STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Cocos & Nektarine

piątek, 13 lutego 2015

Dzisiaj przyszedł czas na przedstawienie wam kolejnego produkt marki Balea. Tym razem wybrałam jeden ze swoich ulubionych kosmetyków. Żel o zapachu kokosa i nektarynki, z którym miałam styczność po raz pierwszy kilka miesięcy temu i od tamtej pory stał się moim ulubieńcem! Jedyny minus, że kosmetyki tej firmy nie są dostępne stacjonarnie, ale cieszmy się, że istnieją drogerie internetowe i rodzina za granicą!




Piękna, kolorowa i zachęcając szata graficzna żelu Balea bardzo przyciąga wzrok. Znowu pojawia się kokos, który tak bardzo uwielbiam! Dodatkowo widzimy kawałek nektarynki. Bardzo ładne połączenie bieli z niebieskim. Proste, klasyczne opakowanie, zamykane na standardowy, plastikowy zatrzask o pojemności 300ml za ok. 0,50€. Tyle dobroci za taką cenę! Przepiękny, egzotyczny zapach, w którym o dziwo nie króluje kokos a tym razem nektarynka. Kokos jest wyczuwalny minimalnie. Zapach od razu skojarzył mi się z sokiem z Hortexu "rajski kokos". Połączenie jest genialne i intensywne! Konsystencja jest średniej gęstości, taka kremowa, żel bardzo dobrze pieni się i oczyszcza skórę. U mnie sprawdza się świetnie, nie przesusza skóry, nie uczula a jedynie świetnie pielęgnuję! Zachęcam wszystkich do kupna, jeżeli lubicie egzotyczne zapachy.

SKŁAD












A czy wy mieliście ten żel? 
A może macie swoje ulubione żele Balea? :)

42 komentarze:

  1. dlaczego ja go nie widziałam w d&mie?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam tego żelu, ale chętnie bym wypróbowała! Poza tym zdjęcia wyszły naprawdę prześliczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie rzeczywiscie przyciaga :) jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnego żelu tej marki, a kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez nic nie miałam z tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  6. W Polsce można go chyba dostać jedynie przez internet? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za kokosem, ale ciekawi mnie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapaszek musi być przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Balea, a wszyscy mnie nimi kuszą. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna ciekawi mnie zapach tej wersji, muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach z pewnością by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak więc mam już kolejną rzecz do listy zakupowej przy okazji zagranicznej wycieczki ;) Lubię różne żele do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealne połączenie, mmmm chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam go w zapasach,ale kusi i chyba wyciągnę szybciej niż myślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam już jeden żel Balea i zapach mnie zachwycał ;) ten pewnie też by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie kiedyś żele z tej firmy bardzo kusiły,a teraz już jakoś mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że ta firma w PL nie jest dostępna, a same dobre recenzje na jej temat słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale szalone połączenie zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam jeszcze okazji go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze widzę :) W dodatku tani :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam nic z tej marki ale mam nadzieję że w końcu uda mi się coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam nic z tej marki ale mam nadzieję że w końcu uda mi się coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam go, ale krótko bo porwał mi go narzeczony ;D Zapach rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja uwielbiam żele z balea i u mnie pod prysznicem są prawie wszystkie rodzaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Musi naprawdę cudownie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię kosmetyki o zapachu KOKOSA :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mandarynkowy z delikatnym peelingiem :) Obecnie u mnie w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  28. patrząc na ceny na allegro czy w sklepach internetowych a oryginalną cenę wierzyć mi sie nie chce ... tak zdzierają z nas kase : /

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwilbiam zapach kokosa..musze wyprobowac :)
    Sciska goraco
    Kate Wo I Polskie Blogi Kobiece na Swiecie

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam ten żel i bardzo przypadł mi on do gustu :) Lubię żele Balea, ot co!

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda że nektarynka podbija zapach, bo ja bardzo lubię kokos :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żele Balea na prawdę są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  33. planuję zrobić zakupy Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie miałam żadnego żelu Balea ale planuję to kiedyś zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapachy żeli Balea są cudowne.

    OdpowiedzUsuń