STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Yankee Candle Black Coconut

piątek, 6 lutego 2015

Dzięki darmowej dostawie w grudniu udało mi się zamówić moje pierwsze woski Yankee Candle. Bałam się troszkę, że nie uda mi się trafić w zapachy. Było jednak inaczej i każdy wybrany wosk został już prawie wykończony dlatego dzięki kolejnej darmowej dostawie 26 stycznia udało mi się zamówić nowe woski z mojej WISHLISTY 2015. Cieszę się, że okazja nadarzyła się tak szybko, bo niestety stacjonarnie nie mam dostępu do nich, więc zamówienie złożyłam na stronie GOODIES.

OD PRODUCENTA

Wosk pochodzi z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe.

Jestem wielką fanką kokosa, więc wiadomo dlaczego wybrałam właśnie ten zapach. Preferuję słodkie zapachy, a ten wosk jest troszkę inny od tych, które miałam. Po odpaleniu zapach bardzo szybko zaczyna rozprzestrzeniać się po pokoju otulając nas przyjemnymi nutami. Zapach kokosu jest tutaj znacznie inny niż te z którymi miałam do czynienia. Ani mocny ani delikatny, to także nie jest typowy kokos, a taki egzotyczny jakby pinacolada. Przyjemny, nie mdły z nutą słodkości. Ja aromatów kwiatowych nie wyczuwam i całe szczęście bo niestety nie są dla mnie. Wosk bardzo przypadł mi do gustu i na pewno jeszcze kiedyś do niego wrócę. 

Cena tarteletki to 7zł


Dokonywałam drugi raz zakupu w sklepie Goodies i jestem bardzo zadowolona.
Polecam ten sklep jeżeli ktoś z was nie jest pewien skąd zamówić woski.

Tutaj dostępny jest wosk: Black Coconut
A tu znajdziecie cały asortyment: Yankee Candle

Mieliście ten wosk? A może macie swoje ulubione zapachy Yankee Candle? 


53 komentarze:

  1. Mam w planie zakupić taki wosk, ale niekoniecznie o zapachu kokosa :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. boję się tego drzewa cedrowego, ale zapach kokosa uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że zapach jak najbardziej trafiłby w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba tylko ja nie miałam tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam, ale widocznie czas to zmienić! :)

      Usuń
  5. To byl mój pierwszy wosk YC i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem czy spodobałbym mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mam twierdzi, że zapach ten jest pogrzebowy:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprawdze na pewno przy njablizszej okazji! Bo lubie kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tego nie miałam choć chętnie wypróbuję bo jest o nim wiele pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ah, kuszą mnie te yankee z każdej strony! a ja jeszcze żadnego wosku nie miałam- chyba musze sobie przy okazji gdzieś zamówić choć jeden, żeby zobaczyć o co ten cały szum haha :) obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach kokosa mnie akurat nie kusi, nie jestem fanką, ale YC uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kokosa nie znosze,ale milego relaksu przy tym zapach u:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten zapach, nigdy nie miałam okazji go powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa jestem tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kokosowe zapachy, więc czuję, że ten przypadłby mi do gustu. ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. CIEKAWY ZAPACH, jeszcze nie używałam wosków tylko olejki

    OdpowiedzUsuń
  17. Woski uwielbiam a ten kokosowy podarował kiedyś bratowej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę go wreszcie zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam "próbkę" tego zapachu, ale dla mnie był zbyt duszący.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zamówiłam ostatnio świeży zapach - Fluffy Towels ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kokos ale bardziej do wdychania:-)wolę cytrusowe zapachy:-)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:-)
    http://edytaspisak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że miałby szansę mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapach dość specyficzny jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę czuję, że muszę go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie to kokos bez kokosa, ale i tak go bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Niedawno kupowałam koleżance woski i sama się w nich zakochałam, dlatego mam zamiar zakupić kominek i będę się bawić zapachami :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja właśnie nie lubię zapachu kokosa, więc zapaszek nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię kokos ale na taki zapach nie zdecydowałabym się za bardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nigdy nie zamawiałam takiego wosku, ale mam coraz większą na niego chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kokosowe zapachy lubię, więc na pewno przypadłby mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawi jesteśmy tego zapachu :):)

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam ten zapach ale są fajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja także uwielbiam kokos więc coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również jestem wielką fanką kokosa. :) Ten woski pewnie też przypadł by mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zamawiałam kiedyś woski z tej strony i byłam zadowolona. Nie lubię zapachu kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba muszę się przeprosić ze swoim kominkiem :p

    OdpowiedzUsuń
  37. tego zapachu nie znam ale marzy mi się truskawkowy :)

    miscellaneous-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Akurat tego zapachu nie miałam, ale bardzo lubię aromat kokosów, więc przy najbliższej okazji sobie go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jej super :*

    pozdrawiam :)

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uwielbiam amber moon i dosyć często go kupuję:-)

    OdpowiedzUsuń