STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Aromatyczne woski Yankee Candle

piątek, 5 grudnia 2014

2 grudnia skorzystałam z dnia darmowej dostawy i zamówiłam aromatyczne woski Yankee Candle. Właśnie dzisiaj otrzymałam pięknie pachnącą paczuszkę od GOODIES. Wybór był naprawdę ciężki! Zdecydowałam się na Christmas Cookie, Vanilla Frosting i Berrylicious. Wszystkie wyglądają i pachną naprawdę słodko! Osoby, które miały styczność z Yankee Candle na pewno o tym wiedzą. Chociaż zdarzają się zapachy, które nie są piękne, a wręcz duszące. Mam nadzieję, że trafiłam na te lepsze. Jestem bardzo ciekawa ich zapachów po umieszczeniu w kominku i podgrzaniu. Zmienią się na gorsze czy nadal będą tak słodkie? ;)


CHRISTMAS COOKIE
Wyczuwalne aromaty: wanilia, cukier oraz świeże masło.
Mi zapach kojarzy się z ciasteczkami maślanymi!

Wosk zakupić możecie tutaj: Christmas Cookie

 VANILLA FROSTING
Wyczuwalne aromaty: zapach cukrowej słodyczy z nutą aromatycznej wanilii.

Wosk zakupić możecie tutaj: Vanilla Frosting
Słodki, przyjemny i bardzo intensywny! Uwielbiam wanilię, a tutaj ona króluje. :)

BERRYLICIOUS
Wyczuwalne aromaty: jagody, krem waniliowy.

Wosk możecie zakupić tutajBerrylicious
Mój ulubiony z całej trójki! Na sucho pachnie przepięknie, a po odpaleniu przesłodkie jagody wypełniają cały mój pokój i z chęcią rozkoszuję się zapachem.

 Cena za jeden wosk to 7 zł. 

Dodatkowo do paczuszki dołączono trzy rabaty na kolejne zamówienia.

www.goodies.pl

Wszystkie kategorie: 100 yankee candle


A wy macie swoich ulubieńców wśród aromatycznych wosków Yankee Candle?
Miał ktoś z was te same woski co ja? ;)

14 komentarzy:

  1. Ja absolutnie uwielbiam Vanila Cupcake, Soft blanket i Baby powder <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie te zapachy przypadłyby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wosk BERRYLICIOUS musi być cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że same woski na słodko. Raczej nie mój gust zapachowy. Ja wolę jakieś owocowe, kwiatowe lub świeże :) Mam jakiś wosk, zamówiłam sobie dzisiaj kominek i jak dotrze to go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te woski, używam i bardzo lubię - zapachy mają naprawdę ciekawe. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tych zapachów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Berrylicious pachnie cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam woski, ale tych zapachów nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń