STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Cioccolato e Cheratina

wtorek, 10 lutego 2015

Jakiś czas temu przechodziłam manię na kosmetyki o zapachu czekoladowym. Ze względu na to, że mam bzika na punkcie swoich włosów zaczęłam krążyć po całym allegro w poszukiwaniu czekoladowej maski do włosów! Chciałam kupić coś innego, coś czego jeszcze nie miałam. Przeglądając widziałam masę czekoladowych odżywek z kallosa, joanny, bingospa i bielendy. Niestety styczność z tymi firmami już miałam więc nie kusiły mnie, a poszukiwania trwały dalej do momentu aż znalazłam Maschera Cioccolato e Cheratina.


























Jest to maska odbudowując z czekoladą i keratyną firmy Allwaves professionnelle. Zakupiona na allegro za ok. 23zł - 1L. Tak bardzo poszukiwałam czegoś konkretnego, że znalazłam. Opakowanie jak w większości odżywek tego typu, lecz te jest wykonane z masywniejszego materiału, nie wygina się, tak jak w przypadku kallosa. Ma bardzo dobre zamknięcie, które zakręca się bez problemu i odżywka nie wycieka. Pierwsza styczność z zapachem, czekoladowy, może nie taki jak chciałam, wiadome nie do końca da się odtworzyć zapach prawdziwej czekolady, ale jest ładny, dosyć słodki i przyjemny dla nosa. Każdy kto miał styczność u mnie po raz pierwszy z tym zapachem był mile zaskoczony. Konsystencja maski gęsta, nie spływa z dłoni ani z włosów w czasie nakładania, dodatkowo bardzo dobrze się rozprowadza.














OD PRODUCENTA:

Maska odbudowująca z czekoladą i keratyną stworzona z ekstraktów kakao i keratyny, działa głęboko, odżywiając i uelastyczniając włosy. Nadaje im niezwykłą miękkość, nie powodując obciążenia. Aktywne związki przedostają się do wnętrza włosa, nadając mu połysk i witalność. Maska ułatwia rozczesywanie włosów a dzięki swojej lekkiej konsystencji nadaje się do codziennego użytku.

Producent zaleca aby nałożyć niewielką ilość maski na wilgotne włosy. Delikatnie wmasować na całej długości aż po same końcówki. Ja nakładam według własnego uznania, raz trzymam 5 minut, innym razem 30 minut w zależności od tego ile mam czasu i jaką mam ochotę. Efekt po jest naprawdę fajny, włosy dobrze się rozczesują, są gładkie, lśniące, nie obciążone a zapach utrzymuje się nawet do następnego dnia. Cóż, mam tą odżywkę tak długo że strasznie mi się znudziła, zapach nie jest już taki fajny jak na początku. Najpierw używałam jej bardzo często, a teraz rzadko, mimo użytkowania wydaje mi się, że ta odżywka to "studnia bez dna", jest i jest. Wcześniej tylko ja ją używałam, potem dołączyła siostra a teraz najczęściej używa ją moja mama. Ogólnie sprawdza się bardzo dobrze, często służy mi jako dodatek do różnych domowych maseczek.

SKŁAD
















Czy ktoś z was miał maskę tej firmy? 
A może macie swoje ulubione kosmetyki do włosów o zapachu czekolady?:)

37 komentarzy:

  1. ja mam obecnie za krotkie wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna maska, marka nie jest mi znana kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem wogóle co to za firma :D
    Ciekawe jaki ma zapach.. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czekoladowe kosmetyki więc ten też bardzo mi się podoba :) Z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czekoladowego Kallosa, ta tez fajna się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam takie chciejstwo ja Ty i wybrałam jakiś czas temu maskę z kallosa czekoladową, zapach ma świetny ale niestety działanie słabe, wolę wersję keratynową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale taki wielki baniak też by mi się szybko znudził ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy, bardzo fajny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, ale miałam ostatnio czekoladową maskę do twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale miałam ostatnio czekoladową maskę do twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam nigdy o niej :) ja używam Kallosa z keratyną i bardzo go sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze kosmetyków do włosów o zapachu czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje się rzeczywiście fajna ;) I ta czekolada jak kusi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki o zapachu czekolady, szczególnie zimą się u mnie fajnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej maski lecz zapach czekolady wydaje się zachęcający .

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz o niej słyszę
    ale już dla samego zapachu bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam czekoladowego olejku do ciała i czasami miło położyć się w takim zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Yes, I follow you on gfc #76, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obecnie mam szampon czekoladowy bingospa ale kompletnie nie przypomina zapachu czekolady :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obecnie mam szampon czekoladowy bingospa ale kompletnie nie przypomina zapachu czekolady :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czekoladowe zapachy w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie zna ale cena całkiem oK ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze obawiam się kosmetyków, których zapach ma przypominać jakieś słodycze. Tym bardziej, że aromat czekolady trudno jest podrobić ;)

    A owego kosmetyku, jak i firmy, nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej ja to bym się na taką skusiła, bo uwielbiam czekoladowe kosmetyki! Ale koniecznie z kimś na pół, bo nie cierpię takich wielkich produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Marka jest dla mnie niedawnym odkryciem!! :) O ich kosmetykach czytałam niedawno na różnych stronach. Dużo kosmetykach bardzo mnie zaciekawiło. Kto wie, mozekiedyś się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :) Kusząca ta maska :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam, ale wygląda ciekawie :)
    Pozdrawiam,
    zapraszam do siebie
    www.karo-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń