STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Zestaw fruttini - Coca Banana

środa, 7 stycznia 2015

Po ponad dwutygodniowej przerwie przychodzę do was w końcu z nowym postem. Przez ostatnie dni nie miałam możliwości aby dodać cokolwiek na bloga, ze względu na brak czasu. Jedynie udało mi się w krótkiej, wolnej chwili przeglądnąć blogi, które czytam i obserwuję. Przez najbliższe dni postaram się wszystko nadrobić. Dziękuję za pozostawione komentarze pod ostatnim postem i liczne odwiedziny na blogu. Również chcę życzyć wam Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. :)

W dzisiejszym poście przedstawię wam zestaw fruttini Coca Bana, w którego składa wchodzą żel pod prysznic i peeling do ciała o kokosowo-bananowym zapachu. Kosmetyki, które dostałam zostały zakupione w niemieckiej drogerii. U nas nigdy nie widziałam tych produktów, po otrzymaniu ich sprawdziłam, ze są dostępne w drogerii internetowej i chyba niektóre kosmetyki tej firmy są w drogerii Hebe i Natura.


W poprzednich postach wspominałam, że jestem fanką kokosa a jednocześnie słodkich kosmetyków pielęgnacyjnych. Także te kosmetyki mogę zaliczyć do moich ulubionych, bo zawierają kokos, banan i są słodkie. Do tego mają piękną szatę graficzną i same plusy.

KOKOSOWO-BANANOWY ŻEL POD PRYSZNIC

Zacznę najpierw od tego cudeńka. Jest to koksowo-bananowy żel pod prysznic. Zawierający naturalny ekstrakt z mleczka kokosowego, przyjazne skórze lipidy, witaminy B3, B5, łagodny kompleks pielęgnacyjny oraz zapewnia nam 24 godzinny efekt gładkości i nawilżenia skóry, tyle od producenta. Jak dla mnie żel zawiera same plusy, ma bardzo ładną szatę graficzną, rzucający się w oczy kokos, dodatkowym atutem jest silikonowy zaworek, który ułatwia aplikację i to że żel nie osadza się w ogóle na ściankach, a równomiernie wydostaje się z buteleczki. Żel ma fajną, dosyć gęstą, kremową konsystencję, ślicznie pachnie kokosem, delikatnie zaciąga bananem, po kąpieli jeszcze troszkę utrzymuje się na ciele, dobrze pieni się, oczyszcza skórę, najważniejsze nie wysusza jej a bardzo dobrze nawilża. Jedyny minus to, jednak znalazł się, to to, że zaczyna mi się już kończyć. Na pewno zdecyduję się na niego po raz kolejny.

Cena w drogerii internetowej waha się od: 12 do 14zł

 SKŁAD


KOKOSOWO-BANANOWY PEELING DO CIAŁA



Kokosowo-bananowy peeling do ciała z mikrocząsteczkami bambusa. Zawiera naturalne ekstrakty, lipidy, witaminy B3 i B5, tyle od producenta. Tutaj też pochwalę. Piękna szata graficzna i przyciągający wzrok kokos. Peeling umieszczony jest w miękkiej tubce zamykanej na zatrzask, podobnie jak większość balsamów do ciała. Łatwy i wygodny w aplikacji. Przyznam, że to jeden z lepszych peelingów, z których korzystałam. Jest to przyjemna, delikatna i pięknie pachnąca ścierka do naszego ciała. Peeling delikatnie oczyszcza i usuwa naskórek. Pozostawia naszą skórę wygładzoną, sprężystą i gładką. Jest znacznie wydajniejszy niż żel pod prysznic.

Cena w drogerii internetowej waha się od: 13zł do 15zł

SKŁAD
 Uwielbiam ten napis na opakowaniu :)









Czy ktoś z was miał przyjemność korzystać z tych kosmetyków lub z innych tej samej marki? :)

Pozdrawiam! :)

25 komentarzy:

  1. bardzo fajne produkty, szkoda że nie są dostępne w naszych drogeriach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują te kosmetyki, nigdy wcześniej ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten uchwyt przy zakrętce, myślę że pod prysznicem sprawdzi się świetnie
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie się prezentują i ta nuta zapachowa jest mi bliska :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także lubie słodkie zapachy :) z powyższymi nie miałam doczynienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, fajne jest to opakowanie z uchwytem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś spotkałam się z tą firmą, ale było to chyba masło do ciała. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj...Jestem pod wrażeniem - nigdy wcześniej nie miałam styczności z tymi kosmetykami,ale jestem pewna jednego - uwielbiam KOKOSA w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tej firmie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. rozczarowałaś mnie tym, że u nas nie sa dostępne bo bardzo lubię zapach kokosa :)

    jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę, jednak zapach/smak zachęcający ;) No i kokos który zapewne dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice review!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!
      Have a nice day!!!:)))

      Usuń
  14. marka mi nie znana, ale lubię takie połaczenia zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam...
    ale uwielbiam takie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kokosowe kosmetyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej marki. Jestem pewna, że przypadłyby mi do gustu, ponieważ również uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach.:) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.:) Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie wiedziałam takich kosmetyków :) a z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. You have a beautiful blog and I'm follow you)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ich w ogole ale brzmi przyjemnie:)

    OdpowiedzUsuń