STRONA GŁÓWNA
O MNIE
WSPÓŁPRACA
BLOGROLL
KONTAKT
ROZDANIA
SOCIETY GIRL TESTUJE

Pierwszy post i pierwsza recenzja - BALEA

niedziela, 16 listopada 2014



W moim pierwszym poście i jak również recenzji postaram się przedstawić żele do golenia BaleaBlueberry Love mit Blaubeeren-Duft i Caribbean Dreams mit Cocos-Duft.

Balea jest to marka, z którą miałam po raz pierwszy styczność w wakacje. Żele do golenie z niemieckiego DM otrzymałam w prezencie. Już na samym początku bardzo spodobało mi się opakowanie produktu, które jest kolorowe i przyciąga. Nigdy nie spotkałam się, aby żel lub pianka do golenia miały tak przyjemną szatę graficzną.

Testowałam oba produkty, najpierw Carribbean Dreams, który ma cudowny zapach kokosa, a obecnie jestem w trakcie testowania Blueberry Love o zapachu jagodowym i to właśnie on jest moim faworytem. 

Żele zamknięte są w metalowym opakowaniu z dozownikiem, który bardzo ułatwia aplikację. Produkty mają dobrą konsystencję, nie leją się, nie spływają, bardzo dobrze rozprowadzają się, nie podrażniają ani nie wysuszają skóry, pięknie pachną i są wydajne jak dla mnie.
Stosowałam wiele pianek i żeli m.in. Isana, Nivea, Bebe, Gillette, Umbro, jednak BALEA jest z nich wszystkich najlepsza i mam nadzieję, że będę mogła wypróbować inne warianty. 




SKŁAD 

Aqua, Palmitic Acid, Triethanolamine, Oleth-20, Isopentane, Sorbitol, Laureth-23, Cocamide Mipa, Isobutane, Hydrogenated Polyisobutene, Hydroxyethylcellulose, Glycerin, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Phenoxyethanol, Parfum, CI 45100, CI 60730.

Polecam! ☺ 

11 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego posta :) bardzo dobrej jakości :) nic nie miałam z tej firmy a bardzo mnie kusi :( powodzenia w dalszym bloggowaniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie było mi dane, używać tych pianek- wszystko przez słaby dostęp do tych kosmetyków. :D
    Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U nas w PL chyba nie można ich dostać w żadnej drogerii. Widziałam, że można zamówić na jakiejś stronie lub na allegro. :)

      Usuń
  3. Bardzo urocze opakowanie! Szkoda, że nie mam dostępu do DM'u, bo na pewno bym się na nie skusiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze pozostaje allegro, kokardi.pl lub drogeriajoanna.bazarek.pl ;)

      Usuń
  4. Miałam wersję kokosowa i brzoskwiniowa i bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam żadnego produktu z tej firmy , ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie szata graficzna bardzo przyciąga i zapachy też zapewne cudowne :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny fioletowy kolor :) ja nie uzywałam kosmetyków tego producenta

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki:) Uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach, wiec ta kokosowa na pewno przypadłaby mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele słyszałam o tych kosmetykach, a żadnego z nich jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń