STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Zestaw BEBEAUTY cookies

czwartek, 18 grudnia 2014

W dzisiejszym poście przedstawię wam zestaw Bebeauty cookies

Pewnie wielu z was uwielbia słodycze, ja zaliczam się do osób, które nie tylko uwielbiają je jeść ale i także wielbią słodkie zapachy kosmetyków pielęgnacyjnych. Zapach kosmetyku, który wam dzisiaj przedstawię kojarzy mi się z dzieciństwem, z zapachem lodów Zapp. Kupując zestaw Bebeauty cookies w Biedronce sugerowałam się jedynie słowem "cookies", skoro ciasteczka to na pewno coś słodkiego! Kosmetyki były zapakowane więc wcześniej nie dałam rady sprawdzić zapachu, ale takim zestawem za 11zł niestety nie pogardziłam i chętnie go kupiłam. ;)



Szata graficzna bardzo prosta i przyjemna dla oka. W zestaw jak widać wchodzi płyn do kąpieli, mydło w płynie oraz żel pod prysznic. Producent zapewnia, że jeżeli chcemy poczuć magię świąt to te kosmetyki pozwolą nam na przywołanie tych wyjątkowych chwil. A aromat słodkich ciasteczek uczyni naszą kąpiel, prysznic jeszcze przyjemniejszymi. Zamienią naszą codzienną pielęgnację ciała w radosny i magiczny czas. Brzmi pięknie i zachęcająco jak dla mnie. ;)

PŁYN DO KĄPIELI COOKIES I MYDŁO W PŁYNIE

Zawierają kompleks witamin A,E,F oraz odprężający ekstrakt z wanilii



SKŁAD PŁYNU DO KĄPIELI

SKŁAD MYDŁA W PŁYNIE

ŻEL POD PRYSZNIC

Zawiera ekstrakt z wanilii

 SKŁAD ŻELU POD PRYSZNIC











Trzy inne buteleczki, trzy inne nazwy, jedna szata graficzna i jeden kosmetyk w trzech buteleczkach. Piękny, przesłodki ciasteczkowy zapach rozchodzący się po łazience podczas prysznica lub kąpieli ale krótko utrzymujący się na skórze co jest wielkim minusem, bo chciałoby się aby ten zapach pozostał na dłużej, mniam! Gęsta i bardzo dobrze pieniąca się konsystencja, szczególnie w płynie do kąpieli. Produkt oczyszcza skórę ale słabo ją nawilża. Mimo to jestem w stanie wybaczyć to, bo ogromnym plusem jest ten cudowny zapach! Mimo iż w każdej buteleczce jest ten sam produkt, właściwie nie różniące się niczym to cieszę się, że mogę mieć go jako mydło do rąk, płyn do kąpieli i żel pod prysznic. ;) Jak na taką cenę spełnia się dobrze i daje dużo radości osobie, która przepada za takimi słodkościami jak zestaw Bebeauty.

A czy wy kupiliście sobie taki zestaw, lub widzieliście czy słyszeliście coś o nim? :)

14 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze tego zestawu, ale już sobie wyobrażam ten ciasteczkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla samego zapachu pewnie warto zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zapaszek pewnie wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda tylko, ze słabo nawilża

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla samego zapachu warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w biedronce teraz są w promocji te zestawy :D
    również obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie :) :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze z chęcią się za nimi rozejrzę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam te zestawy w Biedrze :) Jakby były jakieś wersje owocowe to może bym się skusiła, bo niestety takich zapachów słodkich nie lubię :( Ale opakowania mają bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam dużo tych produktów w Biedronce , jednak nie zwracałam na nie szczególnej uwagi:) lubię słodkie zapachy , muszę zerknąć przy najbliższych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach na pewno przypadłby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O mamciu! Uwielbiałam lody Zapp :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ale bardzo mnie ciekawi i ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mbie zawiodly i zapachem i dzialaniem :( a szkoda bo tak ladnie wygladaja w laziece :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw kosmetyków Be Beauty z Biedronki kupiłam sobie i jestem zauroczona zapachem czekoladowo pomarańczowym - polecam !

    OdpowiedzUsuń