STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

WISHLISTA 2015

piątek, 23 stycznia 2015

Teraz przyszła pora na mnie i na moją pierwszą, blogową wishlistę 2015!
Na pewno nie umieściłam na niej wszystkiego co chciałabym mieć, ale są to mniej więcej najważniejsze rzeczy. Troszkę jest tych produktów, jedne będzie pewnie zdobyć łatwiej a drugi nie. Mam nadzieję, że uda mi się je pokazać w przyszłych postach.


1. Balsam do ciała Bath&Body Works - Warm Vanilla Sugar - jestem ogromną fanką słodkich 
kosmetyków. Na ten balsam trafiłam przypadkowo. Lubię słodkie kosmetyki, które utrzymują się dłuższy czas na skórze, a ten balsam do takich należy i podobno pachnie karmelizowanym cukrem, czyli coś idealnego dla mnie. Dlatego ten kosmetyk znalazł się na tej liście.

2. Maska do włosów Kallos blueberry - kilka lat temu miałam po raz pierwszy styczność z maskami kallos, po czasie znudziły mi się i zaprzestałam ich używania. Nowością kallosa jest jagodowa maska do włosów. Niestety nie miałam z nią styczności a dużo osób ją chwali za działanie jak i za zapach, a ze dawno nie korzystałam z kallosa to akurat ta wersja bardzo mnie zainteresowała.

3. Maska do włosów Kallos banana - kolejna maska z kallosa, tym razem o zapachu bananowym, również chwalona za zapach i efekt. Chwilowo jestem takiego zdania, że wszystkie maski z kallosa różnią się jedynie zapachem, dlatego chcę zakupić tą i tą powyżej aby sprawdzić czy nadal tak jest.

4. Olej kokosowy KTC -  początkowo jedynie od Vatiki, a że jestem już pod koniec to w tym roku mam zamiar kupić olej kokosowy KTC 500ml. Jest on bez zapachowy a szkoda, bo uwielbiam kokos. Lecz wiadome, że kupuję go dla efektów a nie dla samego zapachu. Vatikę stosowałam jedynie na włosy, a KTC sprawdza się podobno również w innych przypadkach.

5. Buty New balance KL410KRY - jestem zwolenniczką trampek i od bardzo dawna nie miałam żadnych sportowych butów. Dużo osób chwali tą firmę, a że new balance mają ładnie wyprofilowane buty to w tym roku na wiosnę mam zamiar się na nie skusić. Czerń i czerwień to idealne kolory.

6. Wosk Kringle Candle - jabłkowy pączek Atkinsa  i 7. Wosk Kringle Candle - gorąca czekolada - ciężko jest sugerować się opiniami innych na temat wosków dlatego jak już kupuję to według własnego uznania. Z kringle candle miałam styczność po raz pierwszy w grudniu gdy otrzymałam wosk w prezencie. Zapach został trafiony, do tego jest trwały i starcza na długo. Zdecydowanie lepsze od Yankee Candle. Wszystko możliwe, że wybór zapachu może ulec zmianie.






























8. Gumki Invisible - mam gęste włosy i zawsze potrzebuję solidnie wykonanych gumek, które po kilku użytkowaniach nie rozerwą się. Dużo osób je chwali, że nie wyrywają włosów i są naprawdę dobre. Szkoda mi moich włosów, bo zawsze jest ich pełno na gumce więc mam zamiar nabyć invisible, ogromny plus, że mogę dostać ją w Hebe.

9. Wosk Yankee Candle - black coconut i 10. Wosk Yankee Candle - pink sands - bardzo lubię umilać sobie czas przy zapachach Yanke Candle. Moja kolekcja jest mała, obecne woski się kończą dlatego niedługo mam zamiar kupić dwa, które wybrałam.

11. Hakuro H52 - pędzel do podkładu, różu i bronzera i 12. Hakuro H18 - pędzel do podkładu
Zawsze używałam gąbeczek, a w tym roku przyszła mi ochota na pędzle, czytałam dużo pozytywnych opinii na temat Hakuro i stawiam na tą firmę. Mam nadzieję, że wybór tych pędzli będzie dobry.

13. Converse Chuck Taylor All Star Tri Zip Navy - zwolenniczka trampek, z sezonu na sezon pojawia się coś nowego. Dlatego w tym roku mam zamiar dokonać zakupu trampek converse z nowej, jesiennej kolekcji, która różni się troszkę od standardowych wzorów.

14. I love coconut & cream, krem do ciała - niedawno z tej samej wersji otrzymałam krem do rąk i się w nim zakochałam, jeżeli krem do ciała jest taki sam to poproszę!

15. Fruttini Coco Banana - kokosowo-bananowy spray do ciała - z tej firmy mam peeling, balsam i żel pod prysznic, jestem strasznie zadowolona bo pięknie pachną więc do mojej kolekcji brakuje tylko kokosowo-bananowej mgiełki do ciała.

16. i 17. Bomb Cosmetics babeczki do kąpieli: maślana  coconut creme i kremowa francuski szyk -

jestem ogromną fanką kosmetyków pielęgnacyjnych do kąpieli i uwielbiam takie perełki, a bomb cosmetics ma wspaniałą kolekcją. Są to przykładowe babeczki, bo wiadome wybór może ulec zmianie ze względu na dostępność a również nowości.

I tak właśnie prezentuje się moja wishlista 2015

A wy macie już zrobione swoje wishlisty? :)

37 komentarzy:

  1. U mnie na liście też znalazł się Hakuro, tylko że H50s ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że mamy sporo wspólnych rzeczy jak np. olej kokosowy czy woski:) powodzenia!

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę powodzenia! :)

      Usuń
  3. Ja też muszę dokupić kilka pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiej realizacji wish listy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wybrałas, w sumie muszę pomyśleć nad zrobieniem czegoś podobnego - przynajmniej będe wiedziała na co mam odkładać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy ;-) Ja koniecznie muszę kupić te gumki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam nawet kilka takich list, podzielonych na tematyki :) Jedna ubraniowa jest w moim ostatnim poście :) Kochana będę bardzo wdzięczna za pomoc - kliknięcie w link choies w moim ostatnim poście:)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie używam maski Kallos i jestem bardzo zadowolona. Jednak nie jest to wersja jagodowa, a taką również bym kupiła. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. oj na maski Kallosa również mam ochotę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja wishlista już od jakiegoś czasu wisi na blogu ;)
    Olej kokoswy KTC jest cudowny, wielofunkcyjny i bardzo wydajny. Używam go od prawie dwóch lat (ogólnie, nie cały czas jednego opakowania ;) ) i serdecznie polecam. Gmuki Invisibobble też mam i są całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam sprecyzowanej wish, ale kilka produktów z Twojej pewnie i na mojej by się znalazło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na mojej liście też są maski kallos

    OdpowiedzUsuń
  13. moja lista będzie cały czas na bieżąco zmieniana i zapisywana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kallos Banana jest cudowny, świetnie nawilża, działa na moje włosy o wiele lepiej niż pozostałe Kallosy ;). A co do Invisibobble - kupiłam oryginały oraz podróbki z Chińczyka (6 sztuk za 3 złote) i naprawdę niczym się nie różnią, nawet wyglądem, i są tak samo świetne ;)

    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam niektore rzeczy z Twojej wish listy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Babeczki do kąpieli od Bomb Cosmetics również mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna lista :)

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Babeczki z BC kusza mnie już od dawna :D Hakuro mam cały zestaw, nie zawodzą od dwóch lat już :) Bananowy Kallos musi być mój w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. moja wishlista już zrobiona od tygodnia ;) pędzle hakuro, olej kokoswowy i BB&W są na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja już też swoją przygotowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwię się, że masz ochotę na Bath&Body Works ;) Mam z tej serii masło, balsam i żel pod prysznic - kocham za sam zapach ;) i facet dzielący ze mną łóżko tez :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Na mojej liście jest maska Kallosa BlueBerry :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna lista, część też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem ogromna fanka gumek do wlosow i converse choc nie sa to najwygodniejsze buty swiata ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Maski KALLOS bananowej jeszcze nie próbowałam, na razie mam zielona z keratyną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę by wszystko z tej listy trafiło do Ciebie w tym roku :), ja nad swoją jeszcze się bardzo zastanawiam, haha Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Warm Vanilla Sugar mam mgiełkę do ciała i uwielbiam! <3 Olej kokosowy kupuję extra virgin i taki polecam bardziej :) Gumki Invisible są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Same cudasy na Twojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chcesz kupić ten olej kokosowy to on jest taki sobie, zużyłam go do smażenia ale nawet tu był dość kiepski. Do ciała i włosów polecam Ci olej Efavit, jest nierafinowany i ma wspaniały zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ciekawa lista. Powodzenia w realizacji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oby się spełniło :) ja bym z tego chciała B&BW

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna lista :) ja sama jestem fanką zapachów YC i KC :) ale zapach Black Coconut mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na swoje pierwsze invisebobble juz czekam a maski kallosa wciąż mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń