzę. Kokosów nie lubię, a więc nie zdecydowałabym się na tę wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Musi świetnie pachnieć :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w romwe w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz go widzę ale za sam zapach brałabym w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Na pewno cudownie pachnie !
    Ciekawy ten kremik ;))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie używałam kosmetyków owej marki, aczkolwiek kuszą mnie do kupna. Jestem niesamowicie ciekawa ich działania, jak i zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam nigdy, ale bardzo ciekawi mnie zapach tego cuda! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam, ale dla samego opakowania bym go zamówiła :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe, nie znam marki, ale sam zapach...podobnie mam z niektórymi kosmetykami Farmony:)

    OdpowiedzUsuń
  43. o rany to musi mieć suuuuper zapach...uwielbiam kokosowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń